Chevy II

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja mopar freak, 16.12.2003.

  1. jarpat

    jarpat 3rd gear

    Joo-o, threadi on vanha ja alkaa hauskasti; "Mopar-freak" kyselee kannattaako hankkia chevy kakkonen.. :)
    Tarkistin, ja sekä imu- että pakosarjoja on kahdet. Kunnosta en osaa sanoa. Jos liikut täällä (hki) päin, niin käy katsomassa ja jos täältä lähtiessä sen tyytyväisenä otat mukaasi, niin oisko pari kymppiä?
     
    Muokattu: 14.4.2018
  2. nova71

    nova71 Gearhead

    Terve

    Jos jollain on listoja ylimääräisenä niin voi tarjota tännepäin. Hakusessa konepellin lista sekä takaluukun ja lamput kiertävät listat. Kosla on -63.
     
  3. jarpat

    jarpat 3rd gear

    Ite ostin perän listat jenkeistä uutena settinä, eikä ollu musta kalliit. Mut jos haluat niitä yksitellen etsiä, niin mulla on se apparin puolen peräpala.
     
  4. nova71

    nova71 Gearhead

    Ei se välttämättömyys ole yksitellen kerätä mutta mitä löytyy. Laiska veivaan nuita jenkkiputkia.
     
  5. tonsku78

    tonsku78 Gearhead

    Mulla on -66ssssä runkonro hanttarinpuolen iskarin vieressä, siinä "sisälokarin"päällä.
    Laitan nyt tännekin muistutuksen että multa löytyis 66-67 lasikuitupuskurit ylimääräisenä, siistit ja ehjät, saa sopivasti.
     
  6. FF '65

    FF '65 Gearhead

    Tämmöstä löytyi perästä.
    https://aijaa.com/6eYOJE

    Olisko kellään perää myydä?Mielellään lukollinen mutta avoinkin kävis. Tuosta tuskin enää saa hyödynnettyä muuta kuin kuoret?

    Auto on '64 Chevy II
     
  7. ja70ko

    ja70ko 1st gear

    Aika harvoin tulee valitettavasti Helsingin suunnalla kuljettua mutta katsotaan josko osuisi joskus. Ja toisinpäin – jos satut Turun suunnalla liikkumaan niin ota rompe mukaan.

    Hinta kuullostaa vähintäänkin kohtuulliselta eli ostan kyllä vaikka katsomattakin jos vaan sanot ettei halki ole eikä korvakkeita murtunut. Vaikea kai tuollaista onkaan rikkoa muuta kuin ehkä kierteet?

    Tai jos suostut postilla lähettämään niin sekin kelpaa mulla ja kulut maksan. Mä pistän yv:nä yhteystiedot niin on helpompi sitten sopia...
     
  8. jarpat

    jarpat 3rd gear

    ^
    Ok, mä en tätä vielä nähnytkään, kun jo vastasin yv:hen. Mä otan ne huomenna "alas" ja kattelen vähän sillä silmällä. Ovat yhden seinän päällä nääs.
     
  9. 1320

    1320 Gearhead

    Kysytään vielä täältäkin, että olisko kellään jäänyt orkkisradiota ja sen taustalevyä '62-'65 Pikkukakkoseen? Radion ei tarvisi toimia, vaan ihan ulkonäkösyistä se tulisi paikoilleen.
     
  10. jarpat

    jarpat 3rd gear

    "Ulkonäkösyistä" (ja muistakin), voisit ostaa toimivankin radion? Itte ostin silloin joskus jonku sellasen "retroradion", mikä soitteli muistitikkuakin ja kato sen sai NOVAN NUPEILLA!!
    Se vaan et ku ei ittellä ollu novaa, vaan 300:n, ni piti sit ostaa ne samat nupit valoihin ja pyyhkijöihinkin... :D
     
  11. 1320

    1320 Gearhead

    Taitais mennä hukkaan toimiva radio, kun senverran avoin putkisto olis tarkoitus tulla että eihän radiosta kuulu mitään ilman kunnon kajareita ja vahvistimia sun muita juttuja, ja ne taas painaa tuollaisessa StreetRace häkkyrässä liikaa.:rotfl:
    Silti haluisin haalia tuohon lähestulkoon kaikki ne muutamat koristeosat mitä tuossa satasessa on.

    Mutta isompaan Letukkaan sellainen retroradio olis täydellinen, pitäiskin selvittää saisko kuuskymppiseen sellaista.:pinup:
     
  12. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead


    Kyllä tuosta Chevy II:en omasta akselistakin saa ihan pätevän tehtyä. Vaikka tuohon olemassaolevaan laittaa lukon, C-clipsi eliminaattorit ja laakeroi kuntoon. Oletuksella että välitys on kondiksessa, ja vaikkei oliskaan niin ei se välityskään ole paria sataa kalliimpi.
    Kyllähän siihen rahaa menee mutta ilmaisia ei muutkaan akselit ole, millä tuon korvaa.
     
  13. jarpat

    jarpat 3rd gear

    Vieläkin olis tätä tavaraa. Tommonen kutoskonekin olis muuten ihan komee vaikka vaan rekvisiittana nököttämässä jossain?

     
  14. Haba83

    Haba83 1st gear

    Löytyiskös täältä keneltäkään reaktiotankoa hantin puolelle? Olis kova tarve kun joku samperin idiootti on päättänyt hitsata säätö mutterin kiinni.
     
  15. nova71

    nova71 Gearhead

    Juu
    Mites tonne istahtaa bbc, nyt on pikkusen fendervellit ja tuntuu ahtaalta jo.
    Jarrut ja jouset ei kiinnosta, menee nytkin kuin ajokoira.
     
  16. hantta

    hantta Double Gearhead

    Miksköhän on ollut tarve hitsata, nuo, kun ei ihan itsekseen avaudu, ei oikein helposti työkaluillakaan ;)
     
  17. manha

    manha Gearhead

    Kenelläkään tietoa "hiljaisessa myynnissä" olevista Chevy II :sta? Jostain tuli yllättäin halu omistaa tälläinenkin kapistus.Eli jos tiedätte leimassa olevan,toimintakuntoisen pikku-kakkosen alle 7000 eculla,olisin kiinnostunut.
     
  18. FF '65

    FF '65 Gearhead

    Olis Chevy 2 raato myynnissä. Jonkun kesken jäänyt choppausprojekti, jonka ostin aikoinaan tuon perän takia, mutta sekin jäi lopulta käyttämättä. Rullaa jotenkuten ja jotku paprutkin löytyy, vaikka tuskin tuosta kukaan enää autoa rakentaa, kilpuriaihioksi ehkä = rakenna koko auto uudestaan?

    Tuolla kuvia:

    http://aijaa.com/NvCvAE

    http://aijaa.com/8wgMfO

    https://aijaa.com/qeEvuD

    Kaikki kuvissa näkyvät romut(paitsi punainen taka-akseli) tulee hylsyn mukana, halusit tai et.

    Euran Kiukaisissa. Kysele tässä tai yv jos kiinnostusta. Viikonlopun aikana saattaa tulla lisäkuvia hylsystä.
     
  19. manha

    manha Gearhead

    Tälläinen tuli tänään pihan koristeeksi,onko tuttu kenellekkään? Kiinnostaisi mistä laitteesta on tuo ohjaus tässä.
    [​IMG]
     
    MOPOAUTO 63, Vuokralainen, miguelo ja 1 muu tykkäävät tästä.
  20. Nova400

    Nova400 Gearhead

    Mulla oli tuo auto noin 1996-2000. Mulle tullessa se oli mattamusta 65:n omilla keulan koristeosilla, 283:lla ja TH400:lla. Tein siihen aika paljon ruostekorjauksia, remppasin 283:n ja vaihdoin M21:sen manuaalin automaatin tilalle. Väri vaihtui metallinhohto-beigeen ja nuo 63:n keulaosat keräilin sieltä täältä. Maski löytyi muistaakseni Power meetin swapista Ruotsista. Ajelin sillä monta vuotta ihan ympäri vuoden ja oli varsin taloudellinen ja mukava peli ajella. Minulta lähtiessä oli 194 kuutosella ja automaatilla, ohjaus oli ainakin vielä siinä vaiheessa alkuperäinen.

    Mattamusta väri taitaa kuulua tuohon, sillä se palasi siihen sävyyn aika äkkiä minulta lähdön jälkeen. Ennen minua tämä vaikutti Helsingin seudulla ja oli yhdessä vaiheessa varustettu varsin kiukkuisella 350:llä, valkoisissa ovissa L.A Chief-tarrat.
     
    manha, MOPOAUTO 63 ja miguelo tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!