Bahco hallitunkki BH1EU2250

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja heh heh©, 8.12.2017.

  1. shr1

    shr1 Gearhead

  2. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Näissäkin laatu laskee. Ostin vaihteistohommaan pari vuotta sitten tommosen 20€ 2 tonnisen. Edellinen on viime vuosituhannelta. Samanoloisia, mutta se vanhempi paljon käytetty on kaikin puolin toimivampi. Kahdella hallitunkilla ja laudanpätkällä kikkailee 904:n yksinään paikalleen rehkimättä itseään rikkonaiseksi.

    Kolmantena hallitunkkina mulla on Motonetin 660mm korkealle nostava ja se on suurta omaa painoa lukuunottamatta oikein hyvä. Kätevää kun saa kertanostolla auton niin ylös että saa kaikki tarvittavat pukit kerralla alle. Tätä korkeaa ei Motonetissä ainakaan nyt ole saatavilla.
     
  3. CVLX2004

    CVLX2004 1st gear

    Herätellääs vanhaa keskustelua, ostiko kukaan aloittajan kysymää Bacho BH1EU2250 tunkkia? Saako tällä hetkellä tohon hintaan tai halvemmalla (<129eur) kestävämpääkään? Tai antaisko joku myyjä pidemmän kuin vuoden takuun tolle tai muulle tunkille?
     
  4. sleepercooler

    sleepercooler Gearhead

    Parilla kaverilla on noita bachkon tunkkeja, en muista mallia, mutta kehuivat että on kuulemma ihan paskoja!

    Toisella on 150-200€ maksava tunkki, mikä ei jaksa nostaa tavallista h-autoa edes kunnolla ilmaan...3vko vanha.

    Toisella on järeempi tunkki, mikä rytkäyttää kerralla auton alas...pari vuotta vanha...
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  5. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Itsellä toi Bahcon BH13000 toiminut ihan hyvin, ei mitään valittamista. Hyvin nousee Chevy fleetsiden keulakin ilmaan, toisin kuin hinnat alkaen Motonetin 2t tunkilla. Joka kerran tipautti Chevyn minun päälle, onneksi on sen verran iso maavara että hyvin mahtu alle :D
     
  6. coupe60

    coupe60 Gearhead

    mulla kans toi Bachon BH13000 ja ei voi olla kuin tyytyväinen. nostaa hyvin ja saa vedettyä autoja tallissa sivusuunnassa. käyttiksistä saa koko kyljen ylös renkaiden vaihdossa. vähän sais olla kyllä matalampi, että mahtuisi paremmin auton alle.
     
  7. sleepercooler

    sleepercooler Gearhead

    Tai sit korkeempi auto :poff:
     
  8. Wade-

    Wade- Gearhead

    Itellä kanssa tuo bahco BH13000 ollut varmaan 4-5 vuotta. Ei mitään valittamista ja kaikki nousee. Ei ole edes ollut mitenkään kovin varovaisella käytöllä...
     
  9. Kruunusaari

    Kruunusaari 2nd gear

    Mä sain joululahjaksi tuon Motonetin Bachon 3 tonnin mallin ja on ollut oikein hyvä laite.
    Entinen Motonetistä ostettu vastaava torin merkkinen kesti 15v. Toimii vieläkin mutta laskee alas pikkuhiljaa, veikkaan vuotavaa takaiskuventtiiliä tms.


    Nykyinen
    https://asset.motonet.fi/img/8/807573/500/807573.jpg
     
  10. nuc-64

    nuc-64 3rd gear

    Mun mielestä tuo edellisen linkin tunkki, eli samanlainen kuin mullakin on, on tehty Euroopassa. Aivan hyvä tunkki on ollut, ainoa vaan, että on painavahko. Nuo aloittajan linkkaamat tunkit taas on tehty Kiinassa, ovat aika pitkälti samalla mallilla tehtyjä, kuin monet muutkin Kiinan tunkit. Yhteen väliin oli sellainen käsitys, että täysoranssit tunkit Kiinasta ja kelta oranssit Euroopasta, en ole varma ovatko värit edelleen noin, mutta oli ainakin muutama vuosi sitten.
     

Kerro tästä muillekin!