Nelivedon simpukka antoi periksi?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ohjauslaitteet', aloittaja juhamann, 25.1.2020.

  1. juhamann

    juhamann 3rd gear

    Eli neliveto Excursion ilman "oikeita" lukkoja. Oli lumi-/jääkasan päällä kuskin etupyörä, muut asfaltilla. Vähän joutui antamaan kaasua, että peruutti päältä pois. Oli neliveto päällä. Tuossa yhteydessä riuhtaisi ratin salamannopeasti toiseen ääriasentoon ja sen jälkeen ratti oli siirtynyt noin "10 minuuttia" vastakelloon.

    Antoiko simpukka periksi, koska ei muualtakaan palikat joustaneet? Simpukan akseli falskaa pystysuunnassa noin 1-2 mm, onko ihan normaalia? Muuten siis ohjaus pelaa aivan kuten ennenkin eli siis normaalisti.
     
  2. rodhot

    rodhot Gearhead

    Itse katsoisin sektoriakselin ,ettei ole boorit kiertyneet.
     
  3. juko7

    juko7 Double Gearhead

    Jos nyt ajatellaan vaikka ratin kääntöä keskelle etupääremontin jälkeen, niin aika pienelläkin vivuston vääntymisellä saa ratista "10 minuuttia" aikaan. Muutama kierros raidetangoista riittää. En usko että niin pientä taipumaa ohjausvivustossa näkee. Oma veikkaus on, että sillä puolella on jotain tapahtunut
     

Kerro tästä muillekin!