Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Myyntiehdot
    Myyjä pidättää :wc: :wc:

    Ei saletisti myydä
     
    Gary Grand ja Pertti K tykkäävät tästä.
  2. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Niin... sit/jos/kun tuo tulee sättiautoon myyntiin niin ilmoituksessa pitää lukea:

    Ajele näin tai tee näyttelyauto! Tänä kesänä kruisailemaan, viikonlopun homma!!! ym ym...

    Viimeisenä tietenkin netistä otettu kuva ja maininta että millaisen voit tehdä! :)
     
    rika, mikkis83 ja miguelo tykkäävät tästä.
  3. Nupa

    Nupa Double Gearhead

    Yleensä sais tällasissa olla jotain lisätietoja edes, mutta en jaksanu kyllä tätä lukea loppuun saakka...
    Eihän noin viritetyllä varmaan edes uskaltaisi Norjaan lähteä, ei mitään vetämään tietenkään, mutta niitä mäkiä.
    https://www.nettiauto.com/chevrolet/chevy-van/10662658
     
    Pertti K tykkää tästä.
  4. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Pihi ruokanen on.....
     
  5. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Kyllähän 6.2D+TH700R4 on hyvinkin pieniruokainen, ihan toista kuin uudempi 6.5
    Mutta tuossa tekstissä: "Moottorina kestävässä ja taloudellisessa maineessa oleva 6.2D V8".
    No taloudellisuus siis pitää paikkansa mutta kestävyys on sitten suhteellista. Toiset kestää, toiset ei.
     
  6. downtown

    downtown 3rd gear

    Kyllä sillä uudemmalla turbottomalla 6.5 pääsee 11l maantiekulutukseen
     
  7. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Pickupilla toi 10-11 voi just toteutua mutta haluan nähdä ton korkusen ja painosen vanin pääsevän samaan
     
    juko7 ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  8. downtown

    downtown 3rd gear

    no mun kokemus koskeekin matalakattoista vania, vanha 6.2 korkee starcraft meni samalla
     
    Charger´69 tykkää tästä.
  9. Pannu H-D

    Pannu H-D Gearhead

    https://huutokaupat.com/1434050

    Nyt tämä on näköjään päätynyt edellisestä huutokaupasta etelään.
    Ja taas myynti teksti kuin aitoa Testarossaa myytäisiin:wc:
     
    Charger´69 tykkää tästä.
  10. Pannu H-D

    Pannu H-D Gearhead

    https://huutokaupat.com/1428143
    Oli jo näköjään kerran (ainakin) ollut samalla huutokaupassa ja hylännyt tarjouksen.
    Tämä maksoi muistaakseni lähes 16 t € tästä katiskasta.
     
    Charger´69 tykkää tästä.
  11. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Tuskin lie myyjä vaihtunut? Edelleen tää kiinnostas kyllä vaan mahtannee omistaja odotella tosiaan tuommosta 25-30k tarjousta, että ei kyllä sillä hinnalla kiinnosta enää hieno Fiero yhtään :rotfl:
     
  12. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Ite olisin reilun kympin valmis maksaa tuommosesta, että silleen tuo edellinen huutokauppa on mielestäni päätynyt järkevään summaan. Vaan ei se lähe tieten ku "hyvällä rahalla"....
     
  13. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Itellä oli kans 300tkm ajettu 1989 Starcraft Vani 6.2Diesselillä niin kyllä se tosi oli että meni ihan helposti siihen 10-11l väliin matkassa jopa mun ajolla (mulla oli tippunu se 80km/h tarraki takaovesta pois niin se ei rajottanu menoa..... :D). Kaupungissa imeskeli 13-14l/100km väliin. Sitä oli itelläkin vaikea uskoa ku mun aiempi K5 Blazer samanmoisella padalla imi paljon enempi ainetta vaikka paljon pienempi koppero oli, toki Blazerissa oli taas nelivetotekniikka ja paljo isommat ja karkeammat rattaat :D
     
  14. downtown

    downtown 3rd gear

    kyllä ne kun on säädöissään niin menee kohtuulukemilla ja mä oon kuitenkin noi molemmat ajanut liikkeestä ulos sillonku ne oli uusia :D
     
  15. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Joskus keikkareissulla tultiin venekattoisella 6.2D vanilla, hlö-auto, keikalta kotiin 155km ja tunti ja vartti.
    Ajattelin, että nyt paloi polttoainetta, 11l/100km siltikin ja lappu lattiassa liki koko ajan.
    No ei se ihan baron cruiserin korkuinen ollut mutta ei matalakaan.

    Puolikorkea 6.5TD vani taas ihan, lähes, rajoituksen mukaan 17l/100km
     
  16. ramman

    ramman Double Gearhead

    en tuosta tiijä, mutta onhan tuo ihan hemmetin siistikuntonen Baroni.
     
    isalmela tykkää tästä.
  17. maddis

    maddis Gearhead

    Jep, 'yllättäen' ei riittänyt 1716e omistajuuden vaihtoon.
     
    Karpov tykkää tästä.
  18. palontie

    palontie Double Gearhead

    miguelo, wilburi ja sleepercooler tykkäävät tästä.
  19. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Kowalski ja isalmela tykkäävät tästä.
  20. Petri R.

    Petri R. Double Gearhead

    Herättää sellaisen muiston, että ku ala-astella lueskelin uutta Tuulilasia niin siinä oli tuollaisten vähän parempien sedanien vertailu ja siinä kehuttiin Sigman suortuskykyä. Tais olla joku kumenpolttokuvakin aivan :eek:

    Oon sitä ikäluokkaa, että kun kortin sain niin tuon aikakauden vähän köykäsemmät Mitsubishit kuten Galantit oli nippa nappa mahdollisuuksien rajoissa kun isän kanssa lähdettiin ensiautoa ostamaan. Sigma olis ollu siinä maailmassa ihan päällikkövehe Kemijärven p-rallissa!
     
    jarona, päivystäjä, Karpov ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!