Uusi kimppatalli Lohjalle?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Adam, 7.2.2005.

  1. fox92

    fox92 1st gear

    Ilmottele mimmonen tila on,ja mitä maksaa.
    :pinup:
     
  2. Adam

    Adam 1st gear

    No niin... ketulle laitettu yv:tä ja muille sähköpostia tilanteesta. Tilanne on se että tila on todettu hyväksi ja vuokrataan.

    Nyt mä tarviin sitten ne sitovat ilmoittautumiset 18.02. klo 16.00 mennessä.
    Kuin myös sen tiedon kuinka paljon neliöitä kukakin tuntee tarvitsevansa.

    Jos joku tuntee jääneensä ulkopuolelle sähköposti tiedoituksessa, ilmoittakoon... Nyt on jo sen verran bändiä kyselly tätä että mun muisti ei tahdo riittää...

    Eli jos joku on vielä tulossa mukaan eikä ole saanut postia siitä miten edetään, ilmoita itsesi vaikka tuonne mun sähköpostiin.
     
  3. Adam

    Adam 1st gear

    Vielä mahtuu mukaan. Ilmoittautumaan ehtii ainakin 25.01 asti, koska vuokrasopimusta ei allekirjoiteta ainakaan ennen sitä.

    Ja tilassa on todellakin hinta-laatu suhde kohdallaan. lisätietoja saa soittamalla tai sähköpostilla. Pitäisi molempien löytyä tästä threadista.
     
  4. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Hienoa että joku jaksaa puurtaa. En halua olla ankea mutta MUISTA VUOKRATAKUUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    vaikka omalta mutsilta jos meinaat vastuun kantaa.
     
  5. Adam

    Adam 1st gear

    jeps, kiitos kannustuksesta. Sen verran on tullut nähtyä tätä kimppatalli touhua, että tietyt perusasiat on hyvä pitää mielessä. esimerkiksi vuokratakuut...

    mutta täytyy sanoa, että porukka mikä tähän on lähdössä on asiallista. Ja useilla tuntuu olevan tosiaan niitä huonoja kokemuksia kimppatalleista. Nyt tuntuu olevan suuri halu saada tämä homma toimimaan kunnolla.

    Ja kyllä mä siihen luotankin että jos tällä porukalla tämä homma ei toimi, niin ei sitten millään...
     
  6. Adam

    Adam 1st gear

    Hop. Nyt olisi sitten viimeinen tilaisuus päästä mukaan hyvään porukkaan. Tallia varten perustetaan ry. ja perustamiskokous pidetään Lohjalla Sunnuntaina 27.02.05 klo 15.00. Siihen asti ehtii vielä mukaan.
     

Kerro tästä muillekin!