Peltipakosarjan irroitus/asennus El Caminoon -79....

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja ktappinen, 25.7.2018.

  1. ktappinen

    ktappinen 2nd gear

    Minkä kautta, ylä- vai alakautta. Motti 350-90. Peltisarjat entuudesta mutta ei tahdo saada pois :odrealmad: millään. Lähimpänä onnistumista alakautta, olisi joutunut ottaa öljysuodattimen veks:odroll:???
     
  2. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Tuoha o jees, joissai joutuu irrottaa ö-suotimen jalan ja startin...
     
  3. max

    max Double Gearhead

    Startin irrottaminen jossain tapauksissa myös alentaa verenpaineita.Nosta auto mahdollisimman ylös,ja saattaa auttaa pois pujottelua,että käännät kollektorin osottamaan reilusti alaspäin ja tässä asennossa se suorastaan putoaa sun syliin.
    Tapauskohtasia taisteluita.
     
  4. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    Suattaapi olla että helpoimmalla pääsee kun nostaa konetta pikkusen. Kaverilla oli taistelua omiensa ka ssa mutta enhän minä kuollaksenikaan muista että miten se ne loppuviimein irrotti :oops:
     
  5. xarper

    xarper Gearhead

    Hornetti 360lla ja valusarjoilla et saa pakosarjoja pois nostamatta konetta pois kokonaan jos alkuperäset studit molemmissa päissä kantta.
    Puukkosahalla piti studit katkoo välistä ja hitsaamalla pois sit et sai kansirempan tehtyä...
     
  6. ktappinen

    ktappinen 2nd gear

    Mitkä plootusarjat menee ilman muokkaamista paikalle, nykyiset kuskinpuolella näköjään hitsattu ja pahoinpidelty. Just ennen kollektoria yksi putki saanut lekalla kyytiä(putki sivusta lytyssä) muuten ottaisi etuakselin tuentaan kiinnio_O
     
  7. max

    max Double Gearhead

    Ei vaikutusta moottorin suorituskykyyn,vaikka vähän länässä jostain olisikin.Otaksuen että sulla varmaan aika vakio motti.
    Tais olla jossain Hot Rod Garage ohjelmassakin koe kun nuijivat peltisarjat aivan littuun,ja silti voiman määrä oli sama kuin lähtötilanteessa.
     
    Muokattu: 26.7.2018
    xarper tykkää tästä.
  8. ktappinen

    ktappinen 2nd gear

    Hyvä niin vaihdon voi tehdä myöhemmin, mielummin hikoilen saunassa kun autotallissa. Mut ei kai noilla plootusarjoilla niin isoa merkitystä vissiin ole ku että naapurit herää paremmin aamulla:lol:
     
  9. -Skeletor-

    -Skeletor- 2nd gear

    Engine masters testasi tuon pakosarjan murjomisen vs teho.

     
    Vuppe tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!