4L80E pakki taas hukassa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja tst, 8.8.2018.

  1. Valkoselkätikka

    Valkoselkätikka 1st gear

    Uudet öljyt ja suodatin ni jovain löyty vaihteet. Jopa pakki tunu lopettavan sen nykimisen mikä aikasemmin oli mutta katotaan nyt pitemmäs käytös kuinka käy
     
  2. tst

    tst Gearhead

    Mulla tekee kans joskus sitä että alkaa satasen vauhdissa vaihdella neloselta kolmoselle vaikkei ole kuormaa eikä ylämäkeä.Öljynvaihdot ei ole auttanut. Ehkä se venttiilipöytä vuotaa kun oli kiristetty miten sattuu.
    Mitä öljyä laitoit?
     
  3. Valkoselkätikka

    Valkoselkätikka 1st gear

    Laitoin magi1:sen atf:fää, dextron lll. Ei varmasti parasta mutta halvinta oli. En raaskinut kalleinta laittaa kun olin satavarma ettei öljyjen ja suodattimen vaihto auta mitää ja ne pitää kojta taas laskee pois kun laatikon irrottaa, ja viä varmempi olin ettei se auta ko onti pohjan irti ja vanhan suodattimen ja tiivisteen pois ja kaikki näytti olevan kunnos ja hyvin paikalla mutta kyllä se vaan riemukseni läjti liilleelle ja toimi oikee mallikkaasti. Jotenki se vain paljo otti öljyy, melkeen 8litraa kaadoin ja sitte vasta alko tikussa näkymää, täytyy ostaa sitäkin lisää ja täydentää vielä.
     
  4. tst

    tst Gearhead

    Aika paljonkin meni vai onko limpussakin tulppa?
    Mulla meni 9l tohon rempattuun ja limpunkin vaihdoin joka oli valutettu tyhjäksi.
    Teboilin fluid e:tä oon laittanu 20l pönikkä taisi maksaa 80€
     
    Muokattu: 8.7.2019
  5. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Sun lootassa ei ollut mitään vikaa joka korjaantui uusillä ööleillä vaan sitä ööliä oli vain liian vähän.
     
  6. Valkoselkätikka

    Valkoselkätikka 1st gear

    Joo se voi olla. Tarkistin kyllä useemman kerran öljynpinnan (koneen käydessä ja vaihteet ronkittuna läpi..) ennenko aloin miettimään miksei laatikko vaihda, mutta siinä on varmasti mulla käyny joku fiba
     

Kerro tästä muillekin!