Kirjautuminen OD:lle

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Overdrive tiedotteet ja palaute', aloittaja dart -66, 21.5.2017.

  1. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Mulla heitti aamulla ruudulle tämmöisen herjan:
    [​IMG]
    Myös puhelimella ja toisella koneella yrittäessä väitti, ettei turvallista yhteyttä voida muodostaa. Nyt näköjään pääsee tällä "toisella" koneella, eli olisiko ongelma korjaantunut.
    Katsotaan illalla, mitä tuo kellonajasta valittanut masiina sanoo.
     
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mulla teki ykspvä kännykällä samaa. Iso palkki vaan oli tiellä. Hävis kyllä kun uudelleen aukas selaimen.
     
  3. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Nyt toimii taas tälläkin aparaatilla.
     
  4. valpas

    valpas Gearhead

    Sama ilmoitus tuli minullekkin aamulla.
    Minulla ilmoitti, että sivun sertifikaatti on tänään päättynyt, ja siksi yhteys on suojaamaton!
    Kone päivitti jotain juttua sitten, kun olin sammuttamassa, ja nyt taas pelaa, kuten ennenkin.
    Täytyy jotenkin liittyä siihen edellisen päivän päivitystoimintoon?
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  5. lpr

    lpr 2nd gear

    ^ Sama täällä.
     
  6. starcraft

    starcraft Gearhead

    Samaa ongelmaa tabletti herjaa. Läppärillä ei ongelmia.
     
  7. palontie

    palontie Double Gearhead

    Miksiköhän nyt noin viikon on käynyt niin kun netistä poistun ja palaan takas oodeelle niin se ei muista enää mun kirjautumista vaikka vaihtoehdon oon aina ruksannut?Ennen tätä kirjautumista ei aina tarvinnut uudestaan tehdä.
     
  8. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

    Mulla auttoi vastaavaan ongelmaan kun tyhjensin välimuistista vanhat evästeet ja sitten kun loggasin uudestaan sisään niin kirjautuminen jäi muistiin.
     
  9. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

    Ja taas oli pientä ongelmaa eli ei meinaa päästää sisään vaikka mielestäni tunnus ja salasana oli typoitta näpytelty. Hetken luulin jo olevani bannattu :rotfl:
     
  10. palontie

    palontie Double Gearhead

    Ei auttanut välimuisti putsaus mulla.
     
  11. zero

    zero 3rd gear

    Tolle asialle voisi pikku hiljaa tehdä jotain, että aina tarvii kirjautua uudestaan sisään? Kaikki temput on tehty mutta ei vaan pysy kirjautuneena. Itse käytän ainostaan puhelinta ja tablettia, molemmat android, riittää kun vastaat viestiin, vaihdat välilehteä tms niin aina lentää pihalle... Alkaa mennä päässä kaapelit oikoseen
     
  12. zero

    zero 3rd gear

    Lisätään nyt viellä että yli 5 vuotta käyttänyt tätä sivustoa ja viimeisen vuoden jatkunut tää spedeily kirjautumisen kanssa... Ennen oli kaikki paremmin pätee tässäkin.
     
  13. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    mutkin heittää välillä pihalle, tietsikalla pääsee kirjautumaan takasin sisään.

    Adroid laitteella jos on kirjautunut ulos ja koittaa kirjautua sisään takasin, ei pääse kirjautumaan vaan heittää foorumin alotussivulle. Kun pyyhkii pois selaimen välimuistin niin pääsee kirjautumaan.
     
  14. PauliR

    PauliR 3rd gear

    Puhelimella en pääse kirjautumaan ollenkaan, läppärillä kun yritän niin ei päästä kirjautumaan siitä avain-napista vaikka tunnukset on oikein, mutta sitten vahingossa kun kerran klikkasin V8 Market tekstin kohdalta, niin kirjautti sisään. Nyt oon monta kuukautta päässy silleen kirjautumaan, muilla tavoin en.
    Kyllä ennen kaikki oli paremmin!!!
     
  15. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Tän sanoivar olevan mobiililaiteystävällinen.
     
  16. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    Mulla ei oo ollu nyt hetkeen mitään ongelmia androidin kanssa kirjautumisissa. Jätättekö välilehden auki vai avaatteko aina uudelleen? Itellä kokoaika luurissa välilehti auki ni en tiiä onko siitä sit kiinni?? o_O
     

Kerro tästä muillekin!