Kauhava. LSK Businesspark ja muutakin.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja enzo, 28.3.2018.

  1. gremlin

    gremlin Gearhead

    Juu, sinne tarttis laittaa Aulis ja Nixxon niin saataisiin hommat kuntoon.
    Tai ainakin napina vähenis puolella.

    Mut jos joku poraa et miks yhdistys tiedottaa omalla kanavallaan, eikä jossain isommalla palstalla, niin vois soittaa samantien eduskuntaan ja kysyy niiltä et miks ne tiedottaa omilla sivuillaan eikä Suomi24 sivulla, kun siellä om helvetisti enemmän kävijöitä ja topicceja suomen asioista?
     
    z 900 tykkää tästä.
  2. AnHie65

    AnHie65 2nd gear

    Varmastikin tämän(kin) yhdistyksen (FHRA) tiedotuksen perustana on toimintasuunnitelma tulevalle vuodelle.

    Jos sinne on budjetoitu jotain tuloja toiminnan jatkamiseksi, niin niiden saamiseksi tarvinnee tehdä viestintää - ja laittaa rahaakin likoon.

    Jos sinne on suunniteltu vaikka lajin saaminen laajempaan tietouteen ja katsomojen täyttäminen, on sinne suunnitelmaan varmasti (toivottavasti) tehty jonkinlainen viestintäsuunnitelma; nykyaikainen toivottavasti.

    Jos halutaan pitää pienen piirin harrasteena (myös katsojat), niin fhra.fi -tiedottaminen varmaankin riittää.

    AHi
     
  3. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Jos vaik nostaa perseensä penkistä ja osallistuu uhdistyksen kokouksiin. Niit on kaks kertaa vuodessa ja jäsenillä on ihan vapaa pääsy, voi saada kaffetta ja pullaakin. Yleensä noi, mitä oon ollu paikalla, on kiinnostaneet sellaista 50-100 ihmistä, joskus vähempääkin. Siel voi ihan livenä tia vaikka ennakkkoon esittää kysymyksiä, ja saada niihin jopa vastauksia mikä olis ollut ennenkuulumatonta edellisen johdon aikana. Mikähän siin lie et just noiden kokousten tienoilla nää asiat ei kiinnosta ketään, mut niiden välillä kovastikin?
     
  4. nixxon

    nixxon 3rd gear

    No mutta Kari
    Kylläpä ihmisen muisti on lyhyt
    -24.1-2014
    KARI PORAA JA haukkuu fhra tiedottamista huonoksi
    ja Drf tiedottamista melkein yhtä huonoksi
    -25.1Kari saa vastauksen mitä hän hakee DRF ältä )
    (silloin ei ollut DRF kotisivut avattu) aukesi vasta 4.2-2014
    REILU viikko sen jälkeen.
    Huono tiedottaminen??
    -Jykän loistava ehdotus silloisen liittymismaksun maksaminen kahdessa erässä ehdotus 23.2-2014
    Päätetty ja ehdotus hyväksytty 24.3-2014 ja myös
    tiedotettu (huonoa tiedottamista???)
    Myös kun tuli pa...a tuuletti meen (Alastaro asfaltti)
    Tiedottaminen oli suhteellisen nopeaa.
    -Kari PORAA 11.9 2015
    Kun hänelle ei ole ilmoitettu/ei tiedottamista mitä Drf
    Rintamalla kuuluu
    Ja ihmettelee jotain salaliitto teoriota

    Karille tiedotti sekä minä yksityishenkilönä ja vielä DRF yhdistyksenä missä mennään
    Huonoa tiedottamista??????
    Lainatakseni Karia 11.9 2015
    "On aika erikoista että vedetään herneet nenään kun joku ensimmäinen kerran
    julkisesti ihmettelee ja moitti toimintaa."

    Niin kun Amerikassa sanotaan MAN UP,,,,!!!!!!

    Yst.terv
    Nixxon
    P.s.
    Niin kuin aikaisemmin sanoin
    Tää on käsitelty
     
  5. gremlin

    gremlin Gearhead

    Hehheh, olipas tuoreet lainaukset löytyny. Ilmeisesti on sitten kaikki ollut hyvin viimeiset 5 vuotta?
    Mutta vastataan nyt senverran että FHRA on kyllä petrannut tän viiden vuoden aikana tiedotustaan aika perkeleesti, samaa ei oikeen voi sanoa DRFstä.
    Nettisivulla ei mitään, näyttää vain että pääsy kielletty. Face sivulla viimeisen 3kk aikana saatu 3 juttua aikaseksi, yksi linkattu juttu ja kahdessa maininta DRFn toiminnasta.
     
  6. Minä olen ollut Johtokunnassa, oletko sinä? Montako minun lisäksi yritti olla katuautokuskien puolella kun FHRA muutti väkisin säännöt tiätsä -miehille sopiviksi silloin?? ei muita. Lampaita istui pöytä täynnä kun yritin sillä lyödä nyrkkiä pöytään ja esitellä 200-250 nimen listaa jotka olivat sitä mieltä että hommaa jatketaan entisillä säännöillä.

    Vittu.

    Niin ja miksi se Leo ei voi panna tänne listaa tai vaikka sähköpostiin niistä mainosrahoista joita on hoitanut... Ei ole paljon pyydetty. Nyt ei lasketa tavaravaihtoja vaan puhdasta rahaa.
    Ei minulle tarvi muuta tiedottaa, eiköhän ne asiat löydy tuolta nettisivuilta. Mikä vittu tässä nyt on niin vitun salaista?

    Aulis
    14,7sekuntia viimeyönä unissani. Se oli back up aika 1984 keskiyöllä heräämälleni ajalle.
    Ei ollut ilokaasua mutta pierukaasua vitusti.

    Ei oo häävit tulokset, mutta näillä mennään ja puulusikalla syödään aina vaan...


    (Niin ja erosin johtokunnasta kesken kauden, oli sentään munaa tehdä niin, koska kuskeilla ja mekaanikoilla ei ollut mitään sanaa siihen mitä johtokunta päättää = eli turhat miehet joutaa jäämään pois kun e-vetelät hoitaa porukalla kokomaan asioita)
     
  7. Perse on ylhäällä penkistä aina.
    Malmi? Ei viitsi lähteä. Liikaa mutakuonoja ja muita tiätsä dösällä kulkevia. Eikö se mikkis ole vaan hyvä jos on kovia puhuvia miehiä ja niillä on myös sitten näyttää kovia lukuja? Ja toiseksi hyvähän kirjanpito on käydä läpi niin ei tarvi sitten kokoajan sanoa sitä että "edelliset teki kaikki väärin...." , "edelliset vei rahat omiin taskuihin..." saadaan rötösharrat poseen, tiätsä, tajuutsä, ootsä, tsä.

    AH
    taas tuli enkka. nyt 14.37 ja maailmanennätys.
     
  8. Araldite73

    Araldite73 3rd gear

    Todella asiallista ja rakentavaa keskustelua
     
    Mikkis tykkää tästä.
  9. Vallu 426

    Vallu 426 3rd gear

    No joo,eihän tuo ehkä ihan parasta rakentavaa keskustelua ole,mutta tosiaan tuntuu,että Fyyra on edelleen kuin jokin sisäpiirin porukka,josta tietoa eivät saa muut kuin johtokunnan jäsenet.
    Siis niitä vaikkapa taloustietoja.Miksi näitä pidetään piilossa?
    Jos Raiski/porukat joskus tekivät ...mitä tekivät,niin homma tuntuu jatkuvan ainakin yhtä salaisena.Eikö FHRA Marketing Oy ole yhtiö,jonka tiedot ovat julkisia?
    Ei tuo vaan sille vaikuta.Iso hatun nosto kaikille,jotka olette johtokunnassa,paskaa tulee aina niskaan,teki miten vaan.Mutta hieman lisää avoimmuutta.Kiitos.

    T.Rivijäsen
     
    three hundred tykkää tästä.
  10. Henkseli

    Henkseli Gearhead

    Jonkinlaiset taloustiedot löytyy netistä. Viimeiset kolme vuotta parin prosentin liikevoitto, liikevaihto noin 1,3milj
     
  11. homer

    homer Double Gearhead

  12. OL 533

    OL 533 1st gear


    -Terve. En kuulu FHRA:n "sisäpiiriin" mutta olen ihan rivijäsenenä huomannut tiedotuksen parantuneen. Talousluvut löytyvät FHRA:n keskustelupalstalta "FHRA tiedottaa jäsenille" kohdasta. Henkilökohtaisesti en ymmärrä miksi talouslukuja pitäisi julkaista jossain muualla? Kuulun myös muutamaan muuhunkin yhdistykseen, eikä yhdenkään talouslukuja, saati pöytäkirjoja löydy netistä...
    t.Tero

    ...ja sitten takaisin Kauhavalle!
     
    JuhaKuu ja Mikkis tykkäävät tästä.
  13. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Noit vanhoja asioita ku kaivellaan, ni ihan yhtälailla salaseuraa olis toi striittisääntöjen muuttamisen vastustus, ei se nimien keruu eikä muu ainakaan pääkaupunkseudulle yltänyt. Jos olis, ni en ois tehnyt omaa ehdotustani.

    Hommahan alkoi siitä että veekasissa oli hyvissä ajoin ilmoitus, katuautosääntöjä muutetaan kauden jälkeen ja siihen toivotaan ehdotuksia. No, mä sit ajattelin et tehään sitte. Raamit oli et maksimitilavuus 480 cu in. Mä pyörittelin sit niit sillee perusajatuksena et ryhmät ei ois sidottuja tiettyihin kuutiotilavuuksiin vaan enempi autojen muutosasteeseen.

    Kävin siit (pk-seudulla) aika laajalti ja pitkään keskustelua erilaisin täydennetyin ja säädetyin versioin ja jakelin niit myös kisoissa kommentteja toivoen. Aika nopeesti muuten huomas homman mahdottomuuden ku jokaisen oma vessa oli yllättäen se mikä liki täydellisesti edusti niitä "oikeita" sääntöjä, ja jonkun toisen muutokset taas olivat ehdottoman epäilyttäviä ja kiellettäviä...

    No, ehdotus kuitenkin syntyi. Se pohjautu ajatukseltaan ahvenanmaalla käytössä olleeseen pisteytykseen mikä olis määrännyt auton ryhmän muutosten perusteella ja minimipainot olis mennyt jollain kaavalla tilavuuteen sidottuina. Ryhmiä oli kolme. "Alin" ryhmä olis ollut kutakuinkin sellainen mitä nyt ensi kesäksi WCC:hen suunniteltu, normi katurenkaat, vakioripustukset, jne eli ei paljon muutoksa. Seuraava sit sellanen vähän rakennetumpi katuslikseillä, ja "nopeimpana" sit silloisia sääntöjä sallivampi missä olis saanut myös käyttää isompaa moottoria.

    Asia käsiteltiin syksyllä "kuljettajakokouksessa", mun toimittama ehdotus oli ainoa mikä oli tehty ja ainoo muu oli et ei muutoksia mikä nyt ainakaan mun mielestä ei ollut ehdotus uusiksi katuautosäännöiksi asetetuin raamein. No, lopputulema oli et kukaan ei kannattanut tehtyä ehdotusta joten säännöt säily ennallaan, paitsi et tuli se 480 cu in raja...

    Siit on hetki vierähtänyt eikä mullakaan ole sitä ehdotusta enää tallessa, Turpeisen Tealla kuulemma pitäis olla mut ei o sitä löytänyt vielä, ihan uteliaisuutta huvittais nähä kuin typerä se oli... Mut tohon omaan projektiin ei fyyra osallistunut millään tavalla muuta kuin antamalla sen impulssin veekasissa ja käsittelemällä, et se sen osalta siitä sisäpiiristä..., ja samoin tosiaan et missään vaiheessa en saanut vihjettä et olis yhdessä päätetty esittää ettei muutoksia..., eli niit sisäpiirejä ja kuppikuntia tais olla muuallakin.

    Ite koko valmistelun ajan toimin avoimesti, tosin yhteydenpito ennen kännykkäaikoja ja sähköpostin yleisyyttä rajoittui pk-seudun ulkopuolella vain kisatapahtumiin joissa kävin. Mut ei ykskään tullut vihjaamaan et mitä jos et ajais asiaa, sellaista viestiä ei korviin kantautunut vaan päinvastoin... mut kyl se siel finaalin kokouksessa sit mullekin selvis.

    Mut asenteet ei ilmeisesti oo just elänyt ajan myötä, viimisin fyyran kokous oli keskellä pohjanmaata Kauhavalla. Ei sielläkään mitään paikallisruuhkaa ollut kun asioista olis ollut mahdollisuus kysellä ja vaikuttaa.
     
    JuhaKuu tykkää tästä.
  14. Henkseli

    Henkseli Gearhead

    Osakeyhtiö kyseessä.
     
  15. kojootti

    kojootti 2nd gear

    Siis hetkonen, nyt täytyy ihan kerrata vähän tätä viestiketjua.

    Fyyran toimitusjohtaja kommentoi Mäntsälässä moottoriratojen tilannetta Suomessa.
    Toimittaja ottaa sanat ja ymmärtämättömyyttään/muusta syystä lausunnosta tulee asioista ymmärtävälle todella oudon kuuloinen lausunto.
    Paskamylly lähtee jauhamaan, ne samat vanhat naamat johtajanaan täällä oodeella.
    Fyyrassa huomataan että ei helvetti, toimittaja kirjoittanut ihan omiaan ja oikaisu julkaistaan yhdistyksen nettisivulla.
    Oodeella paskamyllystä valuu polttoaine tankista, eihän lausunto sittenkään tarkoittanut että toimitusjohtaja on aivan paska. No mut ei hätää, kaivetaan vaikka muutaman vuoden takaisia juttuja esiin, ruvetaan suu vaahdossa vinkumaan siitä miten ei Helsingin Sanomien ja Maaseudun Tulevaisuuden etusivulle ollu ostettu palstatilaa jossa oikaisukirjoitus olisi ollut nähtävillä, valitetaan siitä kuinka fyyra on paskaa, johtokunta on paskaa, tiedotus on paskaa, jäsenten keskustelupalsta on paskaa, jäsenenä olo on paskaa, jäsenedut on paskaa, jäsenmäärä on paska (mutta koska jäsenenä olo on paskaa ei haluta itse olla jäseniä), lajin tulevaisuus on paskaa kun naapurin martta, mahdollinen lajista kiinnostunut, on nyt nähnyt mäntsälän lehdessä olleen uutisen muuttei sen oikaisua... niin ja kaikki nimimerkit jotka on mun kanssani eri mieltä, ne on kanssa paskaa... ai niin, ja streettisääntöjen muutokset vuodelta keppi ja kivi, ne vasta paskaa onkin (miten ne edes liittyvät asiaan, en käsitä)

    Ei helvetti, isot miehet. Vinkukaa vaikka oikeista ongelmista ja antakaa kehitysehdotuksia niistä pienistä jutuista jotka hiertää, mutta jos ei ole muuta kuin sitä vanhaa paskaa suoltaa niin jääkää kotiin ja laittakaa netti kiinni. Veikkaisin että juuri tällaisen takia ei täällä palstalla enää tiedoteta eikä fyyran keskustelupalstalle ole ilman jäsenmaksua asiaa.
     
    Mikkis, kede -57, Leach ja 7 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  16. Käkö

    Käkö Gearhead

    Kauhava rocks! Ei mulla muuta.
     
  17. Araldite73

    Araldite73 3rd gear

    Kauhavassa on potentiaalia, vähän hienosäätöä niin huima mesta.
    Majoitus jne kävelymatkan päässä, varikolla tilaa ja kaikkea muuta kivaa.

    Ja rata on nopea!
     
  18. homer

    homer Double Gearhead

    Ruotsin top doorslammereiden naamakirjasivuilta löytyi tulevan kauden kisakalenteri ja sen mukaan finaalit ajetaan Kauhavalla.
     
    jknR, vivve ja Araldite73 tykkäävät tästä.
  19. Araldite73

    Araldite73 3rd gear

    Onko tulossa kunnon katsomorinnettä jne? Varmaan poistumiestie jo suunniteltu uusiksi ja työn alla pian?

    Paikassa on potentiaalia mutta rekkalavalla istuminen ei houkuttele.
     
  20. Kähmy 545

    Kähmy 545 Gearhead

    Onko Kauhavalla Edistystä katsomoiden yms. suhteen?
     

Kerro tästä muillekin!