Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Vaikka olis lähes ajamaton, mitä tämä ei ilmeisesti ole, niin taitaa tolla hinnalla saada suomessa myydä maailman tappiin.
    Ulkomaille tollaset joutuu myymään.
     
    ramman ja passerby tykkäävät tästä.
  2. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Hyvä, itse tekemässä kanssa Newporttiin 300 valoswappia :)
     
  3. passerby

    passerby Gearhead

    Niinpä, täysin posketon hinta vaikka ois miten hyväkuntoinen. Ne joilla tuohon olis varaa ei kiinnosta tuo koppa varmaankaan, ne katselee täysin muita autoja ja selvästi uudempia.
     
    viikinki75 ja Karpov tykkäävät tästä.
  4. BigOJS

    BigOJS 3rd gear

    E30 koristen M3 BMW:den hinta globaalilla markkinapaikalla on ollut jo vuosikausia kovassa nosteessa. Avot on vielä harvinaisempia ja erityisesti tuossa kunnossa. Siitä olen samaa mieltä aiempien kirjoittelijoiden kanssa, että auto on myytävä ulkomaille, mutta hinta on mielestäni siellä missä noiden hinnat liikkuu ja tässä on kyseessä vieläpä erinomainen yksilö.
     
    Muokattu: 31.5.2018
    lpr ja Hoovee tykkäävät tästä.
  5. passerby

    passerby Gearhead

    No selvä juttu, uskotaan. Just tuohon ulkomaille myyntiin liittyen - tuo hinta onkin suomalaisesta näkökulmasta jotain käsittämätöntä kun itse E30 koppa edustaa täällä lähinnä teiniräpellysosastoa...
     
    ramman ja viikinki75 tykkäävät tästä.
  6. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Kai se muuallakin myynnissä on kuin nettiautossa? Muuten myyntikanava ei ehkä ole ykkönen.
     
  7. 0132

    0132 Gearhead

    Jotenkin tuntuu ettei nykyteineille noin vanhat bemarit enää kelpaa. En näkis mahottomana rastina tuota Suomeenkaan myydä. Kai täältäkin löytyy nostalgiaa kaipaavia parempituloisia bemarimiehiä?
     
    mikkis83 ja passerby tykkäävät tästä.
  8. miguelo

    miguelo Gearhead

    Siitä pikku askaretta Dart Swingerin parissa, näyttäisi olevan Trafin mukaan korinvaihtoauto.

    https://www.nettiauto.com/dodge/dart/9693746

    Isolla kuutoskoneella, eikä välttämättä loppujenlopuksi nyt niin kalliskaan - ottaen huomioon linjakkaan korimallin, vaikkei toki "aito" olekaan.

    Korinvaihdossa käytetty alkuperäinen kanta-auto on tainnut olla NO-345 tunnuksella rekisteröity 4D Dart, näyttäisi ilmeisemmin muutoskatsastetun Turussa vuoden -90 lopussa, mahtaako auton historia olla jollekin tuttu?

    [​IMG]

    Puuhastelua tosin vaatii varmasti, kun on tällähetkellä leimaamaton.
     
    Muokattu: 4.6.2018
  9. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    https://www.nettiauto.com/dodge/dart/9660592

    Minun eka jenkki, vuonna -87. Itse maksoin siitä 5500mk ja parin kuukauden jälkeen se meni eteenpäin 8000mk:lla :p :rolleyes:. Varsinaisesti olin myymässä käytöstä ylijäänyttä kuplaa, mutta kun lehden ilmoitukseen mahtui vielä rivi samaan hintaan. Ajettiin sitten taas kuplalla jonkin aikaa. :D
     
  10. General_Lee

    General_Lee 3rd gear

    rane58, isalmela ja Petri R. tykkäävät tästä.
  11. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Mitä parempaa tuossa on muihin samanlaisiin verrattuna?o_O

    Täytyy sanoa, että ei olisi mun valinta, jos tuollaista olisin ostamassa.
     
  12. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Meni viime katsastuksesta läpi VAIN kolmella korjauskehotuksella?
     
  13. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

  14. ramman

    ramman Double Gearhead

    rane58 tykkää tästä.
  15. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Sais siinä kauppareissulla selittää ohikulkijoille. Mut ei huono, just sitä suomalaista kekseliäisyyttä, jossa annos positiivista mielenvikaisuutta mausteena.
     
  16. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

  17. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Näkkyy olevan teältä Kajjjaanista. Elekeähän nytte van istukoa toolille ja lukekoahan loppuun, mitä myyjällä on sanottavvoa. Samalla kannattaa hakkea Ford 17M farmaria sieltä Nettiaotosta hakusannoella ja tulla sen jäläkeen tänne Kaenuuseen hyville aotokaopoelle. :odcool:
     
    jariha tykkää tästä.
  18. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mielenkiintoinen! Joku kattoo peilistä keulan "cooleria" ja miettii mikä hirveä tuplaturboblower 1000hv sieltä tulee :D

    Ottaen vanin iän huomioon ja valmiin puukaasulaitteiston niin ei paha.
     
    ramman tykkää tästä.
  19. Fuselage

    Fuselage Gearhead

  20. Henkseli

    Henkseli Gearhead

Kerro tästä muillekin!