Mopar 520cid nokka

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Keränen, 1.11.2019.

  1. Herje

    Herje Double Gearhead

    Mikä koppa?
     
  2. Kerpo

    Kerpo 3rd gear

    Viimeinen fullsize New Yorker. 2280kg oli konttorilla painoa.
     
  3. Herje

    Herje Double Gearhead

    Aika huonoa on pakosarja tarjonta c-koppaan.:rolleyes:
    Itellä oli kanssa nuo shortyt c-kopassa.
     
  4. Weijari

    Weijari Gearhead

    Toi on näillä nettilaskureilla n. 460 hepoa jos laskee aikaan ja jos laskee loppunopeuteen niin 430.
     
  5. Kerpo

    Kerpo 3rd gear

    On noita laskureitakin joskus tullut kurkattua. Noi laskurithan puhuu yleensä pyörätehoista, mutta en niihin ihan kamalasti usko. Olis tässä lähistöllä yks pyörädynokin, mutta pidän sitä automaattivaihteisen auton kans aika suurpiirteisenä touhuna. On jäänyt käymättä, kun yhtään lisää menohaluja siellä dynossa ei tule ;)
     
    Herje tykkää tästä.
  6. fenix

    fenix 3rd gear

    Toisaalta dynossa näkisi millä kierrosalueella moottori tekee voimaa, seoksen ja ennakon vaikutuksen.
    Siitä voisi sitten tehdä johtopäätöksiä jatkoa ajatellen.
    Tai jos venajouset loppuu ja dynokäyrä muuttuu rundeilla sahamaiseksi.

    Mitkä mahtaa olla kyseiset Sourcen kannet?
    Onko nimimerkki Shining whit videolla esittelemässä Sourcen kansia?
    Seetitkö noissa on epäkeskot ohjureihin Afr tyyliin?
     
    Muokattu: 31.1.2020

Kerro tästä muillekin!