Lahtelaisia jenkkiauto kerhoja

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja PPPLinkWR, 26.1.2005.

  1. slant six

    slant six Gearhead

    Ja ei kun paranee koko ajan :D
     
  2. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Tuo Hyyppähan se mielessä kummitteli, mutta ei tullut ulos :rotfl:
     
  3. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    Mä olen aika sata varma, että molemmat on esitelty Street & Race lehdessä. Mun kokoelma vaan on muuton jäljiltä edelleen hujan hajan. Satellite oli ehkä automaalarilla ja pinnan laatua hehkutettiin jutussa. Soto on ehkä sama joka esiintyi jonkun firman, ehkä VR:n mainoksessa "photoshopattuna" punaiseksi. Ellei kukaan näillä vihjeillä hokaa, kaivan joskus lehdet esiin. Muistuta tankki!
     
  4. MOtorPARts

    MOtorPARts 1st gear

    hyvin muistettu :D

    eli molemmat esitelty S&R vuonna jotain.

    De Soto oli tienvarsi mainoskylteissä vaaleanpunainen :D

    PK seudulta molemmat

    De Soto liikkuu vieläkin :D mutta Satellite taitaa olla vielä vaiheessa :-?

    toisessa oli Hemi :eek:
     
  5. tankki

    tankki Gearhead

     
  6. rpeltola

    rpeltola 1st gear

    Vanhoja kaitafilmejä.

    Ostin muuntolatteen kaitafilmiltä digimuotoon. Mulla on vähän samanlaisia juttuja kaitafilmillä kuin kuvablogissanikin (käyttäjä rpeltola ). Kysyisin mihin niitä videoklippejä sitten pitäisi tallentaa, että ne kiinnostuneet sitten löytäisivät?
     
  7. rokki383

    rokki383 Gearhead

    kuparin värinen 68 avo monaco on haettu takas lahteen. täytyy sanoa että on hyvin tehty kun yli 20 vuotta vanha maali on vieläkin hyvässä kunnossa
     
  8. jotu63

    jotu63 Gearhead

  9. bootsi

    bootsi Gearhead

  10. kenny

    kenny 1st gear

    Hei,hienoja kuvia Lahden autoista.Olisiko kenelläkään -70 luvun ajoista
    tietoa,tai kuvia esim. shell hennala-kauppatorin kulmat?
     
  11. poskisolisti

    poskisolisti 1st gear

    8) Missähän lie nykyään tuo haaleen keltainen JUR-70 Thunderbird?
    Auto on mulle enemmän kuin tuttu....samanlainen kosla oli vuosi sitten AVK:lla palaneena ja meni ilmeisesti romu-arskalle??? :odroll:
     
  12. rokki383

    rokki383 Gearhead

    minkävuotinen thunderbird? rock enskalla on joku palanut? thunderbird. ja mun polaran viimeset käytössä olleet kilvet oli muuten jur-71, oltiin sillon tällön jurrissa :poff:
     
  13. Stang_81

    Stang_81 Double Gearhead

  14. poskisolisti

    poskisolisti 1st gear

    Tää oli semmonen ISO -70 luvun alkupuolen Thunebird..tuolla on kuva siitä "Lahtelaisia harrasteautoja" osiossa kuvassa auto 9on muistaakseni Lahden näyttelyssä.vai olisko Kouvola??
     
  15. romuarnold

    romuarnold 1st gear

    Tämmönen meille tuli, onko sama? En muista rekkaria.
    [​IMG][/url]
    [​IMG][/img]
     
  16. GMC Sprint 76

    GMC Sprint 76 1st gear

  17. GMC Sprint 76

    GMC Sprint 76 1st gear

  18. jotu63

    jotu63 Gearhead

  19. jotu63

    jotu63 Gearhead

  20. Tunaman

    Tunaman 3rd gear

    Saakohan näitä blogeja enää näkyviin?
     

Kerro tästä muillekin!