Track Week Finland 2021

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja supo, 22.1.2020.

  1. Impala76

    Impala76 Gearhead

    Tarkentava kysymys, ehkä jopa tyhmä sellainen... Kuinka tarkkaan sääntöjä tuijotetaan turvavyö asiassa.. Tuossa puhutaan b-pilariin kiinnitetystä olka vyöstä.. Kun autossani ei ole b-pilaria niin kelpaako tehtaalainen kattoon kiinnitetty olkavyö? Eli erillinen lannevyö ja siihen lisäksi erillinen kattoon kiinnitetty olkavyö. Molemmat ns. tehdas optio vöitä..
     
  2. RcT

    RcT Gearhead

    Huom ! kyseessä luokka kuvaus ei säännöt. (Säännöt on tulossa pikimiten kuten Eikka kirjoitti)
    eli Ei varmaan tarvitse esim. HT autoon laittaa pilaria.
     
  3. eicca_

    eicca_ 1st gear

    Ilmeisesti kirjoitin epäselvästi

    "Kolmipiste vyöt on joko lannevyö ja b pilariin kiinnittetty olkavyö tai ns.4 piste vyöt mutta olkavyöt menee yhteen pisteeseen, tämä on se helpoin autoihin joissa ei ole B-pilarissa kiinnitys paikkaa"

    Tarkennanko vielä?
     
  4. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Nelipistevyöt vaan penkinkiskojen takapultteihin kiinni niin on heittoistuin valmis!
     
  5. eicca_

    eicca_ 1st gear

    Toi kattokiinnitys siis on ihan käypä ja tosiaan ei penkin omiin kiskoihin vaan maks.45 asteen kulmassa sinne taakse vaikka takaturvavöiden kiinnitys pisteisiin. Joko yhteen pisteeseen tai sitten kahtena olkavyönä mutta niin että siinä se ukko pysyy paikallaan.

    Tuossa esimerkit 4 piste vöille
    https://www.wescoperformance.com/4-point-seat-belt.html

    tai sitten noin

    https://www.chevydiy.com/wp-content...7_FULLBOOK_C3Corvette_Page_171_Image_0002.jpg

    Noi on siis vaan pari esimerkkiä että idea tulee hieman selvemmäksi. Toi ekan linkin tilanne ei oikein ole mahdollista normi vöillä että menis niskatuen välistä vaan vyöt kannattaa tietenkin laittaa ulkopuolelta. Ton erimerkin idea oli vaan kiinnitys tapa koriin selventää.
     
    Muokattu: 25.2.2020
  6. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    Voi piru. Voi olla et joutuu jäämään kuitenki pois. Taitaa palaa rahat tuon kesäauton maalauksen kanssa.

    mut yritän kuitenkin vielä rahottua. Ja saada molemmat hoidettua.
     
  7. f-85

    f-85 Gearhead

    Oliko tähän sääntö asiaan jo selvyyttä?
     
  8. Ville L

    Ville L 3rd gear

    Ei ainakaan mitään tarkempaa. Rengaskokoja ja tyyppejä oli kerrottu nettisivuilla mutta säännöt pyydetään lukemaan sääntökirjasta jota en löytänyt mistään
     
  9. Impala76

    Impala76 Gearhead

    Juu täälläkin haettu sääntökirjaa useamman kaverin toimesta,mutta ei tosiaan löydy mistään vaikka ilmoittautuminenkin aukeaa jo tulevana sunnuntaina. Onko kellään käsitystä osallistumismaksusta..?
     
    sbc350 tykkää tästä.
  10. sbc350

    sbc350 Gearhead

    -"Rata- ja kiihdytysosuuksista ajetaan molemmista yksi Motoparkissa, mutta muut radat ja roadtripin reitti pysyvät tarkoin varjeltuina salaisuuksina tapahtuman starttiin asti."

    Toi hiukan vaikettaa esim hotellin vuokrausta etukäteen, olis kiva tietää missä vois nukkua, ja esim e85 tankkausasemat vois kattoo etukäteen..
     
    JuhaKuu ja xarper tykkäävät tästä.
  11. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Hieman hankaloittaa juu! Ja olishan ne säännöt hyvä olla pikkuhiljaa. Mä pelkään että osallistumismaksu tulee olemaan mun lompakolle kova. Toki monen päivän roadtrippi ehkä 1500km kokonaiskilsoilla tulee maksamaan jokatapauksessa paljon.
     
    Impala76 ja sbc350 tykkäävät tästä.
  12. Mikey_

    Mikey_ 3rd gear

    "Tarkkaan varjellut salaisuudet" jättänee täältäkin pari autoa pois matkasta.
     
  13. xarper

    xarper Gearhead

    Aika paljon tosiaan vaikeuttaa varsinki ton E85 kanssa ku joutuu muutenki yleensä reitit kahtomaan etukäteen et mistä sitä saa.
    Järjestäjät olettaa sit et kaikki nukkuu autossa/teltassa jossain parkkiksella?
     
  14. JuhaKuu

    JuhaKuu Gearhead

    Täällä olis jo paskamysky irti jos tämä olisi fyyran tapahtuma, nyt kaikki vain odottelee että kyllä se tästä, vaikka ei sääntöjäkään tiedetä taikka tapahtumapaikkojakaan..
     
    xarper, Inlinee, Voliant ja 1 muu tykkäävät tästä.
  15. Ade62

    Ade62 Gearhead

    Ruotsissa ne ilmoitti noi radat missä ajetaan. Mutta siirtymäreitti ei ole yleensä lyhin tie ratojen välillä. Siellä siirtymä/checkpointit ilmoitetaan kisapäivänä klo.11.00-13.00.
     
    xarper, JuhaKuu, sbc350 ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  16. Impala76

    Impala76 Gearhead

    Onko kukaan löytänyt mitään lisä informaatiota mistään, vai olenko vaan tyhmä kun en löydä..? Huomenna pitäs ilmoittautuu... Facessa lukee että ohjeet ilmoittautumiseen ja lisä informaatio hyvissäajoin ennen ilmoittautumisen aukeamista...
    Hienoa että tämäntyyppistä tapahtumaa ollaan tuomassa Suomeenkin ja mielellään lähtis mukaan, mutta olisihan se kiva tietää ennen ilmoittautumista että onko osallistumismaksu esim 50€ vai 500€
     
    xarper ja Volvo_5.7 tykkäävät tästä.
  17. NickeR

    NickeR 3rd gear

    Veikkaan lähempänä se 500€......
     
  18. DX

    DX Double Gearhead

    laittasitteko tännekin infoa ilmottautumisista sun muista, jos sopii,
    facessa kun ei tuu pyörittyä, en taida muistaa edes salasanaani ja sen palautuskin sähköpostiin jotei oo enää olemassa.
     
  19. Impala76

    Impala76 Gearhead

    Huomenna klo 12 pitäisi aueta ilmoittautuminen osoitteessa trackweek.fi
     
  20. Red chevy

    Red chevy 3rd gear

    Lisäinfoo tullut track week fb nettisivulle.
     

Kerro tästä muillekin!