Power Stroke 6.0

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja pimeroolis, 22.1.2012.

  1. Mercury

    Mercury Gearhead

    Kyllä 12v vehkeen pitää ladata ILMAN valoja jne. yli 14v..
    Ja 24v lataa yli 27v..Onko liitoksissa häikkää jos akut/laturi hyvät..
    Voltit laturin perseestä?
     
  2. Gummisti

    Gummisti Gearhead

    Laturin perä antaa saman suurusii volttei. Siinä ne pyörii n. 13.8V
     
  3. Gummisti

    Gummisti Gearhead

    Nythän tuosta tais hehku ottaa itseensä kun aamusin rötää hetken kunnes lämpenee.
    Ei päivää ilman vikaa o_O
     
  4. pimeroolis

    pimeroolis 3rd gear

    Mist sa moisen oot keksiny. Ne latausjänniteet on tässä autossa ainaakin autonkohtaiset. Kun sitä ohjaatan elektronisest. 13.8V on iha OK. Voi see hetkeeks karkaa siihen 14V kaasutaessa tai hetkeeks startin jälkeen, kun akkuja on käytety. Ja laturi lämpeene aikas nopiast, mika ei oo kans erikoist, kun lähes 200A akuparisto pitais lataa. Siinnä kannatasi lisavalojen kans vähä laskeskel. Sellainen 100-150W lisakuorma ei oo onkelma. Mut sit alkaa laturin käyttöikä ol jo vaakalautal. Kun tehdaslaturi on 130A . Tehokaampi laturi ei tee paha. Mut siinnä on tulnu vasta onkelmia kun nee n 250A laturit ei jostaakin syystä kestaa.
     
    Muokattu: 26.7.2018
  5. pimeroolis

    pimeroolis 3rd gear

    rikkinäinen hehku näky diagnoosil.
     
  6. Mercury

    Mercury Gearhead

    Ihan yleisohjeeksi tarkoitettu oli,en omista 6.0 vekotinta.

    Hieman perehdyin asiaan niin lämpöisenä tuo 13.8v aika normi..
    Hehkusyklin jälkeen ilmeisesti voi ottaa piikin jotain 14.4v..
     
  7. Gummisti

    Gummisti Gearhead

    Minkäslaiset näissä johtosarjat onko löystyviä liitoksia kuten 7.3l? Töistä lähtiessä ei rötänny et oisko vaan huono liitos.
     
  8. pimeroolis

    pimeroolis 3rd gear

    Ju kaik on mahdollist, mut moisel kelil ei pitais hehku vaikut kun laskettuja sekuntejä. Diagnoosi avuks. Voi ol huonot liitokset myös FICM luona, noh tarkast ooks kunnol painettu pohja. Ta vetaa auki ja kato millaiset ne ulkoisest näytävät.
     
  9. Gummisti

    Gummisti Gearhead

    FjöörScan ohjelma läppäris ja ajo lenkki heitetty ja testit tehty , ainoo vika testeissä oli nelivedon kytkin auki vai mikäny olikaan. Hehkutus ja suutin testi ok. Täytyy kokeilla huomen kylmällä autolla kun nyt ei ollu mahdollisuutta. Aikasemmin kun pähkäiltiin niitä oljynlämpöjä ja viriohjelmien vaikutusta siihen. Niin kuinkas paikkansapitäviä lukemia olette saannu omista autoista vääntömomenttin kohdalla. Nimittäin tämä ja puhelin sovellus antaa molemmat +1000Nm Puhelin versio vielä enemmän kuin tää Forscan. Tosin puhelin versioon syötin painon ehkä yläkanttiin. Ja scan ei edes kysele.
     
  10. AJ

    AJ Gearhead

    Onko tuota pto torgue tai forscan appia iphoneen? Jonkin forscan apin löysin.
     
  11. RS-

    RS- 1st gear

    Nyt tarvis joltai fiksummalta apuja, Ford f250 6.0 2006 temppuilee. Kuulostaa että ei kävis kaikilla, tehot hukassa 1000-2000rpm sit alkaa kulkemaan vähä paremmin, naputusta kuuluu. Ficm boksi vaihdettu, koska alkoi sitä alkujaan herjata ja nyt piirilevy vaihdettu ja ei muuttunu muuten paitsi vikakoodi hävisi, ebp sensori putsattu eikä jeesannu. Mitään muuta koodia ei anna kun P0403, U0407 ja P1000 jotka luultavasti johtuu tukitusta egr:stä
     
  12. Gummisti

    Gummisti Gearhead

    Käyttääkö tuo flekti samaa anturia kuin lämpömittari? jostain väliltä on piuha ilmeisesti poikki
     
  13. jaakos

    jaakos 1st gear

    Seuraavaa kysymystä pukkaa eli mitäs öljyä suosittelette periin ja kuinka paljon? Autohan on neliveto f-350 -05 eikä oo tiedossa että koska on vaihdettu niin viisasta vois olla vaihtaa
     
  14. Gummisti

    Gummisti Gearhead

    Sivu 48 :)
     
  15. jaakos

    jaakos 1st gear

    No siellähän se ! Kumpaankin päähän omansa
     
    Muokattu: 31.7.2018
  16. AJ

    AJ Gearhead

    Kuinka paljon hpop paineen pitäisi olla käynnistyksessä? Eilen auto starttasi hyvin ja toimi, tänä aamulla ei edes luvannut, pyöritti kyllä hyvin. Olisko paine liian alhainen?
     
  17. Janne76

    Janne76 3rd gear

    500psi pitää hpop paineet olla ennenku antaa polttoainetta
     
  18. Erkkipetteri

    Erkkipetteri 1st gear

    Jaah tuli 03 excursion hankittua käyttö vehkeeks. Vielä ei ole paljoa kerinny tutustua vehkeeseen mutta josko joku tietäis auton historiaa rek. KPM-542. Mukana kun ei ollut mitään papereita mistään.
    Myöhemmin varmaan seuraa paljonkin kysymyksiä
     
  19. PekkaKoi

    PekkaKoi 1st gear

    Tuntuu olevan ainoo aktiivinen powerstroke ketju tämä, joten rohkenen kysyä, vaikka väärä kone onkin. Tuli perheeseen F350 6.4. Onko noi sivulla 48 mainitut öljyt passeli asia myös tähän ja jos ei, mistä kätevästi löydän infoa? Kiitos ja anteeks.
     
  20. Erkkipetteri

    Erkkipetteri 1st gear


    No toimihan tuo viikon ja aamulla hinurilla pajalle.
    Starttas ihan normisti, kahvia kun pysähdyin hakemaan niin eipä enää käynnisty.....nyt vaan venttailla että korjaamon pojat infoaa kuinka kalliiks tulee.
     

Kerro tästä muillekin!