Wanhoja kuvia Porvoosta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Custom Car Club Porvoo ry', aloittaja Tulilanka, 13.3.2012.

  1. Moparisti

    Moparisti Gearhead

    avo valiantti '75..
    [​IMG]
    ja '76..
    [​IMG]
     
  2. VSOP

    VSOP Gearhead

    Videotallennetta ja kerhon historian siipien havinaa :rotfl:
    http://www.youtube.com/watch?v=_nVGP5IX ... ture=share

    Ennen oli renkaat halpoja.... Steve Kekana soi ja Tuomala Bros. on videolla molemmat ihan vaahtosammuttimen mittaisia.. meinasin pudota tuolilta kun nauratti :rotfl: :rotfl: :rotfl: Ahlbergin Jannelta kopsattu tämä video, kuvaaja tuntematon.
     
    Mija tykkää tästä.
  3. Moparisti

    Moparisti Gearhead

    Asiaaa!!! Näitä lisää!! Itsehän vielä tuona vuonna kiihdyttelin pussista toiseen.. :rotfl:
     
  4. Tulilanka

    Tulilanka 3rd gear

    Kjäh! Hyvää shittii! :D
     
  5. G20

    G20 Gearhead

  6. VSOP

    VSOP Gearhead

    En tiedä, mistä Janne A. näitä taikoo, mutta kyllä näissä kerhon alkutaipaleen historian havina käy niin, että huh huh. Taas paljon tuttuja autoja ja ihmisiä. Velivainaan Mercurykin siellä vilahtaa.. Taidettu kuvata pienessä tuiskeessa, kun on hieman levotonta jälkeä :rotfl:
    http://www.youtube.com/watch?v=z5B5aW-w ... ture=share
     
    Mija tykkää tästä.
  7. Tulilanka

    Tulilanka 3rd gear

    Hell yeah! Mahtawaa!

    Alku oli kuvauksen suhteen lupaavaa mutta sitten löyty se zoom vipu. Zoomi olikin tapissa loppuun asti ja vauhti hurjaa :D
     
  8. Moparisti

    Moparisti Gearhead

    Vanhoja fotoja Porvoon katuautoista Affenanmaan reissuilta..

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  9. Tulilanka

    Tulilanka 3rd gear

    Hienoja! Mä sain viime viikonlopulla nipullisen vanhoja porvoolaisi fotoja skannattavaksi. Taidanpa näin sadepäivän ratoksi laittaa skannaten.

    Pysykää kanavalla kohta tulee kuveja!
     
  10. Tulilanka

    Tulilanka 3rd gear

    Täsä!

    Noi on nyt vallan sekaisin. Siellä on paaaaljon porvoolaisia maisemia ja autoja mutta myös kisakuvaa jostainpäin Suomea.

    Juu ja noi EI ole mun "vanhentamia" vaan ihan aitoja :)

    [​IMG]
     
  11. DamnNoNamesLeft

    DamnNoNamesLeft 2nd gear

    Mää linkitin noi Ramler-kuvat tonne AMC-klubin sivuille.. ^Kyseinen yksilö pitäs olla viel olemas. 8)
     
  12. tare67

    tare67 3rd gear

    Tuli nostalgia fiilis ku noita kuvia ja videoita katto. Monta oli autoo mitkä muistaa tualt 80luvun puolvälist ku itte kortin sai ja Civiciltorimunkkii heitti. Tähän vuodatukseen on syypää suomen pitkäripanen 8)
     
  13. dd64

    dd64 Gearhead

    Jumankekka pojat. Kaveri lähetti mulle kuvan http://tulilanka.pic.fi/#/kuvat/Misc./B ... N_1_60.jpg
    ja sehän on mun Dartti ja kyydissä jotain finninaamasia kolleja. Ostin auton hyrylästä autoliikkeestä -92. Se oli rakkautta ensi silmäyksellä.
    jos jollain on jotain tietoo olis hauska kuulla. Oliko jonkun porvoolaisen auto sillon ollu? Nyt takas Porvoossa viimeset 11 vuotta. Ei ihan samanlaisena mut kuitenkin...
     
  14. powerblower

    powerblower 1st gear

    Onko kellään kuvia kokonniemen jäähallin näyttelystä 90 luvulta. Se oli ennen vuotta 95 joskus.
     
  15. Moparisti

    Moparisti Gearhead

    Kerhon kotisivuilla www.cccporvoo.fi löytyy muutama kuva 90-luvulla pidetyistä näyttelyistä, enemmänkin pitäisi löytyä albumeista joita ei vielä ole skannattu..
     
  16. jamba

    jamba Gearhead

    Morjensta Porvoolaiset! Mulla on rapsuttelun alla -77 Cordoba. Tuulilasia kun täs just vaihtelen, hoksin siinä teitin klubin tarran. Ja omistushistorian mukaan se Porvoossakin ollu. Oisko kellään kuvia kinneristä niiltä ajoilta? Tietysti kaikenlainen muukin info kelpaa. Kattelin et sivuillanne olis yhessä kuvassa valkosta keulaa. Olisko sama auto..
     
  17. Stude35

    Stude35 3rd gear

    Sama auto pilkistää kuvasta. Mulla oli se jonkin aikaa ja vanhasta puhelimestä saattaa löytyä jokunen kuvakin.
     
    jamba tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!