Uusi kimppatalli Lohjalle?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Adam, 7.2.2005.

  1. Adam

    Adam 1st gear

    Löytyykö Lohjalta tai lähiympäristöstä henkilöitä ketä kiinnostaisi perustaa uutta kimppatallia?

    Tällä hetkellä ei ole mitään paikkaa tallille, mutta minun lisäkseni löytyy pari kiinnostunutta kaveria. Jos tätä kautta löytyisi lisää porukkaa, niin voitaisiin lyödä viisaat päät yhteen ja kehitellä jotain...

    Tämä ilmoitus on myös muutamilla muilla auto aiheisilla foorumeilla, joten mitään tiettyä merkkikerhoa ei ole tarkoitus laittaa kasaan. Taikka suosia mitään tiettyä tyylisuuntaa rakentelussa, vaan kaikki ovat tervetulleita.

    mika.nikander@pp.sak.fi
     
  2. pas2

    pas2 Gearhead

    Jos löytyy hellvetin halpaa säilytystilaa tai vaikka vaan katospaikka /paikkoja suht rauhallisella paikalla niin voisin osallistua siinä muodossa.
     
  3. Adam

    Adam 1st gear

    Tähän mennessä ei ole vielä löytynyt yhtään kiinnostunutta lisää, mutta pidetään mielessä jos jotain ilmaantuu...
     
  4. fox92

    fox92 1st gear

    Onko lämmin talli? Vois ehkä kiinnostaa jos vuokra kohallaan.
    :pinup:
     
  5. Adam

    Adam 1st gear

    Niin kuin tuossa ekassa viestissä jo sanoin mitään paikkaa ei vielä ole.

    Tarkoituksena olisi tosiaan ensin kartoittaa porukan määra sekä tilan tarve. Kuin myöskin se minkä verran kukakin on valmis laittamaan rahaa tähän kiinni. Sitten kun nämä asiat on selvät voidaankin lähteä sitten etsimään sitä paikkaa.
     
  6. JYKKE

    JYKKE 1st gear

    Talli

    Juu, kyllä olis kiinnostusta kimppatalliin. oon tässä itekki tallia haeskellu
    Lohja / Virkkala suunnalta. Ilmotellaan vaikka puolin ja toisin jos tilat
    jostakin löytys, kohtuu vuokralla tietty.

    Jyrki p. 0400858836
     
  7. URPO

    URPO 1st gear

    Kai mä voisin parilla kympillä osallistua. Tosin taitaa vettä virrata mustionjoessa aika tavalla ennenku mitään rakentelutarvetta syntyy...
     
  8. Adam

    Adam 1st gear

    Noh.. sun rotken tuntien mä luulisin että sun kannattaisi olla innokkaimpana tässä mukana...


    Jykelle ja fox92:lle laitettu yv:tä...
     
  9. URPO

    URPO 1st gear

    Ei korjaamiseen tarvii kimppatallia, rakentamiseen kai enemmän 8) . Mutta kuten sanottua, kai multa aina muutama hassu kymppi irtoaa...
     
  10. Adam

    Adam 1st gear

    Olinpa muuten yhteydessä asian tiimoilta Lohjan kaupunkiin, josko heillä olisi vahingossa jotain tiloja tarjota.

    Noh, kun minä erittäin ystävällisesti ja asiallisesti sain esiteltyä itseni ja asiani, ekaksi kysyttiin että "tajuatko sä mitä se maksaa?"

    Siihen totesin että joo, on minulla jonkinlainen käsitys näistä hinnoista, niin seuraavaksi tuli että "kukas sen maksaa?"

    Johon minä että, älä huoli kyllä maksajia löytyy. Sitten seuraavaksi mulle todettiinkin että "ei meiltä mitään löydy..."

    No, aina ei voi voittaa, täytyy jatkaa etsimistä muualta.
     
  11. Yello

    Yello 1st gear

    Juu, kyllä täällä olis yksi kiinnostunut. Nykyinen talli kun on tuolla Vihdin perukoilla ja toinen Oldsi jo kaunistaakin taloyhtiön autokatosta...

    -y-
     
  12. Adam

    Adam 1st gear

    asiassa on jonkin verran uutta tietoa. Lähetätkö mulle sähköposti osoitteesi, jos haluat posti rinkiin mukaan...
     
  13. Adam

    Adam 1st gear

    Nyt olisi jo kaksi paikkaa tiedossa, mitä mennään todennäköisesti ensi viikolla katsomaan. Jos joku haluaa vielä mukaan, niin sitten vaan laittamaan viestiä mun sähköpostiin...
     
  14. Adam

    Adam 1st gear

    Sitä Muijalan hallia pääsee katsomaan huomenna eli tiistaina 14.02. klo. 18.00

    Nyt mä toivoisin että sinne paikalle tulisi vähintäänkin kaikki ne jotka todella tarvitsevat sitä tilaa ympäri vuotisesti, joskin kaikki muutkin voivat tietysti tulla. Tämä sen takia että pystyttäisiin sitten katsomaan paljon me sitä tilaa sitten tarvitaan.

    Mä olisin lähettänyt tän viestin sähköpostilla, mutta jostain kumman syystä mä en nyt pääse sinne...

    Mikke 050-5866011
     
  15. Gutless

    Gutless Gearhead

    No voi perhana. Mä asun Virkkalassa ja käyn töissä Muijalassa :eek:
    Muutin viime joulukuussa Lohjalle ja hyvin olen viihtynyt. Tosin coupe c-kadettia on ikävä kun se jäi vanhaan talliinsa :(
     
  16. Adam

    Adam 1st gear

    No, ni... ei ku messiin vaan.
     
  17. Yello

    Yello 1st gear

    Perttilän asukkina Muijala ei kuulosta ollenkaan pahalta :D

    Ja koitan raahautua baijerilaisella paikalle...

    -y-
     
  18. Peraco

    Peraco 1st gear

    Tämmöiset projektit on hyviä, jos vaan vielä sopii mukaan.
     
  19. Muki

    Muki Gearhead

    Mä taidan kans tulla norkoilemaan.
     
  20. Adam

    Adam 1st gear

    Tilaa pitäisi olla sen verran että riittää. noin 1500 neliötä, josta saataisiin sitten lohkottua sopivan kokoinen pala, riippuen paljon porukkaa lähtee messiin.

    Mutta käydäänpä ensiksi katsomassa se paikka. Paikalle saa tulla kaikki ketä kiinnostaa.

    Ja se aikahan oli tänään Tiistaina 15.02 klo. 18.00 ja Paikka on muijalassa Mineritin takana. siellä on se kehä kirppiskin, jos joku tuntee paikan.
     

Kerro tästä muillekin!