taas pukkas uutta veekasia...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja tampio, 14.12.2005.

  1. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Juu, en pidä mitenkään mahdottomana, että "postipellet" lukevat jonkun lehden, mutta sitä ihmettelen suuresti, että jos lehden sisältö kiinnostaa niin paljon, että sen vaivautuu lukemaan, niin miksi ihmeessä sen ruttaisi lukemisen jälkeen?
     
  2. esmi

    esmi Gearhead

    Onhan se ihan perseestä kun tilaa lehden,ja se on yleensä enemmän tai vähemmän revennyt,nyt on pari numeroa jäänyt väliin kun lopetin tilauksen!,mutta taas kerran puhuivat ympäri ja tilaus alkaa ensikuussa,toivoa sopii postipate käsittelee mun lehtiä kuin minun omaani,eikä niin että se on sen!:D
     
  3. J-peg

    J-peg Gearhead

    Lueskelin tuossa aamupalapöydässä v8 magazinea. Hank Jacob-juttu jäi välillä kesken. 1939 Ford juttu jää sanaan "mistä", enkä minä ainakaan jatkoa siihen löytänyt.
     
  4. chevytb02

    chevytb02 Gearhead

    Juu postista ei saa ku vitutuksen...
     
  5. rekkamies

    rekkamies Gearhead

    Tää uusin oli pohjanoteeraus mitä lehden kuntoon tulee...kansi puoliks halki ja oikea ylänurkka taittunut ja kunnon vekillä noin 20 sivun verran:mad:taitaa tulla nyt tilaus tiensä päähän kun kaupasta saa ihan priimakuntoisia lehtiä.
     
    jariha tykkää tästä.
  6. jariha

    jariha Double Gearhead

    mulle tuli kerrankin ehjä.... teki mieli repiä pikkasen sivuja jotta ois tutumpi olo:D
     
    kapa73 ja rekkamies tykkäävät tästä.
  7. rekkamies

    rekkamies Gearhead

    Heh heh...ostimpa kaupasta uuden täysin virheettömän lehden kun rupes ottaa niin pattiin tuo postin runtelema.
     
  8. Hd-hippi

    Hd-hippi Gearhead

    Mulle tuli täysin virheetön lehti. Koskaan ei ole runneltu millään tavoin.
     
  9. Seppä Leonardo

    Seppä Leonardo Gearhead

    Taas yllätys !!Wheels lähetti erikoispainoksen Renovera otsikolla,116 sivua.jarrut,kaasari,moottori vaihteisto sytytys ja lukemista pitkäksi aikaa.Pitäisi jonkin toimijan vaikka ostaa näiden julkaisuoikeudet.
     
  10. bathory

    bathory Gearhead

    Ei kai se V8:n vika ole jos postinkantajat on piittaamattomia.
     
  11. redneck1

    redneck1 Gearhead

    V8 tulee laatikkoon mutta Amerikan rauta on jäänyt tilaamatta ja pitää metsästää kaupasta. Kävin 2 kertaa ärkioskissa välttääkseni turhan kävelyn Tokmannilla mutta ärrällä oli ekalla kerralla vanha numero ja tokalla ei yhtään. Tokmannilla oli varmaan jo ilmestymispäivänä enkä sinne sitten voinut heti mennä.:confused:
     
  12. Seppä Leonardo

    Seppä Leonardo Gearhead

    Onkohan tilanne sama kuin aikoinaan Car Trend julkaisulla,ei koskaan tullut meillepäin koska oli kilpaileva julkaisu.Kysyin usealta myyntipaikalta eivätkä edes tunteneet lehteä.On kaikki julkaistut numerot tallella.
     
  13. redneck1

    redneck1 Gearhead

    Voi olla jotain sen tapaista.
     
  14. rekkamies

    rekkamies Gearhead

    Sopii tähän samaan aiheesen...Big Wheelsissä eräs heppu ois myyny 21 vuosiketaa V8 lehtiä 250 euroon. Noh jäi ostamatta vaan tuskin olin ainoa jolta tuli kyselee. Tekikö joku kauppoja ja mihin hintaan:p
     
  15. KKOSKINEN

    KKOSKINEN Gearhead

    Ainakin ennen pystyi Ärrälle tilaamaan lehden ja sitten ostaa se tai olla ostamatta.
     
  16. juhapih

    juhapih Double Gearhead

    Onnistuu se vieläkin. Näin sain esim Gasolinen tulemaan paikalliselle Ärrälle.
    Nyt tosin tilasin sen ja Wheelsin suoraan Ruottista, kun lopettivat Ärrän noin 35 vuoden jälkeen...
     
  17. redneck1

    redneck1 Gearhead

    Veekasin pitäisi ilmestyä tänään? Edellisessä lukee että syyskuussa viikolla 31, vaikka se viikko on nyt. Kalenteri sitten taas näyttää päivää 31.7.
     
  18. Cam69

    Cam69 2nd gear

    Ainakin täältä löytyi postilaatikosta.
     
    redneck1 tykkää tästä.
  19. redneck1

    redneck1 Gearhead

    Aamulla nyt? Meille ainakin tullut usein heti aamusta aamulehden jakajan mukana mutta nyt ei tullut mitään.
     
  20. Cam69

    Cam69 2nd gear

    Aamupostin mukana tuli, ilmeisesti posti on hinnoitellut itsensä pihalle tuosta(kin) jakelusta.
     

Kerro tästä muillekin!