Chevy van

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Lotkotes, 24.11.2018.

  1. Lotkotes

    Lotkotes Gearhead

    Vani kuume iski ja Tuallaane vm.2000 vani olis tarjolla mutta tua ruostuminen vähä hillitsee ostopäätöstä..minkähänlainen homma se takapään rungon uusiminen on...
     
  2. Harley

    Harley 1st gear

    Itse olen hitsaillut tässä paikkoja sinne sun tänne omaan vaniini ja miettinyt samaa asiaa.muualta ei ole mätää löytynyt kun takaalta.jousen riipuke oli poikkiruostunut ja kiinike kohta rungossa läpimätä.autohan on todella kiva muuten.crossipyörä mahtuu taakse nippa nappa ja koko heimo kyytiin helposti.jossain you tubessa oli video takarungon teosta.itsellä ei kyllä taito siihen riitä.
     
  3. julmajari

    julmajari Gearhead

    Sama juttu, rapannut vaan lappuja sinne reikien tilalle, (taka)rungon vaihto varmaan iso homma, ei ole kokemusta kylläkään...
     
  4. nurkkajussi

    nurkkajussi 1st gear

    ei se takarungon vaihto kovin is homma ole ,isompi homma varmaa löytää ehjä vaihto runko kohtuu hintaan ,muutama tullu vaihdettua
     
  5. Harley

    Harley 1st gear

    Kai nää "uuskoppaset" vanitkin katoaa pikkuhiljaa katukuvasta ja hyvien yksilöiden määrä vähenee.Itse ainakin hain pitkään sopivan hintaista yksilöä ajatuksena ettei ajoa estävää projektia olisi liikaa.Hinta haitari on kyllä em.autoissa suuri.Pyyntejä on viidestä viiteentoista tonniin ja monen kuntoista kikotinta tarjolla.
     
  6. Lotkotes

    Lotkotes Gearhead

    Joo saman huomannut ettei niitä enää paljoa näy..ja hinnat vaihtelee..
     
  7. Lotkotes

    Lotkotes Gearhead

Kerro tästä muillekin!