Kenen vanha -69 Amazoni???

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Naumasto, 19.8.2017.

  1. Naumasto

    Naumasto 3rd gear

    Tietoja kaivattas.Edellisen omistajan tiedän hyvin mutta keneltä se sille tuli?
    -69 Volvo Amazon B20.(XX)-130
    -Tunnusmerkit;Mattamusta,kohtuullinen rokkikuosi,valkosivut,putki sivusta ulos jne...tämän kyllä muistaa jos on nähny,luulisin:odeek:Jotain hiomista aloitettu,vai häh?No noin se on melkein parempi jopa:rotfl:

    Lähinnä kiinnostas tietää auton edellisitä vaiheista,mitä sille on tehty,vai onko mitään.Tuplakaasarit tuli mukana ja peltisatsi ja toinen motti pitäs olla jossain.Pohjanmaalta kuulemma oli tullu edelliselle.

    Ja jos matsoni tietäjät lueskelee ni onko noista peltisatseista ja tuplakaasareista mitään iloo jos ei vaihda nokkaa esim samalla?Jos vaihtaskin nokan ni mikä nokka noiden kaveriks ta ylipäätään kadulle?Plus ehkä joku kaivelu kansiin vissiin ei ois pahasta???
    Yllättävän ripeesti tolla nytkin pääsee,välitykset on vaan pirun lyhyet,tai oikeestaan ihan hyvät mut puuttuu vaan vitonen.Jos pari-kolkyt hepoa kuvittelisi saavansa tommosella pikku fiilauksella ni onko ihan metässä kuvitelmineen?
     
    Muokattu: 19.8.2017
  2. mikkis83

    mikkis83 Gearhead

    Mie pelkällä strömbergillä ja peltisarjalla sain kulutuksen putoomaan.

    K-nokka ois ihan hyvä kadulle ja kaveriks E-koneen kansi. Kaikkihan on kiinni kukkaron paineesta...
     
  3. Jsp

    Jsp Gearhead

    Niin se vähän itselläkin menee että jos kukkaro yhtään hellittäs niin karkais mopo käsistä tämän autoilu harrastuksen kanssa.
     
  4. mikkis83

    mikkis83 Gearhead

    Ja aikaaki pitäs olla...
     
  5. hantta

    hantta Double Gearhead

    Muistelisin noista jarrutetun sellaiset parisataa hummaa, kestävyydestä ei tarvitse vielä tinkiä, tosihyvä pannu. Tehtiin kymmeniä vuosia sitten peruskamoilla melko riuska 142.
     
  6. Naumasto

    Naumasto 3rd gear

    No minimibudjetilla tosiaan olis tarkoitus mennä...käytetään niitä mitä on ja ostetaan pakolliset.Jos tossa nyt on se 90hp ollu tehtaalta lähtiessään ja jos niistä on tallella vaikka 80hp,niin yllättävän ripeesti toi menee....kierrosalue loppuu vaan vähä niinku kesken.
    Eihän tommonen koppi paina ku sen 1000kg vähä päälle.Siihen jos sais vaikka 130-150 heppaa ni sehän ois hervoton rakettio_OTossa yhellä tyypillä oiskin joku nokka puoli ilmaseks,jonka sano käyvän hyvin kadulle.Se ja noi mitä mulla on,eli peltisatsit,tuplakaasarit ja imusarja,ehkä varovainen kansien siistiminen...niin kai sieltä jos 120heppaakin sais ulos ni sekin ois jo puolet lisää.Riittäs hyvin...kyllä sillä nytkin 1,6l nissan almeran pieksi liikennevalolähdössä:rotfl:
     
  7. JaakkoMalakias

    JaakkoMalakias 1st gear

    Saattaapa muute olla, että on meikäläisen vanha volvo :p multa lähti ainakin renkaita lukuunottamatta tuntomerkkeihin sopiva volvo pohjanmaalle Loimaalta. Tuli vaan mieleen :odsmile:
     
  8. volvopro

    volvopro 3rd gear

    Omassa B20 moottorissa oli Kent Cams nokka 287/101 nosto 11.62mm . Jäykät tulpa jouset isot retainerit. Kansi teetetty virtauspenkissä. Virtasi 180 hv. Venttiilit 38/44 .Venttiilit muotoiltu. Tupla dellortot. Peltisarja. Kevennetty vauhtipyörä. Hyvä katumosa.
    Alastarolla joskus -97/98 15.53 s/138kmh
     
    Naumasto ja miguelo tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!