Bemarin jarrulevyt 2gen F-bodyyn

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja vierailija3, 2.8.2018.

  1. vierailija3

    vierailija3 Gearhead

    Isommista etujarruista siis kysymys...
    Onko kellään kokemusta tollasesta projektista?
     
    Muokattu: 3.8.2018
  2. Diktaattori

    Diktaattori 2nd gear

    Eteen taakse? Mulla camarossa e28 525 jarrulevyt ja bx sitikan etusatulat siis takajarruina
     
    Muokattu: 2.8.2018
  3. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Miksei voi käyttää omia?
     
  4. vierailija3

    vierailija3 Gearhead

    Harrastamisen ilosta ;)
    Omiakin voi käyttää, jos jollain olis joku järkevä jarrupäivitys ehdottaa.
     
    Muokattu: 3.8.2018
  5. ikiliikkuja

    ikiliikkuja 3rd gear

    Jos ei välttämättä halua harrastaa niin mulla comerossa vakio raybestos levyt patrsilta ja red stuff palat. Hyvin on kestänyt tormuuttaa ympäri Alastaron rataa sen 5 kierrosta kerrallaan minkä muutenkin tohtii suht vakio tomaattikärryllä ajaa ennenkun tulee jäähdyttelemään. Normi takahihnat kyllä meinaa sulaa alta eli sinne pitäis hankkia enemmän lämpöä kestävää kamaa
     
  6. 3964

    3964 3rd gear

    Cpp.llä on ok kitti joka käyttää c5 veten jarruja.sitten on tosin 17 pienin vanne eikä välttis kaikki 17 käy.
     
  7. laakkius

    laakkius Gearhead

    Mä laitoin -72 mustangiin eteen 28x300mm Mesen levyt ja Skylinen 4 mäntäset alumiinisatulat, Samoin G-body Pontiaciin 302mm bemarin levyt ja Skylinen satulat. Just niin isot ku 15" aluvanteen sisään vaan mahtuu.
     

Kerro tästä muillekin!