Ala ikäisiä Overdriven käyttäjiä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja redneck1, 13.12.2018.

  1. Jorrma

    Jorrma Gearhead

    Alaikäisiä yhdyssana.
     
  2. xarper

    xarper Gearhead

    Nii on jenkki_autotkin.
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  3. redneck1

    redneck1 Gearhead

    Itseasiassa aikosin alkaa käyttämään whats appia jossakin luokan ryhmässä mutta en saanut koskaan aikaseksi aloittaa sitä:D. Mitä ihmeellistä siinä sitten on jos ei mitään sovelluksia hirveesti käytä. Onhan täällä meillä päin kaksi muutakin jotka ei niitä hirveästi näprää. Jos meillä päin on vaan omituisia ihmisiä.:confused:
     
  4. urho3

    urho3 Gearhead

    Poikuuskin on varmasti tallella,ja pitkään. Ehkä seuraavat 20v.
     
    Norri, xarper, jjjkkk ja 1 muu tykkäävät tästä.
  5. Rotten

    Rotten Gearhead

    Ollut jo sen 60v ??
     
    Karpov tykkää tästä.
  6. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Minun poika lukee käsittääkseni satunnaisesti jotain täältä, 15v on.
    Mutta kyllähän ne sen ikäluokan jutut tuntuu liikkuvan instagramissa, snapchatissa ja missä lie. Nämä tämmöiset foorumit tuntuu olevan vanhojen juttuja.
    Facebookkikaan ei hirveän aktiivisesti tunnu olevan käytössä.
    Instagramissa on kyllä paljon kuvamateriaalia monesta aiheesta.
     
  7. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ootko pojalles sanonu, että kattokoot kaikki sairaat fistausvideot ja kaulan katkasuvideot kunhan ei od:n yleistä keskustelua eksy lukemaan?
     
    Norri, Custom_Rod, chevytb02 ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  8. hantta

    hantta Double Gearhead

    Taitaa vähintäin puolet od:n käyttäjistä olla facessa ;)
     
  9. chevytb02

    chevytb02 Gearhead

    En ole saanut kasvoilleni mitään :rolleyes:
     
    Norri tykkää tästä.
  10. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Pelataan sitten jarskin eli jaronan naamalla limp bizkittiä?
     
    xarper ja chevytb02 tykkäävät tästä.
  11. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    vois jarona olla ton jälkeen limb home tilassa
     
    xarper ja Karpov tykkäävät tästä.
  12. redneck1

    redneck1 Gearhead

    Kyllä mä silti käytän joskus facebookkia ja instagramia siinä määrin mitä ilman liittymistä näkee. Nekin on enemmän yritysten ynnä muitten sellaisten sivustoja.
     
  13. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Instasta en tiedä mitään, mutta mun veispuukissa ei näy yhtäkään yritystä, jos en itse halua. eikä mainosta.
     
  14. redneck1

    redneck1 Gearhead

    Puhut kyllä varmaan totta mutta itse kyllä tarkoitin sitä että minä selaan yritysten ynnä muiden sen tyyppisten sivustoja esim v8 magazine ja Jari Mäki oy. Olisi varmaan vaan pitänyt kirjoittaa selkeämmin.:odconfused:
     
  15. 12345678910

    12345678910 Gearhead

    Miten sä klovni jaksat trollata...saatika se että miksi mie ja muut viititään näihin syötteihin napata?
     
    palontie, Rotten ja Custom_Rod tykkäävät tästä.
  16. redneck1

    redneck1 Gearhead

    En minä tarkotuksella "trollaa". Jos sua ei kiinnosta niin ei tarvitse vastata:poff:.
     
  17. Custom_Rod

    Custom_Rod Gearhead

    muistutuksena kaikille pälleille, että vaikka suojaikäraja on 16 niin käytännössä se on netissä 18!

    "Seksuaalisella hyväksikäytöllä tarkoitetaan alle 18-vuotiaan houkuttelemista tai painostamista seksuaaliseen toimintaan omaa asemaa ja toisen riippuvuutta tai puolustuskyvyttömyyttä hyväksi käyttäen. Teko on määritelty Rikoslain 20 luvun 5 §:ssä. Teko voi sisältää muutakin seksuaalista toimintaa kuin sukupuoliyhdynnän."
     
  18. Norri

    Norri Gearhead

    Nii että samaan hintaan saa sukupuoliyhdynnän lisäks esim. poskeenoton? :poff:
     
    -JJH- ja Custom_Rod tykkäävät tästä.
  19. -JJH-

    -JJH- Gearhead

    Nii ja myös tippurin.

    -JJ-
     
  20. redneck1

    redneck1 Gearhead

    Kuka nyt tähän ketjuun tämmöistä sotkee??? Ei tällainen ollut tämän tarkoitus.
     

Kerro tästä muillekin!