Cadillac Seville STS

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja K.Vainio, 3.4.2009.

  1. Timo K.

    Timo K. Gearhead

    Jos tarkoitat vacuumisolenoidihässäkällä "Temperature Control Module Model 16251296" niin mulla on yksi sellainen ylimääräisenä.
     
  2. Timo K.

    Timo K. Gearhead

    Koneen saa pois yläkautta.
     
  3. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Ei tuo. Se, jossa on ainoastaan solenoidit. Helposti korjattavissa. Kuvan näköinen:
    [​IMG]
     
  4. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Vm 98-04 Apurunko muistaakseni 8 pulttia. Ohjausakselin kanssa vähän kikkailua ja auton nosto pois päältä. Kone ja loota ym jää nätisti hollille. Samalla voi vaihtaa vaihteiston yläpuolen suodattimen, jota tuskin kukaan koskaan vaihtaa.
    93-98 nousee yläkautta, joskin erittäin ahtaasti. Nimim North ainakin tuon todistettavasti tehnyt.
     
  5. umpio

    umpio 3rd gear

    Hakusessa Cadillaceista tietävä korjaamo/OD:n jäsen, joka tekisi katsastusrempan mun -99 STS:n. Vas. etunapa pitäis vaihtaa, käsijarrun vapautus saada toimimaan ja airbagin valo sammuttaa. Käyn Lahdessa töissä joten voisin tuoda auton jonnekin sinnepäin.
     
  6. suzka

    suzka 3rd gear

    Autobaja
     
  7. palontie

    palontie Double Gearhead

    Koskinen
     
  8. jenkkijussi

    jenkkijussi Gearhead

    Kohta lähden viemään -99 Sevillen kansiremonttiin.
     
  9. palontie

    palontie Double Gearhead

    Kuullostaa rahan menolta.
     
    jenkkijussi tykkää tästä.
  10. jenkkijussi

    jenkkijussi Gearhead

    Rahan menoahan se tietää, mutta ei se autokauppaan menokaan ole halpaa. Josko siitä saisi vielä käyttökelpoisen pelin tuolla konstilla. Mittarissa tällä hetkellä 208000 km.
     
    palontie tykkää tästä.
  11. mopo-ukko

    mopo-ukko Gearhead

    Mulla on kanssa -99 ja mittarissa 195tkm,vielä ei mitään kansi oireita,mutta eiköhän ne sieltä tule,mitä toi kansiremontti kustantaa tänä päivänä noin suunnilleen?
     
  12. jenkkijussi

    jenkkijussi Gearhead

    Katsotaan nyt sitten minkälainen loppusumma sieltä tulee. Kansien koneistus, venttiilit, jakopään ketju, vesipumppu, tulpat, tulpanjohdot, vesiletkut, termostaatti, ym, ym, mitä vastaan tulee.
     
  13. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Korjaamossa oikein tehtynä 2500-3000€.
     
    palontie tykkää tästä.
  14. jenkkijussi

    jenkkijussi Gearhead

    Sitä luokkaa arvio, ellei löydy jotain yllättävää oheishommaa. Suurin piirtein tonnilla tilattu valmiikisi jo osia.
     
  15. umpio

    umpio 3rd gear

    Autobaja pisti cadin kuntoon; suosittelen ko. liikettä lämpimästi!

    Nyt pitäisi vielä saada ajovalot sellaisiksi että näkisikin jotain...
    Onko joku saanut valotehoa parannettua? Auttaako ledien vaihto?
     
  16. palontie

    palontie Double Gearhead

    Ei ainakaan mulla,eikä xsenotkaan.
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  17. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    isalmela ja Jussi289 tykkäävät tästä.
  18. jenkkijussi

    jenkkijussi Gearhead

    Viimeinkin Sevillen kannet lähti kohti koneistamoa Lahteen.
     
    isalmela tykkää tästä.
  19. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Mikähän öljy tossa nortissa pysys parhaiten sisällä? Vielä ei oo ehtiny montaa testaamaan, mutta Shellin Helix on kahdesta parempi, sillä menee n.3000km/l.
     
  20. palontie

    palontie Double Gearhead

    Mä käytin Motoxin öljyä ja oiskohan sitä litran verran tarttenut lisäillä vaihtojen välillä.
     

Kerro tästä muillekin!