Mistä kannattaa tilata moottorin osia usasta?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja 1purehell, 26.1.2005.

  1. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    On tästä varmaan ollut aiemminkin puhetta, mutta onko kellään hyvää firmaa tiedossa jenkeissä, mistä kannattaa tilata "tavallisten" moottoreiden osia?

    Siis ei mitään perus speed shopia. Niitähän löytyy kyllä (Summit, Jegs yms.) Tarkoituksena olis löytää tuollaiseen 90-luvun usalaiseen etuveto peruskäyttikseen koneen osat. Ei viriosia vaan täydellisiä remppasatseja.

    Googlella löysin jotain, mutta kokemukset muilta kiinnostais, ettei tulis lyötyä kättä ulosteeseen.
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Koita seuraavia:

    NAPA, Advanced Auto Parts tai Pep boys. En tosin tiä shippaavatko Suomeen osia.
     
  3. Harri

    Harri 1st gear

    Itse tilasin pari vuotta sitten parts.com:n kautta ,tosin en moottorin osia vaan puskurin kiinnikkeet kun ei muualta löytynyt ja sieltä sai halvalla, tosin ne tuli kohtalaisen pikana ja rahtihinta oli sen mukainen. Toisaalta jos tiistaina tilaat roinaa jenkeistä ja torstaina ne on kotiportilla niin voi niistä jo vähän maksaakin 8)
     
  4. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead


    Tämä firma lupasi toimittaa suomeen, en ole tosin vielä tilaillut sieltä mitään. Autozone olisi halpa, mutta ne ei lähetä suomeen :( kumma kun ei raha kelpaa.

    http://www.autoparts-autoparts.com/partslookup.jsp
     
  5. janne88

    janne88 Gearhead

  6. Jiihaa

    Jiihaa 1st gear

    Muistaakseni joku oli tilaillut täältä:

    www.rockauto.com

    Ainakin näppärä katalogi, ja sieltä olen ottanut osakoodit, jotka sitten tilannut itse racers placen kautta :)
     
  7. cstm

    cstm 1st gear

  8. RockHQ

    RockHQ 3rd gear

  9. Wiikki

    Wiikki 1st gear

    Voisiko joku aiemin tilaillu selventää, mitä tuli about noin suurinpiirtein postikuluja ja kuin kauan kesti? Ja meneekö noista jotain alveja suomen päässä?
    Ite ajattelin kokeilla ebayssä ilmottelevaa Maddog Racing and Fastenginepartsia. On hinnat aika kohillaan ja toimittaa ympäri maailman. Onko jollai kyseisestä puljusta kokemuksia?
     
  10. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Olis tarkoitus tilata nuo osat tänne nykyiseen asuinmaahan, mikä ei peri veroja, eikä tulleja maahan tulevista tavaroista... Siihenpä ne hyvät puolet sitten jäikin. :odroll:

    Tähän asti (kop kop..) ei ole amerikan päästä tullut tiiliskiviä paketissa. Olen kyllä lähinnä tilaillut kirjoja yms. ilman tullia (suomeen) tulevaa kamaa.
     
  11. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Ainakin MadDogilta ja miustaakseni myös Fastenginepartsilta on tullut tilattua. Ei mitään sellaista ongelmaa etten tilaisi uudelleen, cnc-motorsports kyllä on mun suosikki, loistava palvelu.
     
  12. Arto65FB

    Arto65FB 1st gear

    Tuumacidin kautta saa myös NAPin tilaukset, jos ei itse halua amerikkaan asioida.
     
  13. eski

    eski 1st gear

    Vastauksia varmasti tarkentaisi, jos kertoisi mihin biiliin. Jos mallia ei kehtaa sanoa, niin kai sitä merkin kehtaa.
     
  14. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Eagle Premier... :oops: Ei mulla tuollaista ole, mutta on auto, missä on sama kone.
     

Kerro tästä muillekin!