GM navi dvd

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja ihd, 10.11.2018.

  1. ihd

    ihd Gearhead

    Saako mistään toimivaa alkuperäisen 2000 luvun GM navigaattorin dvd levyä jossa olisi euroopan tai edes skandinavian kartat? Amerikan ja Kanadan kartta dvd levyjä kyllä löytyy ebaysta vaikka millä mitalla ja halvalla mutta luulisi jostain löytyvän euroopan karttojakin kun autoja on kuitenkin uutena myyty täällä ja muualla keskieuroopassa. Kaikki vinkit olisi tervetulleita mistä kysellä. Pihasta löytyy kaksi Cadillacia joissa alkuperäinen dvd navi mutta ei levyä, -06 srx ja -07 escalade.
     
  2. sirkus

    sirkus Gearhead

    Laitoin privaviestiä
     
  3. ihd

    ihd Gearhead

    Escaladen levy on se vaikeampi tapaus, srx levyn jo taisin löytääkkin.
     
  4. ihd

    ihd Gearhead

    Ei taida olla tollasta Escaladeen sopivaa euroopan karttalevyä olla olemassakaan ??? Ei toimi tuo srx.ään sopiva levy escaladessa, ilmottaa vaan näytöllä ettei ole karttalevy...
     
  5. avogta-89

    avogta-89 3rd gear

    kiinnostais jos jostain saa 08 escaladeen eurooppanavilevyä itsekkin
     
  6. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Mua kiinnostaisi SRX:n levy. Levy kyllä löytyy iteltäkin, mutta ei tunnista sitä. Taitaa olla liian naarmuinen.
     
  7. janiluo

    janiluo Gearhead

    Mulla tuli 2004 CTS:n hanskalokerossa pelkät kuoret mutta levy puuttuu, on Saksanmyyntimalli eli lienee ollut eurolevy. Oisko jollain edes lainaksi kopioitavaksi?
    :rolleyes:
    - Jani -
     
  8. TransSami

    TransSami Gearhead

    https://m.tori.fi/vi/62124926.htm

    Ei oo mun, sattui vaan osumaan silmään.
     
  9. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Juu, nähty on. Yritin aiemmin soittaa, muttei vastannut. Jätin vastaajaankin viestin, mut ei ole mitään kuulunut.
    Kiitos kuitenkin.:)
     

Kerro tästä muillekin!