Chevy transport 3.4 vm2000 tasonsäätö

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Pbroder, 17.7.2018.

  1. Pbroder

    Pbroder 1st gear

    Oisko jollain kokemusta tasonsäädöstä?
    Kompura toimii napista mutta vaikka vipu anturissa irti ja liikuttaa sitä niin ei tapahdu mitään.. aaapuuvaa!!
     
  2. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Vanhemmassa se anturi oli ainakin optinen, ja multa siellä se ir-ledi kypsynyt. Korjaantu ihan omatoimisesti tutkimalla ja vaihtamalla ledi.
    Lisäksi siinä systeemissä on aika pitkä viive, se ei reagoi heti siihen vivun asentoon.
     
  3. Pbroder

    Pbroder 1st gear

    Täytyy viive vielä kokeilla mutta luulen että se ei syypää.. oisko sulla Jussi mitään kuvaa siitä anturista? Avasin sen ja sisällä oli jonkinlaista hartsia tai jotain muuta suoja mömmöö.
     
  4. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Nyt en kyllä enää muista. Siellä oli yks lähetinledi ja muistaakseni kolme vastaanotinta. Se vipu peitti niitä vastaanottimia portaittain ja siitä se päätteli asennon. Valokuvakin saatto olla, mutta nyt ei pääse kotikoneelta kaiveleen.
     
  5. Pbroder

    Pbroder 1st gear

    Nyt vaihdoin takaiskarit joissa erilaiset liittimet kuin aikaisemmin.. Kompurassamyös sellaiset jotka ei käy näiden iskareiden liittimiin. Uusien letkujen mukana tuli sellainen t-haara jossa venttiili josta saa laitettua ilmaa iskareihin ja perää nostettua. Eli automaattinen tasonsäätö ei ole enää toiminnassa tämän modauksen jälkeen
     

Kerro tästä muillekin!