Hydramatickin sopivuudesta.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Lassi, 26.9.2019.

  1. Lassi

    Lassi Gearhead

    Pontiac jossa on vähän isompaa huoltoa kaipaava 287 strato-streak moottori ja hyvä hydramatic loota. Vähän haaveillut, jos kuitenkin ostaisi suoraan jonkun isomman ja uudemman moottorin. Niin mistä minä tiedän, että miten uusi kone käy suoraan paikoilleen tuohon lootaan?

    Kun nyt jo ennen kun olen kunnolla haeskellut on tullut vastaan kone, mistä ei tiedä varmasti että mikä loota siinä on ollut kiinni. Pitääkö se vaan suosiolla löytää semmonen kone minkä vuosimalli täsmää hydramatic aikakauteen?
     
  2. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

  3. Lassi

    Lassi Gearhead

    No sehän oli aika tyhjentävä vastaus. Eli ihan suoraan käypänen kone rajautuu kahteen ekaan v8 vuoteen?
     
  4. 6PPC

    6PPC Double Gearhead

    tossahan taitaa toinen ongelma olla koneen etukannake, joka on keskellä etupalkkia, eikä pareittain sivuilla kuten uudemmissa. Ainakin kaverin 57:ssa oli tällainen. Mulla oli vm 60 389:n jatkeena hydramatic
     
  5. Lassi

    Lassi Gearhead

    Korvakoiden teko olisi ollut aika pieni murhe. Noita kolmekasiysejä olis tarjolla vähän väliä, mutta tuon linkin mukaan tarviisi tehdä vetolevyn puolelle muutoksia. Kun 55-56 loota on vähän erilainen
     

Kerro tästä muillekin!