GM umpioiden säätöruuvien pohjat?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja hyde, 11.2.2020.

  1. hyde

    hyde Gearhead

    Misthän noihin umpioihin saisi kunnon ne muoviset säätöruuvien pohjat..Dormanin tekeleet ei ainakaan napsahtanut kohdalleen.Ei sitten millään..Alkuperäisiä ei taida enään mistään saada joten onko jotain vastaavaa laatua tai sitten joku muu patentti..Nää samat pohjat on olleet suurimmassa osassa GM läpi 70-luvun tässä tapauksessa kyseessä -77 Nova.
     
    Muokattu: 15.2.2020
  2. INVICTA

    INVICTA 3rd gear

  3. hyde

    hyde Gearhead

    Joo tilauksessa on..Mutta silti pelkään että ei ratkaise itse ongelmaa koska se on että ne ei vaan 'napsahda' kohdalleen kuten pitäisi tai sitten mun taktiikassa on joku vika..
     
  4. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Vähän laiskuutta minulla kun en viitsi selata. Ponussa saattaa olla ihan samaa kamaa. Amesilla varsin hyvät valikoimat pikkunippeleitäkin.

    https://secure.amesperf.com/

    ja ihan luotettava firma.
     
  5. tzampy

    tzampy Gearhead

    marjakankaalta löytyi ainakin impalaan nuo pohjat
     
  6. hyde

    hyde Gearhead

    Juu tilasin sieltäkin koe-erän mutta ongelmä taitaa sittenkin olla jossain muualla.Se kantikas reikä näyttää silmämääräisesti ihan hyvältä mutta ei vaan pohjat napsahda kohdalleen.Tai Dormanin tekeleistä ei yksikään.SWT pohjista yksi ok..No täytyy nyt odotella Nippelit ja Marjakangas pohjia mutta seuraava vaihtoehto on sitten hitsata sopivat mutterit noiden reikien päälle
     
  7. Gerball

    Gerball Gearhead

    Jos se nyloni ei napsahda paikalleen ts. lukitus reikäänsä taitaa se olla inan verran iso siihen reikään. Itse viilasin reikää vähän isommaksi ja hyvä tuli.
     
  8. hyde

    hyde Gearhead

    No ei tarvinnut viilata mitään. Nippeli Tepolta löytyi ne oikeat vihreät väriltään ja ei tarvinnut muuta kun työntää paikoilleen. :)
     

Kerro tästä muillekin!