Mitä bongasit liikenteessä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Chevy-74, 8.9.2005.

  1. 1320

    1320 Gearhead

    Me lähdettiin tän viikon torstaina kaverin '86 Buick STW:llä Vantaalta Tornioon ja Haaparantaan ja takaisin. Matkalla ei jäänyt muuta mieleen kuin perjantaina jossain Tornion ja Kokkolan välillä kaupan pihassa puukylkinen '80 luvun Pontiac STW ja Kokkolan keskustassa Juha745:n customoima Buick farkku kurvaili edestakaisin kun istuskeltiin baarissa.
     
    isalmela ja jariha tykkäävät tästä.
  2. jariha

    jariha Double Gearhead

    ei oo taas näkyny?
     
  3. StoneSour09400

    StoneSour09400 3rd gear

    valkonen?
     
  4. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

    Sama meininki täälläkin.Hyvä ,että on muitakin "vääräuskoisia".
     
  5. zuinula

    zuinula Gearhead

    Tuleeko silloin harrasteautosta käyttöautoo_O
     
    Pertti K tykkää tästä.
  6. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

    No miks se ei vois olla semmonenkin.
     
  7. Robot Riot

    Robot Riot Gearhead

    Jep, valkoinen. Näin vaan kauempaa, mutta tunnistin.
    Kävin niillä nurkilla joskus n. 15 vuotta sitten tsiigaamassa samanlaista.
    Ostettiin sit toinen auto. Voiskohan olla sama ? o_O

    Sit yks bongaus Stockan parkkihallista, syksyltä tosin,
    uuskoppanen Bullit Mustang.
     
  8. Pikku-Kalle

    Pikku-Kalle Gearhead

    No en oo jaksanu tässä koko talvena ku käyä töissä, kaupassa ja pääasiassa ollu kotona. Ei tosin oo viime talven 25cm luntakaa estäny että pääsis ropposella töihin asti:D
     
  9. StoneSour09400

    StoneSour09400 3rd gear

    mietin juu voisiko olla naf-17 (muistin mukaan) kilpinen 61 4dht 348w koneinen alkujaan ollut impala, melkein heti suomeen tultua kammettu 350-350th paketti 70 montecarlosta, joskus n.10vuotta sitten näkyi myös stadissa pinna vanteet alla.
     
  10. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Tänään iltapäivällä Hämeenlinnan motarilla musta Lincoln limo ja 25:lla viininpunainen Buick farkku.
     
    redneck1 tykkää tästä.
  11. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Kokeilin taas ajella Dartilla tässä pyhinä, ei kyllä oo mulle ainakaan vaihtoehto että moisesta katiskasta tulisi ympärivuotinen käyttis... Suoraan sanottuna vituttais jos liikkuminen olis moisen varassa :rotfl: Perjantaina lämppäri puhalsi vielä semmosta lehmän henkäystä, tänään ehkä 20-asteista 15 kilsan ajon jälkeen, pysähdyin bussipysäkille tarkistamaan ja sormen voi työntää jäähdytinnesteeseen, ehkä 40-asteista. Moneskohan termari mulla on menossa, olisko kolmas vai neljäs kolmeen vuoteen? Otin vielä kuumimman mitä rockautosta löytyy jos jaksais vähän lämmitä paremmin... Onneks pihassa on kunnon auto Webastolla, ei tartte palella, seisköön vanhat raadot talven :rotfl:
     
    isalmela tykkää tästä.
  12. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Onko se auton vika jos termari on paska? Ens kerralla kannattaa keittää se ennen autoon asentamista.
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  13. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Kyllä mä lähden siitä että uusi varaosa on ehjä, varsinkin kun tilaa parempaa kun rokkiauton economy-osastoa. Ja onhan tuokin puolisem vuotta toiminut, nyt vaan ei näytä parin kk seisonnan jälkeen enää pelaavan. Yks termari jumi kiinni niin että meinas keittää koko paska, muutama napakka kopautus termarinkoppaan sai sen aukemaan... On ne paskaa. Eikä tommonen mikään juhlava talviauto ole muutenkaan :rotfl:
     
  14. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    parempi toistaa ikuisesti toimimattomia toimintamalleja ja syyttää autoa.
     
    Jussi289 ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  15. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    No oon kyllä osaltaan samaa mieltä osista. Etuveto bonnevilleily loppu kun kaikki osat oli paskaa ja kusta mitä tilasin, tosin sähköpuolelle.
     
  16. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    missään vaiheessa ei kellot soita että ongelmat mottorissasi ei välttmättä liity termariin mitenkään koska termarin vaihto ei näytä mitään korjaavan?
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  17. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

    Silkkiperseily on tätä päivää;).Mua ei ole kyllä tuo oma Fairlane ahdistanut yhtään 30 vuoden aikana mitä se on mulla ollut.Enemmän mua ahdistaisi lähteä jollain 2000-luvun etovetokökkyrällä ajelemaan.Mutta joo ,elämä on täynnä valintoja ja jokainen varmaan tekee ne omat valintansa ja se kaikille suotakoon.
     
    esmi, isalmela, 12345678910 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  18. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Mä voin vaikka lyödä pienehkön vedon että tommonen 60-luvun katiska ei ole uuden veroiseksi entisöitynäkään yhtä lämmin kun keskiverto 2000-luvun ajoneuvo. Voi toki olla vaikee todentaa, kukapa sitä entisöityä yksilöä haluais tuolla suolapaskassa liottaa...
     
  19. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Kerro toki mistä se johtuu? Palamistapahtuman lämpötilaan voi vaikuttaa suht rajallisesti, jäähdytin on alkuperäinen, vesitilat huuhdottu, vesipumppu uusi...
     
  20. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Mä ajelen takavetokökkyrällä ihan tyytyväisenä, koppi on lämmin ja ikkunat sulat kun hyppään kyytiin, ei tartte kun pistää kone käymään ja D päälle.
     
    jjjkkk tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!