Mitä bongasit liikenteessä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Chevy-74, 8.9.2005.

  1. niclas

    niclas Gearhead

    Vanhalla lahdentiellä Järvenpään kohdalla kohtasi remmiahdettu Dusteri ja Chargeri vapari Satelliten.
     
  2. isalmela

    isalmela Gearhead

    Eilen teki mieli hieraista silmiä. Nuori naiskuski keltaisen AMC Pacerin ratissa sadekuurossa Oulun Talvikankaalla.
     
    Jussi289, Pertti K ja Charger´69 tykkäävät tästä.
  3. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Töö oli suht uutena veekasissa esittelyssä. Joku sälli tilannut uuden vanin ja teettänyt konversion kotimaassa. Myös motiivimaalaukset on tehty uuteen autoon. Aika hieno kutubussi, onneksi on säilynyt hyvänä. Kukahan sen konversion teki?
     
    Pertti K tykkää tästä.
  4. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Olin minäkin koiran kanssa vänkärin paikalla, miten et sitä huomannu :rotfl: Ja on se tuo Pacerin kuskikin jo museoikäinen :rotfl:
     
    onoff road, Jussi289, Sierra ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  5. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Entisöity vai vaan hyvin säilynyt? Pacer siis...
     
    isalmela ja Charger´69 tykkäävät tästä.
  6. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Järvikallio Eino oli se ainakin alkuperäinen omistaja, liekö vieläkin, aika ikämies alkaa olla.
    Rekkafirma niillä oli ja oliko myös Saabin myynti.
     
  7. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Museoikäinen.. Kolmekymppinen?
    Kyllä sellanen mustakin on nuori..:D:oops:
    Ja nätin 30 naisen vieressä istuja jää helposti havaitsematta.:rotfl:
     
    onoff road, isalmela ja Charger´69 tykkäävät tästä.
  8. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Saattaa kuitenkin sekin olla paklattu ja uudelleen maalattu, siis se kuski.
     
    Gary Grand tykkää tästä.
  9. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Vähä molempia :D
     
    isalmela tykkää tästä.
  10. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Joo on kyllä se yli 30 on jo, en oo vielä museokilpiä hakenu :rotfl:
     
    TopoTA ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  11. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Joo mitä oon seurannu niin näyttäs vielä joka aamu vaativan vähä uutta pakkelia ja maalia, jos Pacerilleki pitäs tuo joka päivä tehä niin raskaaksi kävis ylläpito :rotfl:
     
    TopoTA ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  12. isalmela

    isalmela Gearhead

    No niinhän minä arvelin että olisi pitänyt hieraista silmiä ;) bongasin tytön kanssa samalla pyörälenkillä myös hienon Bandit Firebirdin, muistanko oikein että se on sun?
     
    Muokattu: 15.7.2019
  13. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Piipahdin paikallisessa rautakaupassa ja oven pielessä oli viimeisen päälle siisti punertavanoranssi 100A Datsun. Sama riisikuppi vilahti vielä ass-marketin pihassakin. :cool:
     
    miguelo ja isalmela tykkäävät tästä.
  14. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Joo kylläpäs se mun auto siellä suunnilla on, en ainakkaa oo huomannu että kovin monessa pihassa noita seisoisi :D

    Ollaankohan me naamatuttuja ku en nyt hoksaa ainakkaa tuota sun nimimerkkiä yhistää mihinkään naamaan :) Sen verran pienet piirit Oulussa että olisi ehkä ennemmin ihme jos ei ois törmätty :D
     
  15. isalmela

    isalmela Gearhead

    Minähän olen näitä uusia harrastajia, kaksi vuotta ollut nyt tuo 77 Lincoln, mutta äkkiä tässä kaupungissa tosiaan tutustuu. Nähdään joskus vaikka kerholla kahvien ääressä tai Oulun drive-in tapahtumassa, niin tulee nuo autotkin kateltua tarkemmin :)
     
    Charger´69 tykkää tästä.
  16. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Joo joka perjantaina ollaan pyritty pääsee sinne Nallikarin cruisinkiin kello 20 jälkeen ja melkeen joka kerta ollaan paikalla oltukin, osanotto siellä on kyllä ollut hieman vähänlaista, ihan muutamasta autosta parhaillaan pariin kymmeneen, että koittakaapa osallistua :D

    Itse en ole OSHA enkä ACC Oulun kerhojen kanssa isommin tekemisissä, mutta tuossa Suomen Firebird ja Camaro kerhossa olen ollut mukana jo 16 vuotta.
     
    isalmela tykkää tästä.
  17. redneck1

    redneck1 Gearhead

    Eilen istuin pihalla ja piti hieraista vähän silmiä kun ohi meni 1969 Charger.
     
  18. PetteriT

    PetteriT Gearhead

    valkea buick wildcat 1962 2 ovinen ht, toivala tb pihassa. Kuopion motarilla 55-pontiac aikakauden mukaisilla kilpuriteippauksilla. Tykkäsin kovasti. Nuo vanhanajan kilpuri kopiot on hienoja, Eräs suosikkini on 90-luvun lopussa kuopiossa pyörinyt sininen 62-chrysy, jossa punaiset numerot ovissa ja jotain tekstejä. ilmeisesti sittemmin jalostunut enemmän kustom lookkiin.
     
    isalmela tykkää tästä.
  19. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Ei ollut päiväuni kuitenkaan?
     
    miguelo, xarper ja Karpov tykkäävät tästä.
  20. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    Matta Rambler "305" ja kirkkaankeltainen n. 2005-08 Mustang
     

Kerro tästä muillekin!