Street Slide 2109 15.06.2019

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Shining Whit, 11.6.2019.

  1. MIAMIDRAGRACING

    MIAMIDRAGRACING 2nd gear

    Samaa mieltä.
     
  2. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Mieluummin miten vaan..., mut edelleen ku mä heitän ton mörkömosan 1100 kiloseen isopallo nelilinkkudusteriin niin jatkuu sama laulu.
     
    MIAMIDRAGRACING tykkää tästä.
  3. MOPOAUTO 63

    MOPOAUTO 63 1st gear

    Luokka muutos kuulostaa järkevältä.
     
    rallikuski tykkää tästä.
  4. MOPOAUTO 63

    MOPOAUTO 63 1st gear

    Juu . 10.8 ajalla olisi mahtunut D ryhmän 8 kaavioon
     
  5. TimeMachine69

    TimeMachine69 2nd gear

    Mä vaihdoin mieleni. Tuumasin koko lajia sellaisena kuin itse siitä tykkään. Alkoi tuntumaan siltä, että jos vapari-kasimiehet kokee ettei ole järkevää luokkaa jossa kilpailla niin kyllä sellainen olisi hyvä olla. Mulle riittää ihan hyvin BL-ajelut ja pyrky pärjätä siellä.
     
    Muokattu: 18.6.2019
  6. Fordvessa

    Fordvessa Gearhead

    Vaparit ja ahdetut erikseen, nyt kun on hyvä rata niin erot vielä isompia.
     
    Sauma ja rallikuski tykkäävät tästä.
  7. Exami

    Exami 1st gear

    Luokka jaot kaiketi aina aiheuttaa pään vaivaa, itse miellän rengastuksen & vaihteiston mukaan menevät luokat mielenkiintoisempina.

    Mikä nykymallissa monessa luokassa henk. koht. pistää vastaan on se, että luokassa ajaa toinen 10,5 leveellä dotti renkaalla manuaalilaatikolla ja vieressä kaveri 12-16" leveellä täysverisellä sliksillä ja automaatilla.

    Samaan hengenvetoon myös, että tämän vuoksi on ihan kiva että streetman luokkaa pääsee kiihtymään myös, kello ei anna anteeksi.
     
    rallikuski ja MK1 tykkäävät tästä.
  8. MaxDura

    MaxDura Gearhead

    Kuvat on kopioitu Facesta Veskun kuvatuksista.
    Noista lajitteluiden ajoista voi arvailla mitkä on ahdettuja ja mitkä vapareita :D
    Silleen Mopster on kyllä oikeassa että tasaisemmat kapinat varmaan tulis ahdettu/vapari-luokkajaolla.

    [​IMG] [​IMG]
     
  9. Keme

    Keme Gearhead

    Onko toi joku julkinen kuvagalleria? Linkkiä sinne?
     
  10. MaxDura

    MaxDura Gearhead

  11. TimeMachine69

    TimeMachine69 2nd gear

    Videokuvaa Hyvinkää 2019 Time Machine Corvette vs vihreä Pumppu Duster

    Terve, olisiko kenelläkään videota C luokan (pikkulohkot) neljännesfinaalista? Otsikon autot. Löysin jo netistä tämän: ja äänistä ehkä vähän vaikea saada selvää. Yritän kuunnella paukkuiko pakoputki maaliviivalla vai ei. Meillähän oli sytkäongelmia ja enhän mä muista paukkuiko vai ei enää siinä vedossa. Se vihreä Duster oli ilmeisesti Peräkasarin. Hieno laite muuten ja kiitoksia kisasta.
     
  12. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Toni oli vaan kuskina, ei oo Tonin auto.
     
    jariha tykkää tästä.
  13. 1320

    1320 Gearhead

    Mukava oli taas käydä Street Slidessa tosin turistin roolissa. Radan uusi asfaltti oli kyllä huikea parannus vanhaan, taisi aika moni ajella ennätyksiään uuteen uskoon kun pitoa riitti. Tiukkaa kisaa oli kaikissa luokissa joten Eliminaattori oli kanssa mielenkiintoista katseltavaa.

    Ainoa pieni parannusehdotus ensi kertaa varten, niin kakkosradan näyttötaulua ei nähnyt ollenkaan radan vasemmalle puolelle mistä kisaa oli muuten paljon parempi seurata. Taulun kun olis laittanut osoittamaan suoraan lähtöön päin kuten aikaisempina vuosina, niin olis nähnyt molempien ratojen ajat kummalta puolelta rataa vaan.

    Hauskaa kuitenkin oli ja toivottavasti ensivuonna uudestaan!

    Tuolla enemmän tai vähemmän onnistuneita kuvia paikanpäältä... https://tapahtumakuvia.kuvat.fi/kuvat/Tapahtumat+2019/NNC+Street+Slide+15.6.2019/

    Ja tuossa videolla ajeluja päivän ajalta. Yllä kyselty Veten ja Dusterin lähtö löytyy muuten kohdasta 19:27.
     
    BJV-8 tykkää tästä.
  14. TimeMachine69

    TimeMachine69 2nd gear

    Kiitos 1320, katoin koko videon! Paha oli sanoa niistä äänistä, täytyy vaan tutkia miltä se sytkä näyttää lampulla / läppärillä ja tulla Malmille sitten toteamaan missä mennään.
     
  15. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Joo, kiitti hyvälaatusesta videosta!. Mul ei konees toimi äänet, mut kohdas 5:28 on mun toka lähtö.., vähän itseeni hämmästelin et oisko muka niin junnu moka et kolmosella liikkeelle mut ton videon perusteella ei näyttäis siltä. Kytkimen nostol laite vaan sammuu ja sit vaihdan pari kertaa isommalle. Joku liitin jossain tms. ei tykkää G-voimista? Äänien kans, ni kylhän se oli kolmosel lähtö juu.
     
    Muokattu: 21.6.2019
  16. 1320

    1320 Gearhead

    Kiitokset kiitoksista, hyvä että jotkut jaksaa katsella! Tollanen vähemmän huono kamera tekee muuten tällaisesta amatöörikuvaajastakin heti paljon paremman.:rotfl:

    Joo, äänien kanssa kun tuota Jykän lähtöä kattoo, niin kyllä se munkin mielestä kuullostaa siltä että oli joku muu pykälä kuin ykkönen pesässä.
     
    jariha tykkää tästä.
  17. sbc350

    sbc350 Gearhead

    Hyvä pätkä, pääsi ooppelinkin lähdön näkemään :)
     
  18. jariha

    jariha Double Gearhead

Kerro tästä muillekin!