Chevrolet Impala 1967

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja tzampy, 21.3.2017.

  1. tzampy

    tzampy Gearhead

    Kansalle kuvia [​IMG]
    [​IMG]
     
    Desoto57, palontie, hevimies ja 8 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  2. tzampy

    tzampy Gearhead

    Kysymys, missä normaalisti sijaitsee peruutusvalojen kytkin?
     
  3. Tseitsei2

    Tseitsei2 3rd gear

    Oisko rattipylväässä
     
  4. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Olis.
     
  5. tzampy

    tzampy Gearhead

    joo rattiputkessa pitäisi olla alapäässä mutta ei vaan ole, pitää hommata
     
    Tseitsei2 tykkää tästä.
  6. tzampy

    tzampy Gearhead

    Tänään tuli postia syyläricitystä [​IMG]
     
    Visa, Herje, Vuppe ja 1 muu tykkäävät tästä.
  7. tzampy

    tzampy Gearhead

    Muokattu: 29.11.2018
    THietala, hevimies, esmi ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  8. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

  9. tzampy

    tzampy Gearhead

    Tuulilasin löysin joo ja tuolta saisi loput osat jos vain ei ole romu ukon kyytiin lähtenyt, Kiitos paljon
     
  10. tzampy

    tzampy Gearhead

    Tänään sain tuon sisäkaton putsattua ruosteesta ja hankalimpiin paikkoihin suihkin tuota ruosteenmuuntoainetta, Kojelaudan putsasin karvalaikalla uudelleen ja maalasin uudestaan kun ei edellinen pinta miellyttänyt.. yhtä paska tuli tästäkin mutta tulipahan tehtyä.

    Jos jollakin löytyy tälläinen hieman kulahtanut ratti niin voisin harkita sen pois ostamista, Uusia saa kyllä kaupasta mutta se ei nyt ole hakusessa.

    https://www.uspartsperformance.fi/grant-201-ratti#

    Sitten kysymys, pienestä sivuäänestä tyhjäkäydillä. Onko ideoita mistä voisi johtua? vai käytelläänkö kunnolla aluksi lämpimäksi ja sen jälkeen aletaan panikoida? Moottori siis seisonut vuoden edellisestä käynnistyksestä ja sitä edeltävästä käytöstä ei hajua..

    https://tzampy.kuvat.fi/kuvat/Chevrolet+Impala+1967/MOV_0412.mp4
     
  11. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Arvailu syyllisestä on aika vaikeaa etänä, mutta mun korvaan tuo ei kuulosta hyvältä. On mua kyllä haukuttu tosta täälläkin...
     
  12. tzampy

    tzampy Gearhead

    Kävin tänään uudelleen käyttelemässä autoa ja tuo yllämainittu sivuääni vaimeni, liekö nostajat viimein täyttyneet öljyllä.

    Sain tuollaisen tarran joululahjaksi.. liekö vittuilua.. [​IMG]

    Pukki toi myös takavaloihin koko punaiset linssit. ei tarvitse pakkivalosta murehtia jos ei ole valkoista linssiä valoissa.
     
    TwistOla, Gary Grand, palontie ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  13. tzampy

    tzampy Gearhead

    Sisäkattoon kävin pyyhkäisemässä maalit tänään ja mallailin köyhän miehen penkinpäällisiä paikalleen.
    [​IMG]
     
    THietala, faffeli, wilburi ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  14. tzampy

    tzampy Gearhead

    Tänään kävin jyväskylästä hakemassa Leolta nuo impalan lasit parempaan talteen. Tuulilasi menee heittämällä aukkoonsa

    [​IMG]

    Mutta takalasia taas joutuu hieman modifioimaan.. kaarevuus sattuu mutta lasi on liian leveä. noin 10mm puoleltaan täytyy kaventaa, mitenhän onnistuu tuo lasin kaventaminen.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  15. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Mulla olis vanha metallisininen Grantin ratti, GM keskiöllä, kiinnostaako? Vai puinenko on hakusessa?
     
  16. tzampy

    tzampy Gearhead

    Puinen hakusessa mutta jos laitat kuvan vaikka siitä ratista niin katsotaan jos se alkaisi kiinnostaa. Laitan @ yksityisviestinä.
     
  17. LPV

    LPV 3rd gear

    Lasipajat kyllä osaavat hioa tuosta sinun takalasista sen ylimääräisen pois. Ei ole ammattilaisille mikään ongelma. Älä rupea itse hääräämään menee vaan rikki.
     
  18. tzampy

    tzampy Gearhead

    Joo en itse käy tuon kanssa leikkimään, huomenna paikalliseen lasiliikkeseen käymään kun meinasin asennuksen noille laseille muutekin ottaa heiltä.
     
  19. Bukero

    Bukero Gearhead

    laminoitua lasia voi työstää itsekin mutta ilmeisesti tuo takaruutu on karkaistua lasia, ja sen työstäminen taitaa olla toisenlainen juttu. ellei jopa mahdotonta.
    kerro kuinka kävi...
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  20. tzampy

    tzampy Gearhead

    Takalasi on tosiaan karkaistua eikä sitä voida työstää, tehdään tuosta lasista muotti jonka avulla saadaan sitten oikean kokoinen lasi joskus tuohon autoon. Nyt laitetaan polykarbonaatista tehty "lasi" aluksi kiinni.
     

Kerro tästä muillekin!