Kemppilukko ja katsastusasemat.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja FASTDOHC, 16.3.2018.

  1. username

    username Gearhead

    Lompakko?
     
    Aake-cc, Norri ja kalvetinhet tykkäävät tästä.
  2. xarper

    xarper Gearhead

    Eihä noi oo ees kalliita, 114e kpl?
     
  3. kalvetinhet

    kalvetinhet Gearhead

    lähestulkoon täyttä paskaa. ehkä joissain uksittåstapauksissa, mutta kyllä valtaosa vetelee AGA-diffeillä:soosoo:
     
    Commodåren tykkää tästä.
  4. kalvetinhet

    kalvetinhet Gearhead

    tulin ylös kellarista tänne ama-puolelle, koska siellä oli niin kuollutta. sori siitä.
     
    Norri tykkää tästä.
  5. Commodåren

    Commodåren 2nd gear

    Tror jag inte på innan jag ser bevis. Jävla skitgubbe.:)
     
    kalvetinhet tykkää tästä.
  6. kalvetinhet

    kalvetinhet Gearhead

     
    Commodåren tykkää tästä.
  7. xarper

    xarper Gearhead

    Vieläkään ei oo räjähtäny autot tai kuollu ohikulkijat kun noi 265set takana ollu, pari tuhatta kilsaa tullu tässä parin viikon aikana nyt ajeltua ympäri suomenmaata.

    Vähän kyllä jänskättää noi 295set laittaa alle ensvknlopuks tuning sucksi varten...
     
    joukoturkkat tykkää tästä.
  8. xarper

    xarper Gearhead

    Ei nyt oo talvellakaan vielä saatu ketään tapettua, kummallista, vaikka eihän tällä pitäis pystyä talvella edes ajamaan?
    Kummasti vaan paremmin pääsee eteenpäin kun millään muulla millä nyt ajanu kaksvetosista...
     
    passerby tykkää tästä.
  9. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Mulla oli kemppilukko takana, mutta jatkuva neliveto, niin ei tarvinnut leimalla rullilla käydä.;)
     
    passerby tykkää tästä.
  10. xarper

    xarper Gearhead

    Vähän meinas jarrydyno sekoilla ku ajo ton kaa leimalle, "aggressiivisen lukon ostin sinne, on vähän tiukka". Takajarruista ei testattu sit ku seisontajarru tasasella liikkuko eteenpäin.
    Leima tuli puhtain paperein kummiskin.
     
    passerby ja viikinki75 tykkäävät tästä.
  11. xarper

    xarper Gearhead

    Nostellaas nyt tätä ketjua ku talvi kohta selätetty eikä oo menty luisussakaan tahattomasti tai tapettu ohikulkijoitakaan, vieläkään.

    Merkillistä.
     
    passerby tykkää tästä.
  12. Petri R.

    Petri R. Double Gearhead

    Merkillistä. Miten ne ei ole autovalmistajat tätä ite tajunneet? :)
     
  13. T&S

    T&S Gearhead

    ^ Miljoonasäästöt vuosittain, nelivetokin kevenisi kymmeniä kiloja, varaosamyynti tietysti hiukan kärsisi.
     
  14. A.Naali

    A.Naali 3rd gear

    Ahtaalla parkkipaikallakin tuo on kovin kätevä, ja hotellien parkkihalleissa, joissa on kivasti tilaa kääntää kaasulla.
     
  15. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    Nii ja sitku ei oo sitä voimaa kääntää kaasulla
     
  16. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    Rouva huutaa, ko kääntää 2500 Ramin kaasulla parkkihallissa.
     
    viikinki75, Aake-cc, A.Naali ja 5 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  17. Jouni_K

    Jouni_K Gearhead

    Mulla on autossa semmonen nappi mistä saa takaperän lukon päälle, ja jostain syystä mun autosta tulee aika kamala se lukko päällä. Ei sitä tee mieli käyttää kuin jossain liikkeellelähdössä liukkaalla.
     
  18. xarper

    xarper Gearhead

    Kai tuo aikapaljon riippuu rengastuksestaki, 265/70/15 takerteli mutkissa vastaan paljon enemmän kun 295/50/15.
    Näillä talvirenkailla ei ees huomaa koko kemppiä, 215/65/15 tjsp.
     
  19. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Mulla meinasi joskus käydä huonosti samassa tilanteessa "mettämörkö" Plymouth Traildusterin kanssa (ei pitäis leikkiä). :p Kaasun kanssa piti ruudusta lähteä vasemmalle, mutta olikin sen verran liukasta (märkä sileä lattia ja 33" maastokumit), että heittikin vähän liikaa.
    Onneksi oli hyvät refleksit, ja sain pysäytettyä juuri ennen uudehkoa Bemaria:oops:

    Ja tässä oli siis kemppiperä ja jatkuva neliveto.
     
  20. fenix

    fenix 3rd gear

    Kempille / spoolille on paikkansa.
    Ja vaikka olenkin race henkinen harrastaja, niin lyhyeen loppuisi huumori moisella.
    Yhden päivän reissasin kyytiläisenä ja se parkkipaikalla miekkailu riitti. :D
    Ulvoo, nykii, puskee, hyppii... <
     

Kerro tästä muillekin!