Cadillac tietäjiä.. ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja piiparinen, 8.11.2019.

  1. piiparinen

    piiparinen Gearhead

    Potilas, Caddy Eldorado 368cid 1980.

    -Käy kylmänä ravistaen, ja todella rikkaalla. Lämmetessään käynti tasoittuu,vetää hyvin, mutta todella rikkaalla edelleen, ja lämää antaessa puskee mustaa putkesta.

    -Mappi vikaa on tarjottu, mutta mistä löytyy ? Onko -80 mallissa minkäänlaista diagnostiikka pistoketta tms. ?
     
  2. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Eikös toi olis vielä kaasarilla?
     
  3. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Ei -80:sessä ole MAP:ia... Normi kaasari ja jakajassa keskipakosäätö...
     
  4. Ratrod34

    Ratrod34 Gearhead

    äkkiseltään kuulostas kaasarin alipainekellon vialta joka aukasee ryypynläppää kylmänä just, siks käy liian rikkaalla, mutta voihan siellä olla muutakin kun lämpimänäkin liian rikkaalla
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  5. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Juu, kellot puhki ja ryyppymekanismissa vielä jumitusta tai räpellystä vuosien jäljiltä.
     
  6. piiparinen

    piiparinen Gearhead

    Unohtu mainita, auto on ruiskulla.
     
  7. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Sitten paha sanoa mitään, kun ei ole/ei ollut tietoa tekniikasta (mitä sitä nyt moisia kertomaan, pitäishän se tietää että -80:sessä on ruiskomoottori), mikä kone siellä nyt sitten on ja jos orkkis kone ruiskulla, niin millä ruiskulla?
     
  8. piiparinen

    piiparinen Gearhead

  9. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Kai siinäkin lämpöanturi on.
     
  10. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    veden lämpötila antureissa ollut häikkää,o2 sensori,bensapaineet.scanneria ei varmaan ole joten kytke obd liittimestä kaksi oikeaa yhteen (D on diagnostiikka ja E maad.)ja virrat päälle,älä starttaa. on se jännää kun kehittyneissä autoissa oli vielä katkoj käret ja varusteet kello ja teipit tähän aikaan.
     
  11. piiparinen

    piiparinen Gearhead

    Linkin anturin letku oli tulpattu,löytyy hanskalokeron alta ecm:än vierestä. Uutta vähän hankala löytää sopuhintaan...Ei ole ses pistoketta/check engine valoa. Mekaaninen emisssion (päästö) kyltti työntyy virtaapäällä nopeusmittarin vasemmallepuolelle räpsyttelemään. Jenkkisivuston mukaan vain orkkis pulikka toimii oikein...https://www.ebay.com/itm/Cadillac-1...-Bendix-1616384-all-368-engines-/143408751220 Letku kiinni ei toimi yhtään.
     

Kerro tästä muillekin!