Maskin valmistus itse

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja Impalala, 19.7.2018.

  1. Impalala

    Impalala 3rd gear

    Jees, eli mulla on tommonen - 73 mallinen Impala, johon ei tunnu löytyvän orggismaskia mistään, eikä vanhasta oo edes muistoa jäljellä.

    Tästä johtuen oon alkanu miettimään, että jospa tekis itse jonkinmoisen "grillin" siihen

    Jäänyt vaan ajatuksen tasolle koko projekti tähän asti.
    Siksipä ajattelin tulla täältä utelemaan, josko olis hyviä vinkkejä tarjota, että miten homman toteuttais.
    Esim materiaali, muovista vaiko metallista.

    Putkimaskia joskus meinasin mutta jotenki tommonen alkuperäisen kaltainen ritilä näyttäis fiksummalta..
     
  2. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

  3. Geeämmäläinen

    Geeämmäläinen 1st gear

    Ei kokemusta maskin tekemisestä, mutta tekisin ohuesta ja kapeasta lattarauvvasta. Aikaahan siihen saa kulumaan tietysti, jos hyvän ja viimeistellyn haluaa.
     
  4. Impalala

    Impalala 3rd gear

  5. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Tavaran hinnan päälle muutama kymppi rahtia riippuen siitä kuka ja kuinka nopsaan sen kuskaa. Sitten täällä alvit ja tullit päälle. Parin satkun paikkeilla koko juttu enkä ota vastuuta tästä lausunnostani. Kysäise myyjältä se lähetyskulu.
     
  6. xarper

    xarper Gearhead

    200 max veikkaisin
     
  7. Impalala

    Impalala 3rd gear

    Ok..
    No, ko myyjä ei näemmä toimita Suomeen lainkaan, tai sitte tein jotain väärin, kun yritin tota "ostaa"
     
  8. xarper

    xarper Gearhead

    Pistä sille viestiä ni eiköhän se sillä selviä.
     
  9. Geeämmäläinen

    Geeämmäläinen 1st gear

  10. paja1

    paja1 Double Gearhead

    Ota yhteyttä täällä kirjoitteleviin rahtimiehiin niin saat sen vielä syksyllä kontissa tänne...
     

Kerro tästä muillekin!