rockautosta tilaaminen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Hertta08, 11.3.2009.

  1. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    kysyi multakin yhdessä toimituksessa,annoin ja paketti tuli
     
  2. Nimimerkki

    Nimimerkki 1st gear

    Niin minäkin antaisin jos paketti olisi siellä jumissa, mutta hauskanhan tästä jutusta tekee se, että ovat jo toimittaneet minulle lähetyksen. Eli ollako hankala niille vai eio_O
     
  3. Harri S

    Harri S Double Gearhead

    Jos tarve paketin osille, niin kannattaa laittaa. Ne tarvii sen.
     
  4. fxsts

    fxsts Double Gearhead

    Pertti K, Jussi289 ja Vuokralainen tykkäävät tästä.
  5. 0132

    0132 Gearhead

    Minäkin oon tyytyväinen kun paketti tuli ajallaan, vaikka fedexillä hölmöiltiinkin. Samalla tuli ensimmäinen magneetti.
     
    isalmela tykkää tästä.
  6. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

  7. zero

    zero 3rd gear

    Saman soiton sain itsekkin, tai siis eka tuli viesti missä pyydettiin sotua. Soitin sinne ettei ollut mikään huijaus. Lopulta se koko homma oli väärin käsitys eikä ne tarvinnut sitä kun olin maksanut tullit jo rockauton kautta. Mutta sanoivat että sotu tarvitaan jos he tullaavat paketit.
     
  8. zero

    zero 3rd gear

    Itsellä oli nyt vähän ongelmia FedExin alihankkijan eli Ensetin kanssa. Ensetin kuski oli heittänyt paketin rappuselle lumisateeseen työpäivän aikana ilman soittoa mulle. Annoin palautteen FedExille ja he ottivat asian vakavasti ja sanoivat että palaute lähtee heidän aluhankkijalle. Seuraavana päivänä oli taas jätetty paketti rapuille mutta oli vissiin menny palaute perille kun nyt se oli kuitattu... Kuski oli kuitannut puolestani enkä taaskaan tietänyt asiasta mitään :odbiggrin: no soitin taas FedExille että mitäs sanotte kun paketti on seurannan mukaan toimitettu mutta ei näy pakettia, on varmaan joku varastanut mun pihasta. Sanoivat että sitten he korvaa koska kuskilla ei ole lupaa jättää paketti ilman kuittausta tai valtakirjaa. No kunhan kiusasin niitä ja sanoin että paketti on täällä mutta toivoisin ettö kolmas paketti toimitettaisiin asiallisesti.
    Tulipas tekstiä, no tässä muutakaan tekemistä oli kuin kirjoittaa, juoda konua ja odottaa joulupukkia :odeek:
     
    chevytb02, passerby, isalmela ja 1 muu tykkäävät tästä.
  9. Impala76

    Impala76 Gearhead

    Se sotu käsittääkseni tarvitaan aina vaikka olisikin etukäteen maksetut tullit... Tarvii silti jonkun nimiin se lähetys tullata vaikka onkin jo etukäteen maksettu..
     
    dart -66 tykkää tästä.
  10. zero

    zero 3rd gear

    Saattaa olla tai ei olla, en oikein ottanut asiasta selkoa kun sanoivat kuitenkin että ei sitä sittenkään olisi tarvinnut tms... Mutta siinä oli kaikkea muutakin jännää tossa tullauksessa mitä en tänne internettiin viitsi kirjoittaa mutta mun eduksi meni :odbiggrin:
     
  11. Ck

    Ck Gearhead

    Mulla on ensetin kuski jättänyt yleensä paketit pihassa olevalle katetulle terassille ilman kuittausta, ihan hyvä kun en yleensä ole siihen aikaan kotona. Viimeks ei jättänyt ja soitin fedexille, kuulemma yli 200taalan paketit tarvii kuittauksen tai valtakirjan.
     
  12. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Olen kuskin kanssa sopinut paikan johon jättää ja kuski kuittaa sen ite. Ei ole vielä tullut maksettua tuhnua.
     
  13. -JJH-

    -JJH- Gearhead

    Ei liity pelkästään Rockautoon, vaan kotiinkuljetuksiin yleensä. Tässä Espoon päässä tuntuu, että aika paljon kotiinkuljetuksia hoidetaan erilaisten ei-kantasuomalaisten keikkakuskien avulla. Muuten hyvä, mutta kuitatessa jos pitäisi saada kuljetusvaurio-merkintä sähköiseen rahtikirjaan, ni hiljaista on - vielä ei ole osunut kuskia kohdalle, joka osaisi tuon tehdä. Joka kerta levitellään käsiä ja todetaan "ma ei tiata mita tehda, laitta nime toho*....

    -JJ-
     
    passerby tykkää tästä.
  14. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

  15. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    138€ rockauto sis tulli ja posti.

    Pelkkä startti Suomessa 180€, tps 60€, ilmansuodatin 20€...

    Lämpöanturi oli saman hintanen täällä kuin rockautossa. Kyllä ihan naurettavaa tilata ison veden takaa osia.
     
  16. wiwwe

    wiwwe 3rd gear

    On joo, 188€ kuluineen kotiovelle toimitettuna tiivisteitä, keinuvipuja, öljynsuodatin, vesipumppu ja hehkut 8kpl.

    Täällä kotosuomessa vesipumppu 162€ ja hehkut muistaakseni 17€/kpl.....
     
  17. atobee

    atobee Gearhead

    Itse jättänyt oveen lapun jossa lupa jättää paketti rapuille (omakotitalon sisäpiha) ja lappuun oma allekirjoitus.
     
  18. Kahvipoika95

    Kahvipoika95 2nd gear

    Nuo halvimmat alustan nivelet,pallot,puslat jne. tuolta rokkiautosta..tekeekö niillä mitää? Quicksteeriä ja Mevotechiä taitaa olla usein noi halvimmat.
     
  19. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Just toisessa topicissa kehuin, kun pick upissa mulla 30tkm kestänyt quicksteerin rtpäät ja apusimpukka
     
    Kahvipoika95 tykkää tästä.
  20. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Otin cadin takavarsiin ne helat kokeeksi halvasta päästä ja yhden kalliin. Nähtävä ero oli se, että halvoissa ei ollu rasvaa. Avasin kaikista kumit ja rasvasin ne halvat. Katotaan miten kestää.
     
    Gary Grand ja Kahvipoika95 tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!