Thaimaalaista seppimistä.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja 1purehell, 16.10.2019.

  1. HendriXXX

    HendriXXX Gearhead

    Ei näy täälläkään enää nuo kahden ekan viestin kuvat.
    Kyllä se ois vaan niin paljo yksinkertasempaa ku sais tähän foorumiin suoraan liitettyä nuo kuvat..
     
    Poke, 1purehell ja esmi tykkäävät tästä.
  2. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Jospa NYT näkyis hetken.
     
  3. ramman

    ramman Double Gearhead

    Jep. Kuvat näkyy. Toi eka harsohan on ku pahempi suomalainen mettälöytö aikoinaan konsanaan.
    taitavia poikia ovat kyllä näköjään.
     
  4. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Mä käyn lauantaina taas tuolla pajalla. Olis tarkoitus teetättää pari juttua.
     
  5. valpas

    valpas Gearhead

    Saisikko palasia niistä pelleistä, joita ne käyttää, tai sitten speksit niistä. Lähinnä kiinnostaa myötöraja, lujuus, eli takaisinjousto. Paksuus kiinnostaa kans. Varmaan Amerikkalaiset tehdään millisestä, mutta japsit yleensä 0,7mm:n pellistä.
    Leepu ei aikoinaan pystyny tekeen mitään normi pellistä, ja hommas sitten vähän pehmeempää.
    Kaasu on hyvä hitsaustapa. Jotkut on siellä tehneet Asetyleeniä siinä pajan nurkassa aina tarpeeseen. Eli vettä karbiidiin.....:D

    Kyllä Suomessakin tehdään noista pahoista, mutta tekijät ei pidä kovaa meteliä projekteistaan.

    Tuolla itämailla on kyllä kädentaitoa, ja osaamista.
     
  6. valpas

    valpas Gearhead

    Mulla on tulossa 240Z työn alle, joka on vielä pahempi kuin tuo..... Pitää olla hyvin varovainen, että kotelopalkeissa, mitä vielä on jäljellä, säilyy muodot, jotta saa mallit niistä. Lattiat, ja helmat on kadonneet jo ajat sitten. Kyllä siittä vielä auto tehdään, jos mää hengissä pysyn.:D
     
    Gary Grand, wilburi, isalmela ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  7. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Joo, oikeassa olet. Ei tuollainen millinen kylmävalssattu taivu mihinkään tampilla ja vasaralla. Pitää tutkia asiaa. Mulla on ollu puheena, että pääsisin tuollaiselle pajalle oppipojaksi, mitä työltä kerkeän.
     
    Gary Grand, juko7, Sierra ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  8. t8

    t8 Gearhead

    Seevu, Gary Grand, isalmela ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  9. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Gary Grand, Camino'79 ja HendriXXX tykkäävät tästä.
  10. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Kävin perjantai-iltana tuolla "rompetorilla". Olihan joka lähtöön, kaikenlaista jännää. :cool:
    Vaikka kuvissa ei ihmisiä pahemmin näykkään, niin jengiä oli. Mun lisäksi ei näkynyt kuin ehkä 2-3 muuta valkoista. Baareissa soi rokki ja olutta meni huomaamatta pari litran kannua. :oops:

    Ja toi paikka on auki joka viikonloppuyö, torstaista sunnuntaihin.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    t8, HendriXXX, Seevu ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  11. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Minkästyyppinen polttoaineen ruokkimisjärjestelmä ElCaminossa, kun koneppellissä reikä?
     
  12. valpas

    valpas Gearhead

    Hienoja autoja! Laiskana ei voi olla, vaikka pehmeestäkin pellistä noita vääntelis.
     
  13. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Tämmöinen. o_O
    [​IMG]
     

Kerro tästä muillekin!