Tallinnan "Motonetit" ja "Biltemat"?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja jusku1, 23.6.2011.

  1. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    pitäs alvadista tilailla osia.

    onko mitään huomioitavaa, en ole koskaan tilannut mitään nettikaupasta.
     
  2. -vellu

    -vellu Gearhead

    Soita sinne. Puhuvat kyllä suomea ja asia hoituu. Tallinnassa ei ole mitään kunnollista autotarviketavarataloa, missä olisi Motonet tai Biltema tyyppistä valikoimaa. Osia saa kuitenkin hyvin palveltuna puhelinmyynnistä.

    http://alvadi.ee/kontakt
    Palvelua suomeksi +358 9315 88839
     
  3. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    top part tai ameerika auto tallinnassa, tuleekohan halvemmaksi tilata tuttujen mukana sieltä vai onko us parts tai swt suomessa samanhintainen.

    ac delco 12g hehkut olds deltaan, satkun makso kierros 10v sitten kun tilasin viimeks... :odroll:
     
  4. Jukkaw

    Jukkaw 1st gear

    Lainataan vähän vanhaa ketjua. Pitäis saada uudet etulokasuojat, mun "maasto mitsuun" Ja koitin Autodocilta tilata, mut eivät lähetä noin isoja osia suomeen. Löysin sitten toisen paikan eli Alvadi virosta, niin onko porukalla kokemuksia kyseisestä puljusta, miten toimii tilaukset?
     
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Toimii mutta aeromotors taitaa olla halvempi ja toimii myös.
     
    xarper tykkää tästä.
  6. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Minä sitä ak24 firmaa taas ehdotan. Hyvin on toiminu minulla ja tyytyväinen ollu hintoihin. Jotain tietysti välillä löytynyt muualtakin mutta monesti olen tilannut vuosien varrella.
     
  7. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Minä taas en ja oli meitä muitakin.
     
    xarper tykkää tästä.
  8. xarper

    xarper Gearhead

    Aerolta saa isommatki peltiosat tänne, jokunen tullu tilailtua niitäki.
    Alvadi ja autodoc ei kyl kumpikaa erityisen kehuttavia, pari muutaki kaveria vaihtanu Aerolle niiltä.
     
    dart -66, sleepercooler ja Karpov tykkäävät tästä.
  9. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Kävin kurkkaamassa joskus viime talvena niitä aeromotorsin sivuja enkä tykänny. Kävin nyt uudestaan katsomassa ja verestämässä muistia. Ne tuotteet mitä kattelin ni ei ne halvempia ollu mitä tottunu muualta saamaan. Joitain tuotteita ei edes saa sieltä mitä esmes ak24 myy. Sitte ne nettisivut on ihan vitun paskat, ainakin mihin ite olen tottunu. No kai se on makuasia sano Musti kun muniaan nuoli. Pääasia ettei kaikki tilaa samasta paikasta ni ei tu ruuhkia.
     
  10. juko7

    juko7 Double Gearhead

    Ihan ok toiminut itselle. Muutaman kerran tilannut tuolta osia.
     
  11. xarper

    xarper Gearhead

    Meille taas kahen korjaamon kesken tulee viikottain tavaraa Aerolta, sivuthan siellä päivittyy ja muuttuu kokoajan parempaan suuntaan, aika aneemiset ja puuttelliset ne aluks oli, työpöytäversioo ku käyttää ni löytyy kaikki tarpeelline helposti.
     
  12. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Olisko siitä ollukki aiemmin jo puhetta että työpöytäversio niillä rokkaa paremmin? Sama siis pätee kyllä muihinkin ja muidenkin sivustoihin ja siitäkin taidettiin mainita. Mutta mistä ei mainittu ni se että jos ei ihan pakko ni nykyään tulee mopiilisti enimmäkseen tilattua kamaa jos se sillä vaan onnistuu. Sitä läppäriä tulee käytettyä spotifyn kuunteluun tai toisessa topicissa mainitun Teresan hinkkien tuijotteluun. Ne kun näyttää siinä läppärin ruudussa isommilta.
     
    miguelo tykkää tästä.
  13. chevytb02

    chevytb02 Gearhead

    Vaihtelu virkistää sanos isäntä kun mustin munia nuoli ;)
     
    miguelo tykkää tästä.
  14. HSV-88

    HSV-88 2nd gear

    Tallinasta löytyy kyllä motonet. Menin innossani ostamaan autokemikaaleja ja paskat, samat hinnat kun suomessa.
     
  15. Jukkaw

    Jukkaw 1st gear

    Laitan näin jälkiselvityksenä, jos joku vaikka näitä joskus lukee ja pohtii samoja asioita. Eli tilasin lokarit tuolta alvadi:sta ja tilauksesta noin pariviikkoa niin lokarit olivat täällä pohjanmaalla. Ei mitään ongelmia rahat meni, osat tuli.

    Vielä ei ole kerinnyt sovittelemaan miten istuu, joten siltä osin vielä homma auki.
     
  16. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Oon katellu äiteen autoon osaa. Alvadista kun katoin termostaattikoteloa ni se oli vähän kalliimpi kuin tässä paikallisessa motonetissa. Tosin alvadi lupaa toimittaa samaan hintaan sen osan kotijo. Kilpailevassa virolaisessa liikkeessä on 47€ halvemmalla kotijo toimitettuna kuin alvadissa. Ja 44€ halvempi kuin motonetissa. Motonetistakin on 37km suuntaansa mäntävä hakemaan. Siis yksi ainoa osa. Sama merkki, sama malli.
     
  17. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

Kerro tästä muillekin!