Missä keskuslukitus rele?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Pastori, 15.12.2018.

  1. Pastori

    Pastori 1st gear

    Auto cm -80 caprice sedan. Ongelmana vaihteeksi kuskin puolen takaoven lukko ei lukkiudu keskuslukolla. Yleismittarilla mitattu ja liittimelle ei tule sähköä kun keskuslukkoa naksuttelee. Missä rele että saisi mitattua onko johto poikki? Entä onko muita vinkkejä, muut ovet toimivat normaalisti.
     
  2. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Voisiko johto olla poikki ovenvälistä sieltä kumin sisältä? Raottaisin ainakin itse ensin sitä.
     
  3. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Joo releen pitäs pimentää kaikki ovet?
     
  4. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Voisin jopa arvata, että ton ikäsessä ei relettä ole.
     
  5. Ratrod34

    Ratrod34 Gearhead

    Ainakin -81 capricessa on keskuslukon rele, koska joskus pakkasella toi rele mulla renaa kuuluu vain naks jostain kojelaudan sisältä mutta muuta ei tapahdu, sään lauhduttua taas toimii lukot.
    Vika on niin harvoin ollu etten ole vielä jaksanu paikallistaa missä rele sijaitsee ja kesällä kun toimii niin silloin ei muista koko vaivaa.
     
  6. Pastori

    Pastori 1st gear

    Liittimelle tulee sähköä kun mittaa oikeasta liittimestä . Viaksi paljastui lopulta umpeen ruostuneet liitin pinnat itse moottorilla, nyt toimii putsauksen jälkeen.
     

Kerro tästä muillekin!