Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. jarona

    jarona Gearhead

    Sitä itekin aiemmin ihmettelin mutta en tajunnut, annoin olla.
     
  2. Custom_Rod

    Custom_Rod Gearhead

    miltä se pistotulppa ja rasia näytti? varsinkin tuo eemeli ja npr?
    [​IMG]
     
  3. jarona

    jarona Gearhead

    Liitinnastat sinänsä puhtaat ehyet pistokkeessa, rasiaan ei juuri nähnyt.
    Ruikin kliineriä, puhalsin ilmalla ja roiskin kontaktisprayta lopuksi.
     
  4. palontie

    palontie Double Gearhead

    Oliko siellä öljyä,siis pistokkeessa?
     
  5. jarona

    jarona Gearhead

    Ei ollut.
     
  6. tst

    tst Gearhead

    Jokos siihen hydrobuusteriin muuten löytyy se stefa jostain mikä näissä yleensä vuotaa?
     
  7. jake81

    jake81 Gearhead

    Onko monella hughesin xfm turbiinia käytössä?? Kokemukset kiinnostais.
     
  8. kuutio

    kuutio Gearhead

    Mulla on hughes, mallia mä en muista, kojon kautta tuli, ehkä myyjänä muistais. Ajon luonne muuttu selvästi, alempaa ja tukevammin ottaa kiinni. Selkee parannus vakioon
     
    jake81 tykkää tästä.
  9. kuutio

    kuutio Gearhead

    Kyyllä se voimaa tottelee
     
  10. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Aika usein auttaa ihan vaan sen atf:n heivaaminen pois sieltä systeemistä.

    Laitoin muuten Redlinen RL-2 lisäainetta putsimielessä sekä Chevyyn, et traktoriin, jossa iso Kubotan nelonen. Kummankaan tyhjäkäynti ei tykänny tuosta lisäaineesta. Muuttuivat epätasaisiksi ja renkuttaviksi. Eipähän tartte moista kallista litkua enää kokeilla, vaste on pelkällä 2-t öljyllä paljon vakuuttavampi.
     
  11. jake81

    jake81 Gearhead

    Kojolta kuulinkin että olis paras mahdollinen limppu näihin vehkeisiin, kallis vaan kun perkele.
     
  12. Gerball

    Gerball Gearhead

    Tule asentamaan tuollainen mun kaappiin paikoilleen, palkkioksi saat ensin koeajon orkkis turbiinilla ja asennuksen jälkeen Hughesin turbiinilla.
    Itsellä tallin lattialla alxfm-hd asennusta odottelee mutta kun ei ole ollut aikaa pistää paikoilleen.
    Jegsin kautta tilasin kun oli edukkaammat rahdit.
     
    Muokattu: 12.5.2019
    jake81 tykkää tästä.
  13. jake81

    jake81 Gearhead

    Kuulostais hyvältä suunnitelmalta jos olis aikaa. Jäikö paljon kokonais hinnaks limpulle??
     
  14. Gerball

    Gerball Gearhead

    Näyttäisi hinta nousseen talven jäljiltä. Oma limppu kustansi $ 855,99 ja rahtia $ 81,74. Suomessa sitten tullit ja alvit päälle.
     
    jake81 tykkää tästä.
  15. kuutio

    kuutio Gearhead

    No mites Kummelissa aikanaan todettiin- "Onks tää hyvä?"
    "Ei TÄÄ ON PARAS "
     
    jake81 tykkää tästä.
  16. jake81

    jake81 Gearhead

    Onko kukaan päivittänyt etuvedon kytkentään sähkömoottoria sen vahadildon tilalle?
     
  17. palontie

    palontie Double Gearhead

    Mä en tiedä miten tässä nykyisessä toi kytkentä on toteutettu,mutta kun kepistä kytkee nelikon päälle se kytkeytyy heti eikä vasta silloin kun ollaan jo kiinni.
     
  18. jake81

    jake81 Gearhead

    No veikkaisin että on sit päivitetty siihen sähkömoottoriin. Lähinnä kiinnostaa että mistä sais varmasti oikeat osat.
     
  19. J.J

    J.J Gearhead

    Tuossa on kyseisestä asiasta huoltotiedoite, siellä on osanumerot:

    http://ww2.justanswer.com/uploads/Bluegorilla/2009-01-24_024528_Front_axle_actuator_update.pdf

    Mulla on tuollainen 26060073 moottori ja 12376316 johtosarja joka sopii 88-96 K1/K2 malleihin myynnissä, tuossa linkki myynti-ilmoitukseen:

    https://www.overdrive.fi/v8-market/parts-for-sale/e9cedbd9c4c4c3ebeaee90da88cce72a/
     
    Jussi289 ja jake81 tykkäävät tästä.
  20. palontie

    palontie Double Gearhead

    Mulla on kyllä Redlinesta eri kokemus,pitääkin lähtee ostamaan Mätänetistä sitä.
     

Kerro tästä muillekin!