Erilaiset autot (muut kuin lava ja stw)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Carpenter, 9.4.2018.

  1. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Ptuus osuis ainakin yksiin jo kerrotun kanssa..
     
  2. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    [​IMG]
     
    Seevu tykkää tästä.
  3. ramman

    ramman Double Gearhead

    Onko tämä joku Mad Max laite ?
     
  4. Pande_K

    Pande_K Double Gearhead

    Tuossa Maikkarin jutussa on väärinkäsitys: "Auto on hotdog-ketju Oscar Mayer Companyn omistama ja se valmistui New York Postin mukaan jo vuonna 1936." Ei tuo kuvan auto ole vuodelta 1936, vaan vuodesta 1936 on näitä Wienermobil-mainosautoja tehty.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Wienermobile

    Itse olen tuollaisen nähnyt ja kuvannut parikymmentä vuotta sitten Henry Ford Museumissa Dearbornissa, se yksilö on 50-luvulta.
     
  5. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Jep, Fury Roadista.
     
  6. ramman

    ramman Double Gearhead

    sitähän mää kattelin. Tullut kyllä kyseinen leffakin nähtyy, mutta on sen verran paljön äksöniä ettei kaikki autot jääny mieleen :D
     
  7. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

  8. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    [​IMG]
     
    Nikuzai tykkää tästä.
  9. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Käkkylään nojailevan tyypin ihonväri kertoo "tyylitajusta" kaiken...

    [​IMG]
     
    ramman ja esmi tykkäävät tästä.
  10. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Se on jo käyttäny sen kaiken..
     
  11. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Onko mielestäsi huono asia?
     
  12. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Pilattu? Vanteiden/renkaiden vaihdolla jotka ovat muttereilla/pulteilla kiinni tai jousituksella???
    Nehän on helppo vaihtaa jos ei miellytä, maalipinta taas ei niinkään helppo.

    ot…

    Mulla ollut omassa -84 Coupe de villessä 22" pyörät jo 17 vuotta ja soraääniä saanut niistä
    kuulla ihan ja hemmetin paljon, eihän ne jutut liikuta mua sitten yhtään, olen vaan sanonut
    "siunaajille" ettei mahdu isommat ;), virheettömät alkuperäiset pinnakapselit ovat tallin
    seinällä ja kyllähän maailmaan mielipiteitä mahtuu eikä kaikkien pidä olla asioista samaa
    mieltä... muut ku jossain koreas ta ryssis. :D
     
    juko7, mikkis83, Naketti ja 1 muu tykkäävät tästä.
  13. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Hieno!!!
     
    Nikuzai, leivonharri ja redneck1 tykkäävät tästä.
  14. Naketti

    Naketti 3rd gear

    Miksikäs niitä alkuperäisiksi tartteis muuttaakkaan? Tehköön kaikki oman makunsa mukaan, ei ne autot maailmasta lopu, vaikka niitä jokunen "pilataankin". Onhan chopattu customisämpyläkin aika hankala muuttaa orkkikseksi, kun on "pilattu". Tylsää olis autoharrastaminen, jos kaikki ois orggista tai tehty siten, että ne saa halvalla ja nopeasti takaisin orggikseksi.
     
    redneck1 tykkää tästä.
  15. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Just nii! Jokainen saa tehdä omallaan niitä haluaa.
     
  16. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    [​IMG]
     
    Seevu tykkää tästä.
  17. karra

    karra Double Gearhead

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Pande_K tykkää tästä.
  18. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

  19. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    isalmela, Camino'79 ja mukko tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!