missä jatkot?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Overdrive tiedotteet ja palaute', aloittaja sdfsd, 9.1.2020.

  1. DX

    DX Double Gearhead

    kaveria ei bannata, kaveria tuetaan,
    joskus vähän karkeallakin käellä ravistellaan.
     
    Pertti K, Rex King, Kartsu ja 5 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  2. juko7

    juko7 Double Gearhead

    Millähän hinnalla overdrive olisi ostettavissa joukkorahoituksella käyttäjäyhteisölle? Luulen että hetken päästä hinta on aika alhainen.

    Huomasin juuri että 14 vuotta itse ollut täällä jauhamassa asiasta ja sen vierestä. Tää on ollut meikäläisen somehuipentuma, kiitos kaikille neuvoista ja fiksuista ja tyhmistä vastauksista
     
    12345678910, Elky70, Classic1964 ja 10 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  3. chevytb02

    chevytb02 Gearhead

    Me pellet lähdettiin mutta.... sirkus jäi :poff:
     
    Classic1964, lojo80, Pertti K ja 5 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  4. ramman

    ramman Double Gearhead

    Muokattu: 10.1.2020
    Gary Grand, Classic1964, Mokaman ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  5. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Miten suljettu FB-ryhmä eroaa suljetusta foorumista?

    FB:n käyttöliittymä on syvältä ja poikittain. Tosin ehkä en vaan osaa kun olen vasta n. 10 v harjoitellut.
     
    LPV ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  6. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Classic1964, Gary Grand, Mokaman ja 1 muu tykkäävät tästä.
  7. T5

    T5 Gearhead

    Lähinnä siten, että olisi valmis pohja, mistä lähteä. Ei siis olisi tarvinnut mitään erillistä foorumia laittaa pystyyn.

    Mutta tietysti uuden foorumin värkkääjällä on se oma lehmäkin ojassa. Tarpeeksi liikennettä, niin alkaa saamaan mainoksista tuottoa, vapaaehtoiset lahjoitukset jne jne.
     
    Pertti K tykkää tästä.
  8. TopoTA

    TopoTA Gearhead

    Gary Grand, A.Naali, DX ja 1 muu tykkäävät tästä.
  9. Rex King

    Rex King 2nd gear

    Vittu Jimi HendriXXXille heti miljuunaa rahea, ei käy kateeks. Ansainnut on enemmänkin. Kaikkea maailmassa ei sentään raheilla mitata.
     
    Poke, cutlass cruiser, jariha ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  10. eilhik

    eilhik Double Gearhead

    8.2.2007 asti notkunut ,jotain jopa tämänkin kautta hankkinut osto ilmoilla silloin kun nekin vielä toimi.
    Mutta ei muuta kuin hyvää jatkumoa OD,n seriffien valitsemalle tielle.
    [​IMG]
     
    Gary Grand ja Rex King tykkäävät tästä.
  11. Marko Nykänen

    Marko Nykänen Double Gearhead

    Vaikka itsekin facebookissa olen, niin on se ainakin meikäläisen taitotasolle erittäin epäkäytännöllinen alusta verrattuna perinteiseen foorumiin, missä aihealueet löytyy helposti kun ovat listattuna.

    Myönnän etten facebookia ole käyttänyt ns. tehokkaasti, joten tehokäyttäjillä voi olla eriävä mielipide. Joissakin ryhmissä olen jäsenenä ja jos haluan joskus palata lukemaan vanhempaa postausta, niin melko selaaminen on jos ei muista erityisen tarkkaan mitä siinä on kirjoiteltu, että voisi hakutoimintoa hyödyntää. Jos ajatellaan esimerkkinä viestiketjua missä on esim muutama tuhat viestiä, niin facessa kommenttien selaaminen on lievästi hanurista. Foorumilla voi siirtyä mille sivulle hyvänsä suoraan.

    Mutta onneksi on vaihtoehtoja, tuskin kaikki harrastajat ovat overdrivellakaan, joten sikäli mikään ei muutu.
     
    LPV, Gary Grand, DX ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  12. Motor & Parts

    Motor & Parts Gearhead

    Meitsi löytyy myös tuolta foorumilta
     
    A.Naali ja DX tykkäävät tästä.
  13. Mr Banner

    Mr Banner 2nd gear

    Kiitos monista vuosista ja neuvoista ja jutuista ja hyvistä tyypeistä ja heippa ja haistakaa paska fokusmedia.
    [​IMG]

    Palontie
     
    ImpJay, Poke, 12345678910 ja 13 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  14. jariha

    jariha Double Gearhead

    En lähde ovetpaukkuen mutta vakavasti sitä harkitsen.... edellisellä kerralla kun uudistuksia tällä sivustolla tehtiin, tehtiin toimiva myyntipalsta kyvyttömäksi vaikka moni käyttäjistä toivoi vain sitä ettei tunnin välein voisi uppailla omaa ilmotusta... no palsta pois ja toimimaton v8paskamarketti tilalle, mulla oli vissiin toinen ilmotus koko marketissa sillon uutuuttan mutta sen jälkeen en ole onnistunut sinne läpiasti saamaan vissiin ku yhen ilmotuksen jonka poistelin melkein samontein kun ei sinne kuvaa ilmaantunu! Ylläpidolle olen asiasta maininnut muttakun heitä ei ole kiinnostanut homman korjaaminen viimesen kahenvuojen aikana niin v8paskamarketti ei ole minun juttu. Elmeri vihulaiselle se voi olla paikka missä voi vetää sutilla mäihää mutta en määo_O
     
    Poke, Marklin, puu ja 5 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  15. Beryl

    Beryl Gearhead

    Onko siellä deittipalsta :D ????
     
    Motor & Parts ja Jooli tykkäävät tästä.
  16. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    ei, ku siellä näemmä on "Kutunurkka".
     
    Classic1964 ja Jooli tykkäävät tästä.
  17. Motor & Parts

    Motor & Parts Gearhead

    Onhan siellä deittipalsta ja minäkin olen siellä :D
     

Kerro tästä muillekin!