Startti jumittaa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja MGM77, 27.1.2005.

  1. MGM77

    MGM77 1st gear

    Mikä on kun startti #motorcraft# pyörii jonkin verran mutta ei jaksa sitten niin paljoa kuitenkaan pyöriä että se "iskisi" vika tuli ihan yhtä äkkiä kuten yleensä eikä varottanut kertaakaan.. Paskaa ja kosteutta oli kyllä tuolla sisällä ihan tarpeeksi kun avattiin tuo.. se on varmaan osa tekiä..
    Virtaa saa tarpeeksi, sitten jos vähän itse painaa iskuria lähemmäksi niin sitten se imaisee sen kiinni mut ei vieläkään riittävällä voimalla.
    Onko jossain netissä tietoa miten tuon vois mitata jos se vaikka vuotaisi jostain niin sanotusti.. jos tuon vaikka ite oppis laittamaan.. :odroll:
    Pitääks tuon olla jossain metallissa kiinni kunnolla kun tuota kokeilee kun joku joskus sanoit että kaikki ei toimi jos ne on vaan maassa irrallaan eikä koneessa kiinni tai ruuvipenkissä?.. :-?
    Sitten vielä kun nyt näyttää siltä että pitäs ostaa uusi niin mistä kannattaisi tilata.. joku sanoi että hämeenlinnassa vois olla joku paikka vaan nimi olisi hakusessa.. :(
    Niin ja tuo mötikkä on 460 koneessa kiinni. 8)
     
  2. Harri

    Harri 1st gear

    En kyllä pysynyt kärryillä mitä se startti tekee ja mitä ei mutta siitä vois olla laakerit/ puslat loppu eli ottaa pyörijä kiinni kenttään eikä näinollen viitti pyörittää tai sitten vaan kosketushäikkää...
    Se Hämeenlinnan firma ( jos puhutaan samasta firmasta) on Southwest Trade puhelin 03-6161881 ja netistä www.southwesttrade.fi
     
  3. MadMan

    MadMan Gearhead

    löytyykö startin numeroa, onko 2 vai 3 pulttisella kiinnityksellä?
    mulla löytyis yks "uusi", eli tehdaskorjattu, mutta en muista mihin sopii,saattoi olla juuri 460,en oo varma.
     
  4. MGM77

    MGM77 1st gear

    Joo se firma oli just tuo mitä tarkoitin.. niin ja se numero on tai ainakin osa siitä
    11001 12v usa
    88AF RA 7G273
    ja se on kaks pulttinen kiinnitys

    Laakeri tuossa on todella hyvässä kunnossa ja muuten tuo on todella hyvässä kunnossa osiltaa tai ainakin näytää siltä ja muutenkin tää on ollut sellaisessa vehkeessä että siitä on pidetty huolta.. Se vaan vähän ihmetytti kun se ei mitenkään varottanut ennen kun tuo sitten laukesi aina lähti ekalla yrittämällä.. No tulipahan sitten taas tavaraa vara osa kasaa.. :lol: onhan tuossa noita osia mitä käyttää jos tuota ei jaksa elvyttää.. Mitäs huutasit sillä omallasi jos se olisi sopiva..
    Mulla kaveri asuu siellä raumalla kanssa eli kuljetus ei ongelma..
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Moi,

    en välttämättä saanut oikeaa kuvaa vikaselostuksesta, mutta olisikohan yksi syy se, että solenoidiissa ovat muun häikän lisäksi kärjet/kontaktipinnat palaneet eli vaikka lyö kehälle niin ei jaksa pyörittää kunnolla, koska huonot kärjet eivät anna startille riittävästi virtaa. Saako sen solenoidin auki? Jos niin avaa se ja katso tilanne. Unohda tämä, mikäli olin ymmärtänyt vikaselostuksen väärin.

    Terveisin,

    Vieras
     
  6. MGM77

    MGM77 1st gear

    Niin ei oikeesti ollut tuo selostus mikään kovin selvä.. :odroll: Pitää se vilkaista vielä jos siellä päässä olisi se vika vaikka mä sen kyllä jo kokeilin ohittamalla sen..
     
  7. mjo33400

    mjo33400 Gearhead

    Tarkista solenoidin kuparilevy ja viilaa tarvittaessa, niinkuin aikaisemmin mainittiin ( siis solenoidivika ).
     

Kerro tästä muillekin!