TH 700 ei vaihda

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Anonymous, 22.1.2005.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mitä olis syytä tarkistaa ennenkuin ottaa laatikon irti. TV-vaijeri/säädöt on Ok. Auto on ostettu vaihteistovikaisena. Voisko väärän tyyppinen öljy olla syynä?
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    kato onko ölppiä tarpeeks kuumana :-?
     
  3. haomahg9

    haomahg9 1st gear

    kato ensin onko öljyä.(käydessä tasaisella alustalla)
    sitten kuuntele kuuluko turbiinista iso helinä (jos turbiini on sökö sekin tietää laatikon irroituksen)
    kaikki loput vikavaihtoehdot löytyy laatikon sisältä
    todenäköisin vika on levyjen kuluminen loppuun.
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ykkönen ja pakki pelaa. Mitään ylimääräisiä ääniä ei kuulu.
     
  5. haomahg9

    haomahg9 1st gear

    pakat lopussa
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    keskipako säädin jumittaa niin ei vaihda suurempaan.

    Tsekkasitko TV venttiilin loodan koneistoista ettei jumita ?
    ¨
    Sitten 2-servo päästää paineet ohi

    2-pannan kiinnitys on pettänyt

    Vaihtaako kolmoselle ???
     
  7. AteV8

    AteV8 Gearhead

    Mulla sama vika mopsin lootassa. Ostin auton syttylaite vikaisena josta johtuen autoa hinailtiin jonka jälkeen seisoi pitkään ilman laatikko öljyjä. Laatikko toimii muuten ihan hyvin ja jämäkästi mutta ei toimi ku ykkönen ja pakki... Jossain toisaalla overdrivella mulle kerrottiin että ilmeisesti joku venttiili jumiutunu. Ja joskus kuulemma pelkä öljyjen vaihtaminen auttaa... :eek:

    Hmm... Olikohan tuostakaan mitään ilo kellekkään.. :) Noh, ainakin joskus helpottaa tieto siitä että et ole ainut saman ongelman kanssa. :D

    Informoin tänne jos kerkiän laatikkoa remppaamaan ja jos löydän vian.
     
  8. wiljo

    wiljo 1st gear

    mulla teki kans noin moparin 999-loota. vika hävis ku vaihdoin öljyt ja uuden suodattimen. edellinen öljynvaihtaja oli ruutannu silikoonia sen verta reippaasti öljypohjaan et purseet oli repeilly öljyn sekaan ja tukki suodattimen. :mad:
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kiitti vihjeistä. Tarkoitus on tarkistaa kaikki mahdolliset vikakohdat mitkä vain pystyy tarkistamaan laatikkoa irroittamatta. Jos ei vikaa löydy niin sitten revitään loota irti. Kuntoonhan se on saatava.
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    Otin tänään ö-pohjan irti. Accumulaattorin jousi oli ainakin poikki. TV-vipu toimi hyvin eikä jumittanut. Mitä virkaa tuo accumulaattori ajaa lootassa? Voisko syy siihen että ei vaihda vaihdetta olla katkennut jousi?

    Pitää vielä tarkistaa kuvernööri kunhan saan purettua pakoputkiston tieltä pois.

    Toivon vieläkin että ei tarvitsisi irroittaa laatikkoa.
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    Just remppautin oman laatikon viikonloppuna ja oli mullakin accumalaattorin jousi poikki mutta ei ollut vika siinä se on kai ihan tyypillistä ettei se kestä laatikko irti ja pajalle.
     
  12. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Grand Cherokeen loota ei aina meinannut vaihtaa kakkoselle.
    Öljynvaihdon jälkeen toimi moitteetta.
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kuvernöörin rattaasta oli lohjennut paloja. Olen toiveikas että loota alkaa pelittämään kunsaan osat paikoilleen. Jos ei pelitä niin sitten loota irti ja hoitoon.
     
  14. Anonymous

    Anonymous Guest

    Eikös se toimi vähän niinkuin "paineentasaajana".. Sen tehtävänä on käsittääkseni vaimentaa "hydraulisia shokki iskuja" :-? kun venttiili avautuu ja päästää öljyn syöksymään kovalla paineella kohti servoa/ kytkinlevytsydeemejä.. ilman accumulaattoria öljy iskeytyisi liian agressiivisesti päin mäntää ja voisi rikkoa jotain... tai jotain
     
  15. mjo33400

    mjo33400 Gearhead

    Niinkuin mudracer aikoinaan minua auttoi niin putsaa venttiilikoneisto. Ei ole vaikeeta mutta apu voi olla lähellä.
    Kiitos vain kaikesta avusta mudraserille.
     
  16. hyty

    hyty 1st gear

    Asiaan liittyen, mitä virkaa niil kaikilla sähkö johdoilla on. Siis th700. Itselläni ei mene kuin yksi, liittyy ilmeisesti ylivaihteeseen? pitäisikö siihen tulla jatkuva virta?? Ei meinaan enää mene päälle kun laatikko oli konerempan takia irti.

    Mistäköhän muuten löytäis ns. räjäytyskuvan??

    Ei myöskään vaihda kovinkaan tasaisesti vetopällä, koko aski paskana?? Vai mahtasko sen venttiilikoneiston putsaaminen auttaa, mitä Grööni ehdotti täällä päin. ja missäs semmonen sijaitsee??
     
  17. Anonymous

    Anonymous Guest

Kerro tästä muillekin!