Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. juko7

    juko7 Double Gearhead

    Eikun tostahan sanottiin, että se on huippuyksilö! Ei puutu kuin pellit..
     
  2. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Samankaltaiset fiilikset. Juuri -91 ostin ekan oman käyttöauton, -83 Mitsu Tredian.
     
  3. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Tuo vielä manuaalilla mikä jees kun ei oo laatikkomurheita niin kovasti.
     
  4. ramman

    ramman Double Gearhead

    Ei kyllä herätä mitään mielenkiintoa.

    Isällä oli mitsu cordia aikoinaan käyttöautona pari vuotta. pikku koppero oli 242 volvon jälkeen :D
     
  5. Tseitsei2

    Tseitsei2 3rd gear

    Oiskohan joku suunnilleen samanikäinen tredia ollut itselläkin.. Vaihdekeppejä siinä ainakin oli 2
     
  6. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Sama homma.
     
  7. maverick999

    maverick999 Gearhead

    leivonharri, tsipi, isalmela ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  8. palontie

    palontie Double Gearhead

    Faijalla oli niitä ekoja Galantteja dieselturbona ja se oli uudehkona ihan mukava ja kulkikin ihna mukavasti.
     
  9. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mun ex apupoika kaale kehu kans, et turpokiisseli kalantti kulki 180kmh
     
  10. palontie

    palontie Double Gearhead

    Uskon ettö kulkikin ja se jopa kiihtyi hyvin.
     
  11. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Ja liityn joukkoon... :odoops:

    Uskomatonta (säälittävää), mullakin oli hetken vuonna -91 vuoden -83 kaksikeppinen Tredia…

    Oli muuten ihan hemmetin ruosteinen...

    Vissiin olisi pitänyt laittaa noloa tunnustaa topikkiin tämäkin… :odeek: :rotfl:
     
    Gary Grand ja Tseitsei2 tykkäävät tästä.
  12. palontie

    palontie Double Gearhead

     
  13. Jarde1

    Jarde1 Gearhead

    Jatketaan vielä tähän, mulla oli Mitsubishi Colt, kahdella kepillä
     
    Pertti K tykkää tästä.
  14. Tseitsei2

    Tseitsei2 3rd gear

    Nokitan varmaan tusinalla suunnilleen samanikäisiä lancereita, coltteja ja galantteja :oops:

    Melkein vieläkin tulee uniin ne ruostehommat ja öljynkäryt
     
    Gary Grand, leivonharri, riviera56 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  15. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Tuohon en ole pystynyt, eli nyt luovutan ja hyvillä mielillä luovutankin. :eek: :D
     
    Gary Grand, isalmela, Tseitsei2 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  16. mjm2

    mjm2 3rd gear

    Mobilistissa, tai Klassikoissa oli pari vuotta sitten 37tkm ajettu 1985 Galant. Saudeista tuotu, ja se oli kuin uusi.

    Jutussa kerrottiin myös että uutena suomessa 80-luvulla noihin Galanteihin vaihdettiin takakaaret ekan kerran kolmen vuoden päästä. Sellaista oli japsipelti silloin.

    PS. Tredian suhteen olen lienee myöhäisherännäinen, 1983 1.4 GLX oli mulla ajossa vielä niinkin myöhään kuin 1999-2000.. 1.omistajalta ja hintaa 500mk. Ruostetta tarpeeksi kaupan päälle. '83 tuntuu olleen sitä myydyintä vuosikertaa.
     
    Pertti K tykkää tästä.
  17. Tseitsei2

    Tseitsei2 3rd gear

    Mä en oikeestaan halua voittaa tätä kisaa :oops:
     
    Gary Grand, deeäxä, mikaa7146 ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  18. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Eijeijei, hieno pelihän semmoinen, tavallaan. Mulla ei ollut kovin ruosteinen, kertaalleen sitäkin kyllä piti vähän hitsailla ennenkuin myin -98. Mutta joskus katsastusukko sitä ihmetteli että mien onkin niin kovapeltinen Mitsu, että kaipa ne aika hanakoita oli ruostumaan. On kyllä aikaa kun olen viimeksi Trediaa nähny. Sillä kumminkin ihan hyvän vaimon sai.
     
    riviera56, Gary Grand ja mikaa7146 tykkäävät tästä.
  19. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Mietin tuossa saunan lauteilla että jos kohtuuhintainen just samanlainen, eli -83 viininpunainen 1.6 GLS vaalealla plyyssisisustalla, mangelseilla ja finlandialla kävelis vastaan niin pakkohan se ois ostaa kuleksimasta. No mangelsit ja finlandian vois varmaan jälkiasentaa.

    Joskus kattelin Virossa myynnissä ollutta siistiä turbo-Trediaa sillä silmällä, mutta eihän se oo sama asia, väärän värinenkin oli.
     
    Gary Grand ja isalmela tykkäävät tästä.
  20. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Nyt heitit saunassa kyllä liikaa löylyä!

    (pehmenee se näemmä viisaampikin pää)
     
    ramman, Gary Grand ja Pertti K tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!