Falcont (kunnes ylläpito avaa alkuperäisen topikin)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja T5, 20.1.2019.

Tags:
  1. Custom_Rod

    Custom_Rod Gearhead

  2. RaiRai

    RaiRai Gearhead

    Voiko nyt siis "vapauttaa" autonsa maksamalla ESSille sen Failcont-saatavat?
    Reilu viis topoo, ei paha, hopihopi kolehti kiertämään!
    Ei jumalaut...! Tää on kuin Talvivaara - ikiliikkuja; prosessin pysäyttäminen on katastrofi joten pakko laittaa lisää fyffeä masiinaan... :poff::rotfl::rotfl:
     
    PilsnerBil tykkää tästä.
  3. north

    north Gearhead

    No elämä on, tätä!
     
  4. Teemu T.

    Teemu T. 3rd gear

    Falcontilla edelleen facebook-mainonta pyörii täysillä. Mutta oletteko huomanneet, että ilmoituksiin on ilmestynyt pieni tekstinpätkä: ”Auton voi maksaa suoraan kontinpurkufirmalle Suomeen”. Ilmeisesti sana on kiirinyt asiakkaille.
     
    mikkis83 ja caprice305 tykkäävät tästä.
  5. z 900

    z 900 Gearhead

    Periaatteessa yleensä velkojalle on ihan sama kuka maksaa eihän sillä ole mitään merkitystä kuka on maksajana kun vaan saa haluamansa!
    Jos esimerkiksi sulla on auto häkissä josta on maksettu jo rahti mutta tulli ja alvi. ja huolintakulut on maksamatta.Maksun voi tietsti kohdistaa vaan ostamaasi autoon elikkä ei sun tartte maksaa kaikkien kuluja.
    Toki silloin joutuu maksamaan nämä kahteen kertaan jos ne on jo maksettu Falcontille,mutta kumpi on sitten parempi menettää auto ja rahat vai maksaa nuo suoraan ESS:lle ja yrittää periä omat saatavat Falcontilta.Kysyminen ESS:ltä ei varmaan maksa mitään.
     
    Muokattu: 8.3.2019
    Norri ja Pertti K tykkäävät tästä.
  6. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    Itse yrittäisin tässä kohtaa tehdä ehdottomasti diilin ess:n kanssa, jos autoni makaisi kanissa. Auton JA rahojen menetys kuulostaa paljon huonommalta vaihtoehdolta kuin Alvin ja huolintakulujen maksaminen kahdesti.
     
    Norri, Pertti K, studio57 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  7. RaiRai

    RaiRai Gearhead

    Jees. Win-tilanne jokaiselle osapuolelle.
     
  8. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Mä en tiedä miten nuo tuolla ovat kun en ole asioinut k.o. tuojan kanssa mutta jos ne autot on tuotu maahan F;n nimissä niin ne on F;n autoja eikä kenenkään muun. Ja ilman F;n vapautusta niitä ei kukaan muu maksa ja hoida. Jos ESS luovuttaa autoja jollekin muulle on itse lirissä.
     
    PilsnerBil tykkää tästä.
  9. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    Aivan :(
     
  10. Väpsy

    Väpsy Gearhead

    Mulle ESS kertoi kun vuosi sitten kyselin oman auton lunastusmahdollisuutta, että F:n pitää maksut maksaa ja vapauttaa, juuri siitä syystä että papereiden mukaan omistavat auton. Mutta saattaisihan tuohon mahdollisuus löytyä kun asiasta enemmän keskustelisi.
     
  11. RaiRai

    RaiRai Gearhead

    Ei ongelmaa. Voi varmaan maksaa myös F:lle, luulen.
     
  12. hantta

    hantta Double Gearhead

    Transaktio kannattanee tehdä huolintaliikkeen tiloissa ;)
     
    DX, RaiRai, Jussi289 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  13. Tero2

    Tero2 Double Gearhead

    Juu onnistuu Ess suoraan maksu,soittelin tänään sinne.,mut jos auton ostaessa on jo nuo kulut maksanut ja nyt pitäisi maksaa toiseen kertaan niin ei kuulosta kovin mukavalle... Auto muistaakseni maksoi 3700€ ja nyt huolinta ym kulut 2400e että saa tuon alta 4tonnin projektin kotiin tuolta...

    Ps: täytyy firman asiat olla aika vituralleen jos ei ole edes 2400e heittää....
     
    mikkis83 tykkää tästä.
  14. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Onneksi ei ollut herra falcont samaan aikaan tontilla kun kävit siellä. Oli aika surullisen näköisiä kuvia mitä laitoit.
     
    amarillo, xarper ja Tero2 tykkäävät tästä.
  15. Niin, joko häviää koko 3700e tai pistää hieman rahaa lisää pöytään ja saa auton kotiin.
    Olisihan tuosta joka tapauksessa mennyt CIF hinnasta tulli+alv+kontin siirto- ja pukukulut sekä palkka paperitöistä. Oisko nyt niin että häviät sen rahdin verran eli 1600-1800e?
    Hyvä tässä hommassa on se että nämä falcont autot ovat näköjään aika edukkaita, joten kukaan ei häviä 30 000euroa tai jopa enemmän.... se jo tuntuisi jokapäiväisessä elämässä enemmän tai pitäisi käydä kättelemässä pankinjohtajaa...

    Ostakaa itse ne autot ja unohtakaa nämä koijarit ,....tai ottakaa tämä vastuu että pissatusta tulee aina olemaan koijareiden taholta enemmän tai vähemmän. Tähän on turha kenenkään vastata minulle että helppohan sun on puhua..... Enköhän ole samalla viivalla kuin muutkin, minä vain en anna rahojani koijareille, vaan ostan suoraan jos ostan ja vastuu on kokonaan itselläni. Sen verran opein ulkomaanvaluuttalaina ja devalvaatiohommista, kun luotin muihin ja olin lopulta maksumiehenä ja nimi kauppalehdessä joka perjantai. Ne summat oli semmosia että muutamat tonnit ei nyt tuntuisi miltään. Niillä summilla olisi saanut hienon omakotitalon...., ja maksettua tuli nekin summat. Silloin meni luotto koijareihin (automyyjät, asuntojen myyjät, pankinjohtajat). Roskasakkia, hyi saatana.


    AULIS
     
  16. Tero2

    Tero2 Double Gearhead

    Siis 2400€ kun maksaa saa auton pois ess:ltä ...
    Ukon auto joten en sen enempää pui asiaa täällä ja kun tuli kielto muutenkin tänne mitään kirjoitella hyvin sujuneesta kaupasta.....
     
  17. jariha

    jariha Double Gearhead

    ^ voi vittu hyvin sujunut kauppa kuulostaa just tuolta? Auto kanissa huijaripohjalaisen nimissä ja silleen... ja sit nää omanaikansa suoraselkäiset pohjanmaalaiset joille kaikki on häpeää kehtaa sanoo itteensä suomalaisiksi... tämä alkontti pitäs työntää takas sinne mistä o tullu ja nussia uuvestaan hakata sen jälkeen parikertaa ja toistaa tilanne tarpeeksi usein? Ps. Ei se siihen auton saantiin varmaan auta mutta oppispahan ehkä yks pohjanmaalainen mustalainen olemaan?

    Mennee varmaan käyttäjätunnus kohta lukkoon ku tollasia v8 kätyreitä menin nyt haukkumaan??
     
    mikkis83, Norri, PilsnerBil ja 7 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  18. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Hiffasin tuossa jokin aika sitten, että kun "mainostin" tätä topikkia tuolla fb:n puolella eräässä ryhmässä, niin ei oo mulla enää paljoa failcontin mainokset näkyny. :D

    Haulla kyllä löytyy ja näkyy. No, eipä tuo nyt liikuta suuntaan tai toiseen.
     
    mikkis83, palontie, Pertti K ja 1 muu tykkäävät tästä.
  19. T5

    T5 Gearhead

    Sieltä voi nyt jokainen helpottaa tilannetta ja käydä ostamassa - 35% alennuksella tavaraa nettikaupasta. Itse käytin alennukset hyväkseni ja olisin ostanut enemmänkin, mutta ei ollut tavaraa tarpeeksi varastossa.
     
  20. xarper

    xarper Gearhead

    Joo lisää rahaa janille, se on hyvä idea. Varmasti menee autojen ulostamiseen ne.

    Not.
     
    mikkis83, palontie, jariha ja 1 muu tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!