Blacklist

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Bee-One-Power-Gear, 25.5.2014.

  1. Lasse73

    Lasse73 1st gear

    Illan kohokohta black list yökisa,etelä vs pohjonen . Ja ei voi v... No maassa maan tavalla
     
    GM -65 tykkää tästä.
  2. C-Body Polara

    C-Body Polara 2nd gear

    Perhana kesken jäi, kun aika loppu. Ensimmäiset viisi paria oli tiukkaa vääntöö. Viimeset viisi paria melkein tietää miten käy☺
     
  3. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Hyvä pito näytti tekevän tepposia kuskeille.
     
  4. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Nyt tietty kannattaa muistaa et Blacklist on jotain muuta kun SM kilpailijat. Ne SM:t on kohtuu ymmärrettävästi etusijalla, siellä on vähän enempi monilla pelissä minkä lisäks osallistujat maksavat osallistumismaksua pari kolmesataa. Siit ei hyvä heilahda jos "lokit" alkaa sitä kauheesti ohittelee. Kelillehän ei kukaan mitään mahda, mut muuten ainakin omasta mielestä ajattaminen oli jokseenkin hidasta koko tapahtuman.
     
  5. Hegemon

    Hegemon 2nd gear

    Tuota ajattamista ääneen ihmettelin line upissa ja siitä eräs herneen vetäs nenään. Ja tietenkin sm-sarja oli tärkein. Oletan että kuskit ja tiimit olivat samaa mieltä. Tottakai porukkaa otti päähän ettei ajoja saatu suoritettua mutta minkäs säälle voi. Tapahtuma oli muuten kyllä hieno ja oma poikakin katos pimeyden tullen että saatiin oikein porukalla etsiä. Siellähän se oli radan varressa katsomassa kisoja:D
     
    Swinger71 tykkää tästä.
  6. Catiska

    Catiska Gearhead

    Ihan omakohtaisesti tiedän että kuskit/tiimit haluaa ensin saada SM-sarjan päätökseen, vasta sitten näytöslähdöt lauteille.
    Pari vuotta sitten syntyi melkoinen poru järjestäjää kohtaan kun BL ajoin SM lähtöjen välissä. Joten ei liene kannata asiaa enempää hämmentää.
    Järjestys oli mielestäni nyt ihan oikea, valitettavasti vain sää sotki suunnitelmia. Olisin kyllä mielelläni nähnyt BL kisaamista enemmänkin mutta minkäs sitä mahtaa.
     
  7. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Kannattaa myös joskus miettiä mitä se maksava katsoja haluaa. Tuloshan siitä näkyy kyllä jo normi SM-kisassa.
     
    japponen 77 ja Blower Camino tykkäävät tästä.
  8. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    SM junnudrägster kisat vois järjestää erikseen niin näkis kuinka kansaa tulee lauteille. Ok sori, oli aika huono.
     
  9. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    No mä heitän vielä huonomman, prätkät vois kans pitää omat kisansa.... Eivaa, joku hymiö tähän, illan huononhuumorin pläjäys... Junnuista monikin iän karttuessa on siirtyny oikeisiinkin autoihin, mikä on enempi kuin hyvempi juttu se!
     
  10. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Toiki oli mielessä mut en kehdannu vetää tuplahuonoa..! :)
     
  11. Hegemon

    Hegemon 2nd gear

    Rauhoittukaahan nyt:D. Onhan noita junnuja vähän tylsä seurata mut lajin kannalta erittäin hyvä että niitä tällä hetkellä on paljon.

    No sitten vielä ihan asiaa. Nyt on Blacklistin viides kausi saatu päätökseen. Kiva huomata että meillä alkaa olemaan aika paljon listan seuraajia. Omalta osaltani kiitän vielä kerran kaikkia kuluneesta kaudesta ja jatketaan taas keväällä ajoja.
     
  12. Käkö

    Käkö Gearhead

    Mä venttasin kans lista-autoja kun Jimmy ja Janne oli mulle tiedot niistä lähettänyt, ei niitä sit tosiaan montaa ehtinyt ajamaan. Hitto.
     
  13. Whitey

    Whitey 1st gear

    Aivan mieletön kausi ollut kyllä. Pirusti ongelmia, mutta aina on parsittu romut kasaan. Miellyttävää ollut huomata kuinka porukka on ottanut tälläisen hitlerin kostonkin vastaan listalle. Ensi vuonna tullaan vielä kovempaa, kiitos ja anteeksi.
     
    Blower Camino ja Käkö tykkäävät tästä.
  14. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Tällei interhelvetti seuraajana, joku Bilteman Mutteri Wiritys tais rykästä kasin ajan tänää...
     
    Voliant ja pts tykkäävät tästä.
  15. Hegemon

    Hegemon 2nd gear

    Ja toinen yllättävä vehje alitti kasin
     
    Voliant tykkää tästä.
  16. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Torinohan nyt oli ihan selvää pässinlihaa meille ford vammasille...
     
  17. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Ei siin mitään, eiku vaan järjestää ne omat blacklist kisat. Kattoo sit paljo on kustannukset, kuin järjestelyt toimii, monta minsaa menee toimitsijoilta radan putsaukseen ja paljo jäi kirstun pohjalle paaluu. Ja paljonkoo sallistuja maksaa siit kisasta. Mä vähän luulen et ryhmästä ei löydy riskinottajaa, mut voin olla toki väärässäkin ja kyseessä olevan tuottoisan bisneksen. Oma juttunsa on sitte erilaiset vakuutukset ja ylipäätään turvalaitteet jne. Niihinhän ei ole kiinnitetty juuri huomiota, vastuutekijät voi olla mielenkiintosia siinä vaiheessa kun jotain sattuu.
     
    Mikkis ja Inlinee tykkäävät tästä.
  18. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Paras olisi kadunmiehen tapahtuma jossa BL ajaa mukana.
     
    Blower Camino, KKOSKINEN ja three hundred tykkäävät tästä.
  19. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Älä Jykä aina jaksa samaa laulua. Tiedät kyllä mistä mun postauksessa on kyse.

    Ja siks toiseks. Oon kyllä järkännyt katukisat ja kaikki laskut oli omalla nimellä. Porukkaa kävi 3000 henkeä ja tapahtuman vakuutuksetkin oli kunnossa. Ei se mitään rakettitiedettä ole, jos mekin siitä selvittiin.

    Mutta toisaalta. Ei siin mitään, eiku vaan ollaan tyytyväisiä ja jätetään kaikki palaute antamatta ja hyssytellään omissa nurkissa. Kattoo sit kuinka kauan sama meno jaksaa kiinnostaa ja montako minsaa koko kiekan ajattaminen kestää.
     
    Muokattu: 3.9.2018
    japponen 77 tykkää tästä.
  20. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Kyl säkin varmaan tiedät mistä mun postauksessa on kyse. Eiku vaan järjestämään, mut se et jos mä lyön 320€ pöytään osallistumismaksuu et saan ajaa jossain, ja toiset sit taas ei latin latii, ni on aika selkeetä et mä olen se joka siel ajaa ensin ja noi muut sit jos sille tilaa on. Se vaan menee noin ja jos ei, niin se sit alkaa niissä maskajissa herättää vähän närää. Se herättää jo nyt noissa ns kadunmiehen tapahtumissa, toiset venaa kilsan lineupissa ja toiset menevät ajamaan silloin kun se heille sopii, saan siit kyl palautetta. Eikä mul o mitään sitä vastaan et Blacklist järjestää omat kisat, jos näin tapahtuu niin voihan olla et itekin ottaisin jollain osaa.
     

Kerro tästä muillekin!