Chevyn V6 4.3 käynti ongelma

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja sutinen, 11.3.2018.

  1. DX

    DX Double Gearhead

    sormella painaen, vemputat kartioo samalla sivuttain, silleen se "kävelee" jenkojen ylitte pohjaan, useemman minuutin prokkis,
    toi olis periaattees tehtävä joka kerta kun iac:ta menee edes hölläämään ettei kartio kirimisvaiheessa vahingossakaan pohjaa ja murjo servomootorin välitystä paskaksi.

    suurin osa niistä on varmaan säretty ihan ite kun on tutkittu käyntihäröjä
     
    sutinen tykkää tästä.
  2. sutinen

    sutinen Gearhead

    Hyvin tuntuu toimivan, parempi pitää tuosta nyt näppinsä irti. Tänään leimalle kun saan vielä puuttuvan anturin. Pitäs heti aamusta tulla.
     
  3. sutinen

    sutinen Gearhead

    Tuo kumi mitä joku suositteli täys susi. Ei pysy paikallaan ja ei muuta kuin uutta kehiin.
    Olis tämäkin korjaus kehote vähempänä.
    Mut ei pidä uskoo ihan kaikkee mitä isot pojat kertoo. Mut onneksi muuta isompaa. Nyt passaa :D:odbiggrin:
    [​IMG]
     
  4. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Siis onko nyt kaikki muu kunnossa, käy ja kukkuu, kulutus aisoissa, vain vetarin kumi?
     
  5. Camino'79

    Camino'79 Gearhead


    No ei tietenkään kun se päästölappu on haettu muualta ja pari tulpanjohtoo on revitty irti että mukamas tippuu kierrokset :p
     
    caprice305 tykkää tästä.
  6. sutinen

    sutinen Gearhead

    Hyvin kulkee ja liikkuu. 6 tulpan johtookin paikallaan :)
    Päästö lappua ei ollut :D
     
  7. sutinen

    sutinen Gearhead

    Kulutuksesta tiedä mitään ja ole ikinä seurannut. Ostaa bensaa kun tankki tyhjenee. Pitäskö kokeilla mittee tuumis jos tarjois E85 sekaan. [​IMG]
    Nyt pitäs kuplaan vaihtaa parempi jakaja ja uus skoda välitetty startti et jaksaa potkasta tulille. Konepelti ritilikköön joku lumisuoja :)
    Lumesta on etuakin onhan sillä jäähdyttävä vaikutus. [​IMG]
    Eco kupla E85 kulkee ja hyvin ;)
    Tähän seuraavaksi isompi mylly kun saapuu hiottettavana oleva nokka akseli. Eikä tarvii ruiskujen kanssa leikkiä.
    Siitä chevy jollekin jos haluaa vetää jotakin tai mennä metsän siimekseen.
    1200 e saa koko vehkeen ja uutta osaa jonniin verran.
    mm uudet talvirenkaat ,ilmastoinnin kompura ( toimii) Uus virranjakaja, puola, antureita, tulpan johdot, tulpat, ohjaustehostimen pumppu, tuuletin hihna, hihnarulla ja ruiskusuuttimet jne
    Just leimattu. Autolla ajettu 260 tkm. Välillä näyttelee kilometrit taulussa ja toisinaan ei.
    Mut kiitokset kaikille neuvoista ja avusta :D
     
  8. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Kannattaa sitä kulutusta seurata vaikka lompakko kunnossa oliskin, se kertoo onko auto kunnossa. Noissa kulutus nousee paljonkin jos jotain vikaa. Voi olla mitätön tai voi olla ei niin mitätön vika.
     
    sutinen tykkää tästä.
  9. sutinen

    sutinen Gearhead

    Näin se on. Mut nythän pitäis olla säädöissä tai lähellä sytkästä lähtien niin usko et ainakaan entiseen verrattuna nousi. Eipä tullut katottua pakokaasu mittaus tulosta. Mitä ne arvot saa olla. Lompakko on ohut et mitä vähemmän kuluttaa aina parempi. Jos kipinä puoli ja uudet ruisku suuttimet ja jos niiden ohjaus toimii niin kulutuksen pitäs tippu. Mut pitää yrittää seurata.
    Itellä ajut lyhyitä matkoja ja lähes kaupunki ajoa.Siinä vie auto kuin auto bensaa.
     

Kerro tästä muillekin!