Blacklist

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Bee-One-Power-Gear, 25.5.2014.

  1. Riippuu tietenkin siitä, että kuinka monta autoa on sillä kertaa hai-altaassa.
     
    supo tykkää tästä.
  2. supo

    supo Double Gearhead

    Mutta yritin saada selvyyden että jos keli ym on ok niin onko aina ajettu haiallas silleen että pääsyt haastamaan/ajamaan 10 paikasta ja jopa muistakin sijoista?Eli mahdollisuus listalle pääsyyn on olemassa?
     
  3. Hegemon

    Hegemon 2nd gear

    Kyllä on päässyt haastamaan 10 paikan joka kerta jos vesisade ei ole pilannut päivää
     
    supo tykkää tästä.
  4. Hooki

    Hooki 1st gear

    Eikös Vihinen ajanu just haialtaasta ykköseks samana päivänä...
     
  5. Noin taisi viime kesänä käydä.
     
  6. Juuri näin, tosin jos hai-allas osallistujien määrä kasvaa esim. kymmeneen yhdessä tapahtumassa niin siinä on jo sellainen pudotusajo lista, et hetki menee...
     
  7. hantta tykkää tästä.
  8. 383

    383 Gearhead

  9. Blacklist kalustoa ja Blacklist support tuotteita esillä ja myynnissä Tampereen Hot Rod & Rock Show:ssa.
    Tervetuloa osastolle tutustumaan kalustoon ja heittämään läppää kuskien kanssa.
     
  10. Noin kuukausi kauden starttiin Vesivehmaalla ja muistin virkistämiseksi lista näyttää nyt tältä, kun Paukkuri vaihtoi autoa:

    #1 Uskali, Blacklist Buick
    #2 Rantakari, Plymouth Duster
    #3 Käyhkö, Panox Dart
    #4 Wasström, Cuda
    #5 Laukkanen, GT Dart
    #6 Sikanen, Blacklist BMW
    #7 Hovi, Nova
    #8 Kataja, Pontiac
    #9 Vaittinen, BMW M5
    #10 sinä ?


    [​IMG]
     
    Muokattu: 22.4.2018
  11. Hegemon

    Hegemon 2nd gear

    Kahden viikon päästä startataan viides kausi käyntiin Vesivehmaalla. Listalle pyrkijät vois mulle viestiä niin ois edes pientä käryä ennen ajojen alkua monta autoa tulossa. Kaudesta on tulossa varmasti kova sillä on tainnut vähän joka tallissa tapahtua yhtä jos toista.
     
    MarcoK tykkää tästä.
  12. Jukka 63

    Jukka 63 2nd gear

    Mä tuun malmille tt rysyllä.Edellyttäen jos se toimii:Koe ajot alkaa ens viikolla.:)
     
    Hegemon ja Herje tykkäävät tästä.
  13. väsynyt

    väsynyt Gearhead

    Ää! Kuka on kuski vuorossa? Vai ite johtaja!:eek:
     
  14. kari6767

    kari6767 3rd gear

    Väsynyt,luulen,waldemar ajaa
     
  15. maverick

    maverick Gearhead

    Asseri ja Mustang mukana.
     
    Hegemon tykkää tästä.
  16. maverick

    maverick Gearhead

    Mä yritän kans tulla haialtaasee
     
  17. Hegemon

    Hegemon 2nd gear

    Millä sä tuut?
     
  18. maverick

    maverick Gearhead

    en mä tiiä viel
     
    Hegemon tykkää tästä.
  19. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Millos Malmin tapahtuma on?
     

Kerro tästä muillekin!