Mopar 318 -> 390 stroker

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja 68SS, 22.12.2019.

  1. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    [​IMG]

    C-Body Polaralta erittäin hyvä kommentti, tässä ei todellakaan oo mitään järkeä, meinaan täs harrastukses, jos siltä kantilta kattelee
     
  2. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    Jutut on ku ammattikoulun tupakkapaikalla, näytöt puuttuu kokonaan. Xarperilta vaaditaan nyt 700hv toimiva katuauto viidellä tonnilla, dynoreissu maksaa jo 500 helposti joten jää enää 4500e moottoriin+laatikkoon sekä laittamiseen. Ja nyt kun täällä ja facessa on uhottu asiasta riittävästi niin kansa vaatii myös todisteita kun se läsäri on ajossa; teholaput ja raportti käytetystä summasta.
     
    Vallu 426 ja artsiracing tykkäävät tästä.
  3. artsiracing

    artsiracing Gearhead

    Jos tuon yhden koomikon on pakko saada LäSsyttää tekemisiään, niin vois tehdä sen siellä omassa projektiosiossaan.
    En itsekkään pilaa tätä keskustelua enempää, mutta voin kommentoida Herra X:n viimeaikaisia pöljäilyjä (jotka ei juuri päivänvaloa siedä) toisaalla, ja nyt on nimittäin aika rankkaa settiä...
     
    SanoPeppeVaan tykkää tästä.
  4. tapsah

    tapsah 2nd gear

    täältä on jo yksi erikoismies kadonnut (karpov) tai ehkä vain vaihtanut nimimerkkiä onko tää hraX seuraava?
     
  5. Swinger71

    Swinger71 Gearhead

    Tuo oli mullakin tavoitteena kun Santalalle mentiin. Ja sen takia homma yllätti positiivisesti.. :D
     
    Inlinee tykkää tästä.
  6. Skigu

    Skigu 2nd gear

    [QUOTE="Skigu, post: 3763670, Uudessa hankinnassa on 318 magnum.
    Täytyy kattoo mitä sen kans keksis.
    Sopiiko noi la:n stroukkikitit magnumin lohkoon?[/QUOTE]

    Tää motti oliski pre magnum..
    Onko tässä nyt mitään muuta eroo tohon perus la mottiin, kuin rullanokka?
     
  7. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    Eipä taida
     
  8. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    If you can talk the talk, I suppose you can walk the walk too. Vähän alottaminen myöhästyny; täs on kauden alkuun kolme kuukautta aikaa. Mun on siin ajas tehtävä toistakymmentä moottoria ja kolme autoa, sen neljännen tarvii olla valmis vasta kesäkuussa. Siis päivätyön ja elämän ohella.
     
    kuula, Skigu, Wade- ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  9. JarmoY

    JarmoY 3rd gear

    Kone hyvissä säädöissä niin kestääkin paremmin.
    Poika näytti netistä juttuja miten Suomessa viime vuonna oli 6 kpl?? 2jz lohkoja haljennut kansitasosta, lohko ei ole heikoimmasta päästä eikä näitä ollut porattu ylisuuriksi mutta kaiken saa rikki jos säädöt ei ole kohdallaan. Ikävää tässä on se että yhteistä näille oli sama säätäjä.
     
  10. 3964

    3964 3rd gear

    Samalla lailla näyttää ls.kin hajoovan kuten muutkin öljy ongelmiin kun kierrätetään.
     
  11. Keme

    Keme Gearhead

    Missä käytössä noi 2JZ koneet sit on olleet? Pistä linkit vaikka pariin koneeseen.
     
  12. JarmoY

    JarmoY 3rd gear

    Kilvellisissä katuautoissa.
     
  13. Keme

    Keme Gearhead

    Pistä linkit pariin autoon, jos ne kerran netissä on.
     
  14. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Hyviä motteja noi tojotatkin varmasti ovat. Yks tuttu on sellasia rakentanut, ei kyl oo käsittääkseni 2JZ vaan sen edeltäjä. Lähti alusta asti tekemään ihan vakavissaan tehokasta mottia kunnon osilla. Ekasta versiosta on tehot tuplaantunut ja nykylukemat on kyllä erittäin kunnioitettavat, paketin kasaamisessa on käytetty kutakuinkin parasta asiantuntemusta mitä maasta löytyy. Siihen väliin mahtuu sit 70+ dynopäivää ja useita päivityksiä ja matkan varrella on mm kaks lohkoa katkennut. ko auto ei netissä käsittääkseni esiinny.
     
  15. JarmoY

    JarmoY 3rd gear

    Suljetussa supramiesten ja naisten whatsap ryhmässä tästä ollut juttua paljon, en ole missään ryhmissä vaikka mk4 supra onkin ja siihen löytyy kolme moottoria.

    Jos rakentaisin superkalliin moottorin tähän, en ryhtyisi itse säätämään kun osaaviakin heppuja löytyy vaikka vapareita säätelenkin. En veisi sellaiselle säätäjälle jolla ei ole omakohtaista meriittiä moottoreista.
    Täällä suunnalla läheltä löytyy ainakin Ranaco, Jani Lindqvist ja Saku Ritola joihin luottaisin.
     
    Shining Whit tykkää tästä.
  16. Tästähän tulee mieleen Teron tämän kesän projekti..

    Mutta tunnel ramista oli sanomassa sen verran, että tuli vastaan projekti, jossa Weiandin tunnel rami muokataan ruiskusarjaksi:

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  17. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Herää kysymys miksi. Tarviisi vähän lisää infoa. Ei sillä, Tunnel Ram on yksi parhaimpia imusarjoja ala-keski ja ylä rpm alueille, mutta miksi toi boksi ja toimiiko se?
     
  18. Kysytään näin päin, että miksi ei toimisi? Vastaavanlaisia imusarjoja on maailmassa ihan tehdastekoisinakin.

    On muuten kaveri nätisti suunnitellut ja tehnyt tuon imusarjan. Sitä en osaa sanoa, että miksi on päätynyt yhteen kaasuläppään. Olisi helpompaa ollut minusta totetuttaa esim. tällaisilla läppärungoilla. Ehkä niitä ei tuolloin vielä ollut tai oli sikakalliita.
     
  19. Hukka86

    Hukka86 2nd gear

    Eikös tolla ollut ahtaminen mielessä myöhemmin niin tilavuutta imusarjalle
     

Kerro tästä muillekin!