* 1966-67 CORONET 4 DOOR

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mopar B-Bodyt', aloittaja superB, 31.1.2009.

  1. ake79

    ake79 Gearhead

    Mulla on -67 4D (jxe-10) 360:sellä motilla. Oli ennen mua jossain Kouvolan nurkilla useita vuosia.
     
  2. hantta

    hantta Double Gearhead

    Minulla on kuva -66, musta kylkiputkella. Kuvaa en osaa laittaa.
     
  3. tommy8267

    tommy8267 Gearhead

    Lisätään auto..

    NER-69. Ostin vasta talteen. Alunperin rajavartioston autoja.. Deluxe mallisarjaa ja 225+3 lov manuaali
     
    MJF tykkää tästä.
  4. MadMike

    MadMike Gearhead

    Muutama lienee yhden hallin maantäytteenä Paraisilla... kuten moni muukin iso moppe.
     
    Muokattu: 21.8.2019
  5. Hei, minun eka jenkki oli 67 coronet 4 ovinen. 273 moottori ja 904 automaatti. Metallihohto tummansininen ja valkoinen raita kyljessä. Rekisteri numero oli NCK-16. Omistin sen 80-luvun lopulla,asuin silloin Viialassa. Ostin Forssasta ja myin muistaakseni Pirkkalaan. Auto oli todella hyväkuntoinen. Viialassa oli tuolloin myös 66 coronet musta neliovinen sekä 67 2 d ht hieno metallihohto kullanvärinen. Naapurikunnassa Kylmäkoskella oli 66 neliovinen harmaassa pohjamaalissa ja ajossa tietenkin. Onkohan kenelläkään tietoa missä NCK-16 nykyään vaikuttaa?
     
  6. Hei, Kyselisin vielä, tietääkö kukaan missä 4 d coronet NCK-16, nykyään vaikuttaa? En oikein usko,että olisi mennyt korivaihto uhriksi,oli sen verran hyväpeltinen.
     
  7. MJF

    MJF Double Gearhead

    Onko tietoa millä kilvellä alunperin oli? Ei löydy trafilta tuolla kilvellä enää, mutta aika moni on saanut entiset kilvet takaisin.
     
  8. Hei,valitettavasti ei ole tietoa.Vanha suola janottaa ja olisin halukas ostamaan sen takaisin itselleni jos ja kun voisi .Kiitos avusta kuitenkin.
     
  9. Hei taas, NCK-16:sta metsästetty tuloksetta, vesiperä joka kerta. Nyt on löydetty aivan muu alkuperäinen suomiauto, jota menen katsomaan. Ollut pois liikenteestä vuosia. Siis Coronet 4 ovinen 1967, korimalli 440 ja alkuperäisellä tekniikalla = 273/904. Mukana tulisi extra osia jonkin verran. Katsotaan tuleeko kauppoja. Ylipäänsä 66-67 Coronet on todella harvinainen näky eteläsuomen liikenteessä ja tapahtumissa. Koitan korjata tilannetta yhdellä yksilöllä.
     
  10. Kävin katsomassa myytävää 1967 coronettia. Minulle liian iso pala purtavaksi. Suomen tiestön talvikunnossapito on tehnyt tehtävänsä koriin. Muuten hyvä auto,kaikki osat tallella ,ei kolaroitu, eikä lommoja korissa . Alkuperäiset sivulistatkin kaikki paikallaan ja suorat.
     

Kerro tästä muillekin!